Het is een non-discussie, echt. Het kwaad is geschied op het moment dat het IOC of de FIFA besluit om een groot evenement toe te wijzen aan een dubieus land.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Denk dat de positie van homo's in het hele Midden-Oosten benauwder is dan in Rusland.
Dat is wat ik zeg. Maar mocht prinses Amalia over 25 jaar willen trouwen met de zoon van een huidige Russische minister, dan gaan we tegen die tijd alsnog wél moeilijk doen.quote:
Ik zeg toch niet dat dat niet zo is?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is een non-discussie, echt. Het kwaad is geschied op het moment dat het IOC of de FIFA besluit om een groot evenement toe te wijzen aan een dubieus land.
Het is een beetje zoals Dinand van Kane. Die zou dit jaar een break nemen, maar duikt ook overal op.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
Heeft 'ie eindelijk geen eigen programma meer, bieden ze hem alsnog een podium.
neuh dan komt er een zgn commissie en lult het systeem zich eruit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg. Maar mocht prinses Amalia over 25 jaar willen trouwen met de zoon van een huidige Russische minister, dan gaan we tegen die tijd alsnog wél moeilijk doen.
Heb hem ooit bij een concert gezien. Hij is in het echt nóg dikker dan hij op TV al lijkt...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Evenblij neemt wel veel ruimte in.
De vrouwenfinale in 2010 was een hoogtepunt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Jaren terug, bij festiviteiten rondom de bevrijding, ooit eens gesproken met een Canadees die bondscoach was geweest van het curlingteam. De sport leeft daar echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |