quote:
Heb je ook een link naar zo'n onderzoek? Ben benieuwd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, als je het energydrankje op zou delen is het niet bijzonder.. maar dat deel je niet op.
En mensen zeggen toch ook dat cola drinken onzin is?Maar alles wijst er op, en er zijn een paar bevestigingen dat energydrank slechter is dan normale frisdrank
. En off dat komt omdat het vel suikers zijn in combinatie met cafeïne is nog niet bekend
Dat is ontzettend snel, maar je moet ook nog eens je concentratie vast blijven houden de hele dag.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
heb die 100 pagina's ook gelezen in twee uur denk ik
misschien iets meer
'T is al weekendquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Stuart het volgende:
Alleen morgen nog werken en dan weekend
Ik drink elke dag koffie met cola om te compenseren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
Maar Tchock, je neemt het toch niet dagelijks? Dan is het toch ook niet zo erg
Reageer eens op mijn vraagquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Dat is ontzettend snel, maar je moet ook nog eens je concentratie vast blijven houden de hele dag.
Hahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik drink elke dag koffie met cola om te compenseren.
Dat verschilt toch per boek? Hoe snel snel is. :")quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Dat is ontzettend snel, maar je moet ook nog eens je concentratie vast blijven houden de hele dag.
Eh, jawel..quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
Maar Tchock, je neemt het toch niet dagelijks? Dan is het toch ook niet zo erg
Halloquote:
Oh, hahaquote:
Ik zit studiekeuzetestjes te doen, opleidingen door te nemen. Alleen het maakt de keuze er niet echt makkelijker op.quote:
Ja klopt, maar boeken met dat aantal bladzijden hebben vaak een redelijk aantal regeltjes, behalve als het gaat om bijvoorbeeld het boek over Hugo Cabret, waar ontzettend veel plaatjes in zijn verwerkt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat verschilt toch per boek? Hoe snel snel is. :")
Ja, als je denkt hem veel te gebruikenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar zal ik nu zo'n slowjuicer kopen?
Ben je gestopt of bijna klaar met je opleiding?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit studiekeuzetestjes te doen, opleidingen door te nemen. Alleen het maakt de keuze er niet echt makkelijker op.
Hm, balen. Wat komt er uit?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit studiekeuzetestjes te doen, opleidingen door te nemen. Alleen het maakt de keuze er niet echt makkelijker op.
Heloef de filosoofquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ik moet sowieso óók een keukenmachine.. maar slowjuicer zo lekker echtquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je denkt hem veel te gebruikenOf gewoon goedkoop keukenmachine ding
Bijna klaar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben je gestopt of bijna klaar met je opleiding?
Ooit een boek van de VI uitgeverij gelezen? Dat zijn ook 300 bladzijden en ben je met een paar uur mee klaar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:07 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Ja klopt, maar boeken met dat aantal bladzijden hebben vaak een redelijk aantal regeltjes, behalve als het gaat om bijvoorbeeld het boek over Hugo Cabret, waar ontzettend veel plaatjes in zijn verwerkt.
Dat boek van Gijp sowieso ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ooit een boek van de VI uitgeverij gelezen? Dat zijn ook 300 bladzijden en ben je met een paar uur mee klaar.
Nee, nooit van gehoord.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ooit een boek van de VI uitgeverij gelezen?
Nee, je moet wel lezen wat ik zeg. Ik vergelijk de koffie van voedingscentrum (waar je net nog niets mis mee vond) met mijn eigen energydrank van 32 mg per 100 ml (= 80mg per blikje)quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef Crack_ het volgende:
Heb ik niet Tchock. En jij pakt een link van voedingscentrum die het gemiddelde neemt van energydranken..
Het gaat me er om dat niemand het raar vind als je cola (trouwens ook cafeïne en suiker, dat terzijde) en koffie drinkt, maar energydrank ineens heel raar zou zijn. Terwijl de gemiddelde Nederlander gigantisch veel koffie (meer dan drie koppen per dag) EN frisdrank (een glas per dag) drinkt... en dat vinden we dan ineens niet raar. Het is hypocriet. En ik wil absoluut niet verdedigen dat energydrank gezond of goed voor je zou zijn, mensen moeten alleen ophouden met die onzin dat het 'super slecht' zou zijn.quote:En daarbij negeer je dat ik zeg dat energydrankjes een combinatie zijn van heel vele suikers en cafeïne.. wat bij koffie en frisdrank dus niet het geval is. En niemand drinkt frisdrank en koffie samen
Filosofie en theologie, Sociaal en cultureel, Horeca en huishouding. Ik heb met alle drie de richtingen echt helemaal niks.quote:
Zijn genoeg die er 8 kopjes in gooien op een dagquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
Het gaat me er om dat niemand het raar vind als je cola (trouwens ook cafeïne en suiker, dat terzijde) en koffie drinkt, maar energydrank ineens heel raar zou zijn. Terwijl de gemiddelde Nederlander gigantisch veel koffie (meer dan drie koppen per dag) EN frisdrank (een glas per dag) drinkt... en dat vinden we dan ineens niet raar. Het is hypocriet. En ik wil absoluut niet verdedigen dat energydrank gezond of goed voor je zou zijn, mensen moeten alleen ophouden met die onzin dat het 'super slecht' zou zijn.
Wat wil je danquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Filosofie en theologie, Sociaal en cultureel, Horeca en huishouding. Ik heb met alle drie de richtingen echt helemaal niks.
Probleem is ik weet goed wat ik wil, beter dan de meeste twintigers. Alleen geen enkele opleiding sluit daar lekker op aan.
Nee, ik gooi niet zomaar 3,5 jaar van mijn leven weg.quote:
Ja, ik heb het ook bij die ene gelatenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Al die boeken zijn zo![]()
Met enorm veel ruimte tussen de regels dat het gewoon kut leest.
Wat wil je dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Filosofie en theologie, Sociaal en cultureel, Horeca en huishouding. Ik heb met alle drie de richtingen echt helemaal niks.
Probleem is ik weet goed wat ik wil, beter dan de meeste twintigers. Alleen geen enkele opleiding sluit daar lekker op aan.
Heb er een aantal liggen maar niet echt eentje uitgelezen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook bij die ene gelatenop de een of andere manier lees ik niet graag over voetbal maar kijk ik er wel graag naar
Die achtergrond verhalen boeien me niet zo
[..]
Wat wil je dan?
Daarom zeg ik gemiddelde Nederlander. Het was 3,2 koppen per dag in 2007. De Telegraaf kopt natuurlijk niet dat mensen hartstoornissen krijgen daarvan want dat is niet zo sappig nieuws.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zijn genoeg die er 8 kopjes in gooien op een dag
Er zit amper cafeïne in frisrdank dus die vergelijking moet je ook écht niet maken want dat is echt onzinquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, je moet wel lezen wat ik zeg. Ik vergelijk de koffie van voedingscentrum (waar je net nog niets mis mee vond) met mijn eigen energydrank van 32 mg per 100 ml (= 80mg per blikje)
[..]
Het gaat me er om dat niemand het raar vind als je cola (trouwens ook cafeïne en suiker, dat terzijde) en koffie drinkt, maar energydrank ineens heel raar zou zijn. Terwijl de gemiddelde Nederlander gigantisch veel koffie (meer dan drie koppen per dag) EN frisdrank (een glas per dag) drinkt... en dat vinden we dan ineens niet raar. Het is hypocriet. En ik wil absoluut niet verdedigen dat energydrank gezond of goed voor je zou zijn, mensen moeten alleen ophouden met die onzin dat het 'super slecht' zou zijn.
Het is alsof je tien hamburgers pakt en van één van de tien ineens zegt AAH NEE NIET DIE ETEN terwijl de andere negen praktisch hetzelfde zijn.
Fair enough. Al wil ik dan wel een keer zo'n onderzoek lezen want geloof er geen bal van.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er zit amper cafeïne in frisrdank dus die vergelijking moet je ook écht niet maken want dat is echt onzin![]()
.. En nog een keer, datk omt omdat er redelijk wat onderzoeken zijn die aantonen dat energydrank ook slechter ís dan frisdrank of koffie
.
Daarnaast zullen veel mensen denken dat het erger is door de media, terwijl de media zich vooral richt op jongerne die zoveel energydrank drinken. En dat gaat dan wel puur en alleen om de cafeïne omdat veel jongere echt weet ik veel hoeveel va ndie blikjes per dag drinken en dat is écht te vele cafeïne voor die leeftijd. Als het zou worden omgezet naar koffie hetzlefde verhaal, maar dat drinken ze niet
Wat drink je danquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik drink al bijna een week geen frisdrank
Ik kom het vast wel een keertje tegen en dan zal ik 'm opslaan oke?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fair enough. Al wil ik dan wel een keer zo'n onderzoek lezen want geloof er geen bal van.
Goed.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kom het vast wel een keertje tegen en dan zal ik 'm opslaan oke?
Ik wil graag radio maken. Ik heb gelukkig al wel een paar opleidingen die iets aantrekkelijker zijn dan de rest. Zoals journalistiek, maar dat zit in Utrecht en dat vind ik eigenlijk te ver.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |