SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een institutioneel-racistische opmerking.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:55 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Blanken kunnen de blues niet spelen. Alleen negers kunnen het echte blues-gevoel overbrengen.
Brrr... - ik houd nooit zo van dit soort half-racistische vooroordelen. Straks ga je nog beweren dat Dusty Springfield en Adele geen soul kunnen hebben omdat ze blank zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:55 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Blanken kunnen de blues niet spelen. Alleen negers kunnen het echte blues-gevoel overbrengen.
jij luistert zeker Kane en al die platte bullshitquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
Best lekkere muziek maar na 1 of 2 nummers weet ik het wel.
Correct.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:56 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dit is een institutioneel-racistische opmerking.
Nee schat dat vertelde ik net, ik heb altijd Radio6 op OF Radio 1.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:56 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
jij luistert zeker Kane en al die platte bullshit
WAT DOE JE RAAR TEGEN KARINA KOM VECHTEN DAN?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:56 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
jij luistert zeker Kane en al die platte bullshit
Morgen ben ik er niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:57 schreef KingRoland het volgende:
Stuur me even een DM morgen iemand, mag dit niet missen
Correct.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
Brrr... - ik houd nooit zo van dit soort half-racistische vooroordelen. Straks ga je nog beweren dat Dusty Springfield en Adele geen soul kunnen hebben omdat ze blank zijn.
Dat zijn hele zielige hoopjes mens. Wat een ellende.quote:
Jammerquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Morgen ben ik er niet.
Mexicano ook niet heeft overigens niks met elkaar te maken.
Stelletje engnekken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zijn hele zielige hoopjes mens. Wat een ellende.
Ik ben het ook met je eens.quote:
Clown Mart.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
Frank Evenblij hopelijk met een geweldige Mart Smeets immitatie.
Als trouwens één soort muziek "gestolen" is, is het de hedendaagse blues wel. Ze teren op uiitgekauwde, veel gebruikte akkoordenschema's die steeds hetzelfde zijn en die al duizenden keren eerder zijn gebruikt. In dat opzicht is het ongeveer net zo origineel als de gemiddelde pre-fab formule-hit van het zoveelste boybandje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:57 schreef Kenju het volgende:
Zeer generale muziek. Haal de zang weg, en het is liftmuziek.
Ook die kolder over het stelen van muziekkanten. Want ja, die verdienen zo veel aan de CD verkopen. Alsof niet 99% van de artiesten de rechten aan de plaatsenmaatschappijen verkocht hebben. Kortom, Derksen heeft net als van BVO's geen verstand van hoe het in de muziek werkt. Derksen lijdt aan een chronisch gebrek aan begrip dat zijn eigen voorkeuren niet de norm voor kwaliteit zijn.
Opeens gaan we weer serieus doen? Nut dun.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Clown Mart.
Maar serieus, mensen die haten op Mart
Is dit een serieuze reactie, of een troll?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Brrr... - ik houd nooit zo van dit soort half-racistische vooroordelen. Straks ga je nog beweren dat Dusty Springfield en Adele geen soul kunnen hebben omdat ze blank zijn.
Ik zou blijvend uitloggen als ik jou was en dan een nieuw account aanmaken met een compleet andere naam.quote:
Het zijn vooral vrouwen die niet weten om te gaan met zijn Alpha mannelijkheid.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Clown Mart.
Maar serieus, mensen die haten op Mart
Die zijn er ongetwijfeld, maar dat valt ook gewoon buiten de boot. De blues is bij de Afro-Amerikies er met de zweepslagen ingegoten. De ultieme negermuziek.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik ben het ook met je eens.
Ik moet de eerste neger nog een klassieke compositie horen maken.
Omdat iedereen zoals jij denkt , kost een concertkaartje tegenwoordig 80,- euro en vroeger 20,- guldenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:57 schreef Kenju het volgende:
Zeer generale muziek. Haal de zang weg, en het is liftmuziek.
Ook die kolder over het stelen van muziekkanten. Want ja, die verdienen zo veel aan de CD verkopen. Alsof niet 99% van de artiesten de rechten aan de plaatsenmaatschappijen verkocht hebben. Kortom, Derksen heeft net als van BVO's geen verstand van hoe het in de muziek werkt. Derksen lijdt aan een chronisch gebrek aan begrip dat zijn eigen voorkeuren niet de norm voor kwaliteit zijn.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:57 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT DOE JE RAAR TEGEN KARINA KOM VECHTEN DAN?
Buiten de boot.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die zijn er ongetwijfeld, maar dat valt ook gewoon buiten de boot. De blues is bij de Afro-Amerikies er met de zweepslagen ingegoten. De ultieme negermuziek.
Omdat iedereen zoals hij denkt, kost een biertje ook tegenwoordig 2.20 euro en vroeger 2.19 gulden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:00 schreef arjan1112 het volgende:
Omdat iedereen zoals jij denkt , kost een concertkaartje tegenwoordig 80,- euro en vroeger 20,- gulden
Serieus. Ben niet zo goed in trollen. Hoewel... de laatste keer dat ik het deed, heb ik een hiphop-fan (quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:00 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is dit een serieuze reactie, of een troll?
Wat een onzin. Ten eerste kosten kaarten zelden 80 euro of hoger. Maar dacht je werkelijk dat er een wereld is waarin je voor een concert in de Arena iets dat in de buurt van 10 Euro betaalt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:00 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Omdat iedereen zoals jij denkt , kost een concertkaartje tegenwoordig 80,- euro en vroeger 20,- gulden
Adele is een van de meest commerciële artiesten van het moment. En haar muziek heeft niets met blues of soul te maken. Het is plat, simpel en gemaakt om te scoren. Niets mis mee overigens, maar soul heeft het niets mee te maken. Dusty Springfield is een typische one-day wonder (al had ze met de Petshopboys nog wel een hit, maar dat was amper haar verdienste). Typisch een artieste die met terugwerkende kracht opeens alle lof kreeg op basis van eigenlijk niets.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Serieus. Ben niet zo goed in trollen. Hoewel... de laatste keer dat ik het deed, heb ik een hiphop-fan () zo over de zeik geholpen dat -ie acuut z'n FOK!-account verwijderd wilde hebben en iedereen ging uitschelden.
je bent zelf not dun.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Opeens gaan we weer serieus doen? Nut dun.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:04 schreef Intellectueel het volgende:
Sowieso mensen die naar concerten gaan. Het muziek klinkt altijd slechter dan op het album en het bier en eten is duurder dan in welk cafe dan ook.
U bent toevallig ook nog een teletekstajacied?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:04 schreef Intellectueel het volgende:
Sowieso mensen die naar concerten gaan. Het muziek klinkt altijd slechter dan op het album en het bier en eten is duurder dan in welk cafe dan ook.
Jij snapt er niks van.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:04 schreef Intellectueel het volgende:
Onzin (zoals bijna alles wat je schrijft). Concertkaartjes zijn zo duur omdat artiesten en platenmaatschappijen op die manier grof geld willen verdienen. Je kunt ook artiest zijn zonder voor het grote geld te gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:00 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Eerst waren concertkaartjes wel degelijk goedkoper, toen artiesten nog 8,- per album vingen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onzin (zoals bijna alles wat je schrijft). Concertkaartjes zijn zo duur omdat artiesten en platenmaatschappijen op die manier grof geld willen verdienen. Je kunt ook artiest zijn zonder voor het grote geld te gaan.
Wel een café waar je mag roken uiteraard.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:05 schreef arjan1112 het volgende:
Ga dan naar een café met live muziek ofzo
Ga nou niet net doen alsof je offline vrienden hebt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slecht nieuws voor mijn online vrienden: morgen avond ben ik er helaas niet
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
U bent toevallig ook nog een teletekstajacied?
Niets erger dan Nederlandse festivalpubliek.quote:
Zozo, we hebben een rebel in ons midden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niets erger dan Nederlandse festivalpubliek.
Ik kom nooit op festivals. Ik ga liever gericht naar een concert van één band of artiest. Vaak zat loopt daar irritant publiek rond. Mensen die overal doorheen kakelen, mensen die drukker zijn met heen en weer lopen om bier te halen dan met muziek luisteren, enzovoort.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niets erger dan Nederlandse festivalpubliek.
Komt omdat Nederland gewoon een kutland is met alles. In de eerste plaats zijn wij Nederlanders vieze luidruchtige mensen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kom nooit op festivals. Ik ga liever gericht naar een concert van één band of artiest. Vaak zat loopt daar irritant publiek rond. Mensen die overal doorheen kakelen, mensen die drukker zijn met heen en weer lopen om bier te halen dan met muziek luisteren, enzovoort.
Een rebel met gezond verstand. Eén die geen overpriced festivalkaarten koopt om een stel over-het-paard-getilde huisbands live te zien optreden, in een steeds terugkomende monotone setting waarbij ik meer betaal voor een klein bekertje cola dan voor één en dezelfde 2 liter fles in de Albert Heijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:10 schreef alors het volgende:
[..]
Zozo, we hebben een rebel in ons midden.
Nee, net andersom. Omdat je grotendeels onzin schrijft, ben ik het daar (logischerwijs) niet mee eens. Het is namelijk raar om het eens te zijn met onzin.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:07 schreef arjan1112 het volgende:
Omdat jij het vrijwel nooit met mij eens bent, is alles wat ik schrijf onzin. Arrogante teringlul.
Nooit last van, ik ga gewoon naar concerten van kwaliteitsartiesten. Die keuze heb jij ook gewoon hoor. Niemand verplicht je om naar festivals te gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een rebel met gezond verstand. Eén die geen overpriced festivalkaarten koopt om een stel over-het-paard-getilde huisbands live te zien optreden, in een steeds terugkomende monotone setting waarbij ik meer betaal voor een klein bekertje cola dan voor één en dezelfde 2 liter fles in de Albert Heijn.
Kutband.quote:
Ik laat de bekertjes cola altijd links liggen bij concerten. Ik kan best 2-3 uurtjes zonder drinken. Ik koop op de terugweg naar huis wel wat drinken bij een tankstation of zo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:13 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een rebel met gezond verstand. Eén die geen overpriced festivalkaarten koopt om een stel over-het-paard-getilde huisbands live te zien optreden, in een steeds terugkomende monotone setting waarbij ik meer betaal voor een klein bekertje cola dan voor één en dezelfde 2 liter fles in de Albert Heijn.
ik dring mij gewoon bij die mensen op.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga nou niet net doen alsof je offline vrienden hebt.
Laatste gedeelte.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga terugkijken
Kan ik alleen zijn stukje kijken of moet ik hele uitzending zien?
Heeft ie zich ingehouden tijdens de rest van de showquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:21 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Laatste gedeelte.
Bingokaart kan vier keer vol.
Ja, maar toen hij aan de beurt was kwamen de clichés er fantastisch uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft ie zich ingehouden tijdens de rest van de show
Schijtlollige deejays. Begint al goedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ja, maar toen hij aan de beurt was kwamen de clichés er fantastisch uit.
Dan zou ik eens een plaat van Charles Mingus opzetten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik moet de eerste neger nog een klassieke compositie horen maken.
Inspecteur Netjes is echt baas. Ik heb speciaal het album uit de kast gepakt, alhoewel dat niet in kleur is. Het is nog te merken dat ik het vroeger enthousiast heb gelezen aangezien de cover niet meer aan het bindwerk vast zitquote:
Hahaha! Zo goed genoeg?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Henk Kamp is meer van Wagner denk ik.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:GordonBlaricum twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 13:32:05klasse van de MP dat hij mij persoonlijk belde, ik vertrouw op zijn goede wil en inzet. vanavond bij P&W meer! reageer retweet
Je bent niet de enige. Quote melding ook niet...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Waarom doet mijn FOK! niet automatisch updaten?
Het kan toch niet waar zijn dat daar serieus mensen naar kijken? Wat een verschrikking.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:08 schreef Specularium het volgende:
Kan dit programma niet gewoon kapot?
twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 10:16:53Ik hoop dat Cheryl Maas meer op de Spelen laat zien dan haar handschoenen. Bespottelijke provocatie van iemand die twee keer valt. reageer retweet
Jackquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 10:16:53Ik hoop dat Cheryl Maas meer op de Spelen laat zien dan haar handschoenen. Bespottelijke provocatie van iemand die twee keer valt. reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Jackquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Voor kleine kinderen en honden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:21 schreef arjan1112 het volgende:
Misschien is Loekasjenko wel heel erg aardig
heeft wel een puntquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Smeets heeft ook zo'n stoel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:25 schreef luxerobots het volgende:
Die Evenblij zit op een speciale extra zware stoel.
hoe zit jij op zolder?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:25 schreef luxerobots het volgende:
Die Evenblij zit op een speciale extra zware stoel.
twitter:IroNiehe twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 15:58:15Gelukkig is die Mart Smeets niet meer namens de NOS op de Spelen. Man, wat mag hij zichzelf graag horen praten. Walgelijk. reageer retweet
Daar heeft Iro wel gelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
twitter:IroNiehe twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 15:58:15Gelukkig is die Mart Smeets niet meer namens de NOS op de Spelen. Man, wat mag hij zichzelf graag horen praten. Walgelijk. reageer retweet
Ivo Niehe of all people.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
iro Niehe is een baas accountquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
denken dat dat de echte isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:31 schreef arjan1112 het volgende:
dit is de echte
https://twitter.com/Ivo_Niehe
Nee hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:31 schreef arjan1112 het volgende:
dit is de echte
De echte Ivo, niet de echte Iroquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:31 schreef arjan1112 het volgende:
dit is de echte
- De Premier is verantwoordelijk voor wat de Koning in het openbaar doet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Waarom kan Willy niet zonder Rutte?
Oké, bedankt. Vond het ook al zo'n vreemde tweet van Ivo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:31 schreef arjan1112 het volgende:
dit is de echte
Dus als Willy naar Sochi gaat, moet Rutte mee. Heel logisch.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
- De Premier is verantwoordelijk voor wat de Koning in het openbaar doet.
Dus als Wim lex iemand dood rijd ofzo heeft Mark een probleem.
andersom toch net zoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:33 schreef tompsv18 het volgende:
Net alsof Poetin het boeiend vindt wat Rutte te melden heeft
Ja. En sneeuwwitje bestaat echt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:34 schreef arjan1112 het volgende:
Onzin er worden gewoon homo mishandelaars opgepakt en de cel in gesmeten in Rusland.
In Moskou beven en rillen ze.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:34 schreef Pandaplint het volgende:
Damn, alsof het Rusland ene fuck kan schelen wat Nederland er van vindt
Beetje nichterig idd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:35 schreef alors het volgende:
Maar sowieso, homo's in elkaar slaan, dan ben je zelf ook geen echte kerel.
Waar dan ?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:35 schreef Ronaldsen het volgende:
In Nederland zijn ook genoeg wijken waar homo's zich beter niet kunnen vertonen, durven die coc'ers daar ook een statement te maken?
Hij stijgt alleen maar meer in achtingquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zwarte Piet is zwart. Zei Putin ook nog.
In Rusland kennelijk wel. Maar de discussie over dit onderwerp wordt maanden, zo niet jaren te laat gevoerd. Al dit geneuzel, zoals nu over het IOC, komt te laat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:35 schreef alors het volgende:
Maar sowieso, homo's in elkaar slaan, dan ben je zelf ook geen echte kerel.
Genoeg achterstandswijken in Nederland waar je als homo niet hand in hand moet gaan lopenquote:
Quote zodat ik dit over 8 jaar terugvind!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:37 schreef alors het volgende:
Nee niemand iddMart met zijn preken. Dit gaat hij in 2022 ook zeggen over Qatar
echt? Bedanktquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:38 schreef tralalala het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de Olympische Spelen vanavond officieel geopend zijn?
of gewoon midden in grote stedenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Genoeg achterstandswijken in Nederland waar je als homo niet hand in hand moet gaan lopen
En het ging mis met een witte ring!!!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:38 schreef tralalala het volgende:
Wisten jullie trouwens dat de Olympische Spelen vanavond officieel geopend zijn?
pvv alertquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:38 schreef superniger het volgende:
[..]
in de wijken waar moslims wonen.
Ik hoop echt oprecht dat Mart dan eindelijk niet meer uitgenodigd wordt. Maarja dat hoopte ik 8 jaar gelden ook alquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:38 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Quote zodat ik dit over 8 jaar terugvind!
We gaan OVERAL vrolijk naar toe. We gingen vrolijk naar Berlijn en Garmisch in 1936 (Nazi-Duitsland), we gingen vrolijk naar Argentinië in 1978 (Videla-regime), we gingen vrolijk naar Peking in 2008. Dus gaan we ook vrolijk naar Rusland. En in 2022 naar Qatar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:37 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij waren er jaren terug nog genoeg staten in de VS die ook anti-homo wetgeving hadden. Daar gaan we ook vrolijk naar toe
In Utah zelfs, in 2002 niemand over gehoord.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:37 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij waren er jaren terug nog genoeg staten in de VS die ook anti-homo wetgeving hadden. Daar gaan we ook vrolijk naar toe
Je bent een roepende in de woestijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop echt oprecht dat Mart dan eindelijk niet meer uitgenodigd wordt. Maarja dat hoopte ik 8 jaar gelden ook al
Ik durf de stelling aan dat het in Utah lang zo erg niet is als in Rusland.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
In Utah zelfs, in 2002 niemand over gehoord.
Vergeet de Sovjet-Unie niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We gaan OVERAL vrolijk naar toe. We gingen vrolijk naar Berlijn en Garmisch in 1936 (Nazi-Duitsland), we gingen vrolijk naar Argentinië in 1978 (Videla-regime), we gingen vrolijk naar Peking in 2008. Dus gaan we ook vrolijk naar Rusland. En in 2022 naar Qatar.
tuurlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We gaan OVERAL vrolijk naar toe. We gingen vrolijk naar Berlijn en Garmisch in 1936 (Nazi-Duitsland), we gingen vrolijk naar Argentinië in 1978 (Videla-regime), we gingen vrolijk naar Peking in 2008. Dus gaan we ook vrolijk naar Rusland. En in 2022 naar Qatar.
Het is net zo conservatief. Alleen het geweld is een stuk minder.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik durf de stelling aan dat het in Utah lang zo erg niet is als in Rusland.
In 8 Amerikaanse staten zijn anti-homowetten die sprekend lijken op Ruslandquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik durf de stelling aan dat het in Utah lang zo erg niet is als in Rusland.
Precies; waarom niet?quote:
De aanwezigheid van wetten is niet hetzelfde als het algemene klimaat in een land of staat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In 8 Amerikaanse staten zijn anti-homowetten die sprekend lijken op Rusland
Ja leuk, Amerika heeft zoveel wetten die in de praktijk niets voorstellen. Als er in Amerika homo's in elkaar worden geslagen dan is er veel meer collectieve verontwaardiging over dan in Rusland. Ik heb ook meer vertrouwen in de Amerikaanse politie dan de Russische.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In 8 Amerikaanse staten zijn anti-homowetten die sprekend lijken op Rusland
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De aanwezigheid van wetten is niet hetzelfde als het algemene klimaat in een land of staat.
dat is wel een klimaat kweken hoorquote:Zo moet kinderen op scholen in Alabama worden geleerd dat homoseksualiteit bij wet verboden is, terwijl dat niet meer zo is.
de wereld zal de schouders ophalen om NL zoals wij lachen om Malta, Cyprus, etceteraquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies; waarom niet?Waarom zouden we ons iets aantrekken van mensenrechten? Waarom zouden we een statement willen maken via een boycot? Economische belangen en individuele belangen van sporters zijn veel belangrijker.
Dan moet je daar iets aan doen. Maar kinderen iets verkeerds aanleren is wat anders dan de neo-nazistische bendes die in Rusland op strooptocht gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
dat is wel een klimaat kweken hoor
Geloof het of niet, maar dat is dus geen homo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kerel met dat lange haar,.
Ja en zo zijn er ook wetten die zeggen dat je op zondag geen domino mag spelen en dat je best een keer per maand je vrouw mag slaan. Wetten die in de praktijk echt niet meer gelden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
dat is wel een klimaat kweken hoor
Wat de wereld van ons vindt, zou niet leidend moeten zijn. Onze principes zouden leidend moeten zijn, maar die hebben we niet. Dus zijn andere zaken leidend.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
de wereld zal de schouders ophalen om NL zoals wij lachen om Malta, Cyprus, etcetera
Denk dat de positie van homo's in het hele Midden-Oosten benauwder is dan in Rusland.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:47 schreef arjan1112 het volgende:
In Qatar is homofiel zijn verboden, er staat 5 jaar cel op.
Dat is dus nog erger dan in Rusland.
eens maar zo werkt t nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat de wereld van ons vindt, zou niet leidend moeten zijn. Onze principes zouden leidend moeten zijn, maar die hebben we niet. Dus zijn andere zaken leidend.
Om maar te zwijgen van de positie van homo's in Staphorst.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Denk dat de positie van homo's in het hele Midden-Oosten benauwder is dan in Rusland.
Het is een non-discussie, echt. Het kwaad is geschied op het moment dat het IOC of de FIFA besluit om een groot evenement toe te wijzen aan een dubieus land.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Denk dat de positie van homo's in het hele Midden-Oosten benauwder is dan in Rusland.
Dat is wat ik zeg. Maar mocht prinses Amalia over 25 jaar willen trouwen met de zoon van een huidige Russische minister, dan gaan we tegen die tijd alsnog wél moeilijk doen.quote:
Ik zeg toch niet dat dat niet zo is?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een non-discussie, echt. Het kwaad is geschied op het moment dat het IOC of de FIFA besluit om een groot evenement toe te wijzen aan een dubieus land.
Het is een beetje zoals Dinand van Kane. Die zou dit jaar een break nemen, maar duikt ook overal op.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft 'ie eindelijk geen eigen programma meer, bieden ze hem alsnog een podium.
neuh dan komt er een zgn commissie en lult het systeem zich eruit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg. Maar mocht prinses Amalia over 25 jaar willen trouwen met de zoon van een huidige Russische minister, dan gaan we tegen die tijd alsnog wél moeilijk doen.
Heb hem ooit bij een concert gezien. Hij is in het echt nóg dikker dan hij op TV al lijkt...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Evenblij neemt wel veel ruimte in.
De vrouwenfinale in 2010 was een hoogtepunt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Jaren terug, bij festiviteiten rondom de bevrijding, ooit eens gesproken met een Canadees die bondscoach was geweest van het curlingteam. De sport leeft daar echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |