SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit wordt eerder 1-2 dan 2-1quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Doe eens even heel snel die 2-1 maken Ajax.
En ik ook. Het is ongekend.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja dat wist ik. Daar denken ze iedere dag aan.
Uit hun gasbelquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
WAAR KOMEN GRONINGERS TOCH VANDAAN
xdquote:
Groningen hier ver vandaan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
GRONINGEN HIER VER VANDAANquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Geen idee maar binnenkort zakt die hele stad de grond inquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen hier ver vandaan.
Okee bedankt.quote:
Bij PSV wordt hij als eigen jeugd bestempeld.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik ook. Het is ongekend.
Dag Ties!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zeg, schei eens even uit met die onzin
je bent zelf een scheiquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zeg, schei eens even uit met die onzin
Op zijn Chinees, dubbel baas!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Is jouw naam om zn Frans, dus dubbel brood, of op zn Engels, dus dubbele pijn
Eensquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef Heeinz het volgende:
Goede wissel. Riedewald bakt er geen kanjer van
Toen ik na zijn debuut zei dat hij nog tegen zou gaan vallen werd men nogal boos over kritiek of hem. Kijk dus maar uit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef Heeinz het volgende:
Goede wissel. Riedewald bakt er geen kanjer van
Volgens mij is er vanaf vandaag gratis wifi in het Feyenoord spelershome.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef StefanDeVrij het volgende:
Veltman![]()
![]()
![]()
Staat bij Ajax alleen in de basis omdat hij zo'n typische rattenkop heeft, maar kan na dit seizoen beter in de middenmoot gaan spelen.
Gewoon een goede wisselquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef Scorpie het volgende:
Serieus de Boer, als je die laffe wissel Poulsen <> Riedewald doorvoert ben je niet goed snik.
Wat zeggie...quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
B100 is helemaal niet Bassie.
Telstar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Leo Driessen voor Ajax is
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is er vanaf vandaag gratis wifi in het Feyenoord spelershome.
voor wie ben jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |