quote:
Heb je ook een link naar zo'n onderzoek? Ben benieuwd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, als je het energydrankje op zou delen is het niet bijzonder.. maar dat deel je niet op.
En mensen zeggen toch ook dat cola drinken onzin is?Maar alles wijst er op, en er zijn een paar bevestigingen dat energydrank slechter is dan normale frisdrank
. En off dat komt omdat het vel suikers zijn in combinatie met cafeïne is nog niet bekend
Dat is ontzettend snel, maar je moet ook nog eens je concentratie vast blijven houden de hele dag.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
heb die 100 pagina's ook gelezen in twee uur denk ik
misschien iets meer
'T is al weekendquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Stuart het volgende:
Alleen morgen nog werken en dan weekend
Ik drink elke dag koffie met cola om te compenseren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
Maar Tchock, je neemt het toch niet dagelijks? Dan is het toch ook niet zo erg
Reageer eens op mijn vraagquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Dat is ontzettend snel, maar je moet ook nog eens je concentratie vast blijven houden de hele dag.
Hahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik drink elke dag koffie met cola om te compenseren.
Dat verschilt toch per boek? Hoe snel snel is. :")quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Dat is ontzettend snel, maar je moet ook nog eens je concentratie vast blijven houden de hele dag.
Eh, jawel..quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Fok-it het volgende:
Maar Tchock, je neemt het toch niet dagelijks? Dan is het toch ook niet zo erg
Halloquote:
Oh, hahaquote:
Ik zit studiekeuzetestjes te doen, opleidingen door te nemen. Alleen het maakt de keuze er niet echt makkelijker op.quote:
Ja klopt, maar boeken met dat aantal bladzijden hebben vaak een redelijk aantal regeltjes, behalve als het gaat om bijvoorbeeld het boek over Hugo Cabret, waar ontzettend veel plaatjes in zijn verwerkt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat verschilt toch per boek? Hoe snel snel is. :")
Ja, als je denkt hem veel te gebruikenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar zal ik nu zo'n slowjuicer kopen?
Ben je gestopt of bijna klaar met je opleiding?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit studiekeuzetestjes te doen, opleidingen door te nemen. Alleen het maakt de keuze er niet echt makkelijker op.
Hm, balen. Wat komt er uit?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit studiekeuzetestjes te doen, opleidingen door te nemen. Alleen het maakt de keuze er niet echt makkelijker op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |