Ik wil weten wat er met de OP wasquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze bedoeld dat het niet zo boeit dat de OP een keer is aangepast en andere TT is. Dit gebeurd wel eens in elke SC.
En er wordt minder gepost hier de laatste tijd.
Pelle stond erin.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil weten wat er met de OP was
Er werd natuurlijk veel gepost in de vakantie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze bedoeld dat het niet zo boeit dat de OP een keer is aangepast en andere TT is. Dit gebeurd wel eens in elke SC.
En er wordt minder gepost hier de laatste tijd.
de feyenoord aanhanger die het topic opende had de OP weggeflikkert en er een foto in gezet van graziano pelle (ofzoiets)quote:
Klopt. Ik post zelf al aardig wat hier maar wordt misschien binnenkort ook wat minderquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Er werd natuurlijk veel gepost in de vakantie.
Haha wat een actiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de feyenoord aanhanger die het topic opende had de OP weggeflikkert en er een foto in gezet van graziano pelle (ofzoiets)
ik ook niet, maar ja, ieder zn eigen hequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha achIk zou me er niet heel druk om maken
geen idee, nooit gekeken, ga ik nooit kijkenquote:
houden zo noobquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, nooit gekeken, ga ik nooit kijken
quote:
sure, of ik reageer weet ik nietquote:
jij mag chantal zeggenquote:
Als ik een schilderkunstfapper was, was ik 450 keer klaargekomen tijdens dit filmpje.quote:
Het is de schuld van de rabobank.jpgquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:45 schreef d4v1d het volgende:
Rabobank toren staat weer in brand.. 5de keer in 3-4 jaar
HSquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Binnenkort weer!
En hoi trouwens.
Jij komt me wel vaag bekend voor..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:59 schreef Heatseeker het volgende:
Dus hier zitten jullie belhamels tegenwoordig.
Oeiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:01 schreef Amoeba het volgende:
Mijn huisgenoot zit hard over z'n nek te gaan.
Ik ben die ene, weet je wel. Van die dingen enzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij komt me wel vaag bekend voor..
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:27 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb aan mn ma beloofd geen tablet of mobiel meer mee mn bed in te nemenWhat have I done..
Aan de andere kant wel beter, ik sliep meestal pas om 3-4 uur en kwam om 1 of 2 uur in de middag mn bed uit
Ik ga morgen een tray ah bsc enetgy kopen denk ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:42 schreef Rezania het volgende:
Morgen even een fles Karmeliet halen.
Energydrinkquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga morgen een tray ah bsc enetgy kopen denk ik.
No joke.
Jawel, het is pauper en slecht. :")quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:48 schreef d4v1d het volgende:
Niks mis met energydrink
Dat ik een hele tray haal betekent niet dat het gelijk na n halve week op is he
Kont seks is ook slecht!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:49 schreef Rezania het volgende:
Je kan nog beter koffie drinken, en dat is ook slecht. Sowieso is cafeïne slecht.
Oke meneer.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, het is pauper en slecht. :")
Nee, er is onderzocht dat mannen die regelmatig hun prostaat laten kietelen minder kans op prostaatkanker hebben.quote:
En hoe zit het met je studie? Heb je al een diploma? Een goede baan? Een vrouw? 5 kinderen? Je bent asian ja, niet bsian.quote:
Watquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, er is onderzocht dat mannen die regelmatig hun prostaat laten kietelen minder kans op prostaatkanker hebben.
Ik leef straks van jouw belastinggeldquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hoe zit het met je studie? Heb je al een diploma? Een goede baan? Een vrouw? 5 kinderen? Je bent asian ja, niet bsian.
Regelmatig anale seks ontvangen verlaagt de kans op prostaat kanker.quote:
Ah mooi, zolang er nog maar iets gebeurt hè.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik leef straks van jouw belastinggeld
Gr gr
Nee, gaat nu ff kut. Volgend jaar wel een opleiding doen. Ben al opendagen geweest enzo.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Frikandelbroodjes en energydrink
Mbo is gewoon een opleiding hoor.quote:
In KLB nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Regelmatig anale seks ontvangen verlaagt de kans op prostaat kanker.
[..]
Ah mooi, zolang er nog maar iets gebeurt hè.
[..]
[..]
Mbo is gewoon een opleiding hoor.
Diepe shit vriend.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:57 schreef Rezania het volgende:
Aan het mbo volg je een opleiding, op het hbo en wo doe je een studie. Maar studie en opleiding zijn synoniemen van elkaar, dus eigenlijk gaat het nergens over.
Ik volg helemaal niks, ik leid.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:57 schreef Rezania het volgende:
Aan het mbo volg je een opleiding, op het hbo en wo doe je een studie. Maar studie en opleiding zijn synoniemen van elkaar, dus eigenlijk gaat het nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |