Ik las uitkeringenquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:35 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Dus ik kom bij de burgerking om hamburgers en uienringen te halen
Groningen mag wat mij betreft gewoon geasfalteerd worden met Friesland.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:45 schreef HSG het volgende:
Haten op Groningen.Wat een kansloze pauper ben je dan.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:49 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Groningen mag wat mij betreft gewoon geasfalteerd worden met Friesland.
Echt waar? Kan jij dan lezen? Ik dacht dat je moeder je altijd van fok voorlas.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:45 schreef HSG het volgende:
Haten op Groningen.Wat een kansloze pauper ben je dan.
Niet iedereen is zoals jou, vogeltjesdans.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Echt waar? Kan jij dan lezen? Ik dacht dat je moeder je altijd van fok voorlas.
Doe niet zo naar tegen mij! Woesteling!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jou, vogeltjesdans.
ik ook!quote:
En onder dat asfalt begraven we jou en jouw familie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:49 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Alles is spannender dan jij.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:49 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Jonge ik ben 1,82 en 60 kg dus dat gaat niet opquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef ecktebaas123 het volgende:
TS is een papzak die troep van de burgerking eet i.p.v een bord zilverlies rijst met een halve kg kip en groentemix eet
+1quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:54 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Het is geel en gaat terug in de tijd.
spoiler
De trein naar Groningen
/spoiler
ga naar de kerk als je bang bentquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Westerlingen
Zuiderlingen
Limbo,s![]()
![]()
Ectoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:19 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Jonge ik ben 1,82 en 60 kg dus dat gaat niet op
Gefeliciteerd man, maar ik geef niet zoveel om zulke dingen..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:37 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Ecto![]()
Heb je anorexia ofzo?
1,98 138kg 5% bf
Zijn die uienringen lekker?? Aanrader of niet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:35 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Dus ik kom bij de burgerking om hamburgers en uienringen te halen, bestel ik 9 uienringen en 2 hamburgers.
Even later krijg ik mijn eten aangereikt en wil ik naar buien lopen maar wat ik toen zag..
9 uienringen zijn 2,45 terwijl 6 uienringen 1 euro zijn.. En dat ook niet even zeggen ofzo...
Ja ze zijn opzich wel chill, zelfgemaakte zijn wel beterquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:57 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Zijn die uienringen lekker?? Aanrader of niet?
Nog nooit geprobeerd en ik wist niet eens dat ze dat verkochten bij BK..
Maar ja, ik kom eigenlijk ook nooit bij BK, mac, kfc of bram ladage zijn goed genoeg
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Westerlingen
Zuiderlingen
Limbo,s![]()
![]()
Ok een keertje proberen dan maarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:58 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Ja ze zijn opzich wel chill, zelfgemaakte zijn wel beter
DO U EVEN LIFT?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:41 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man, maar ik geef niet zoveel om zulke dingen..
You're not even that big, bro.quote:
2,56m 280kg 2%bfquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
You're not even that big, bro.
Hahah, midget. Do you even lift, bro?quote:
Eigen schuld, niks dan lof voor BKCS050quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:35 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Dus ik kom bij de burgerking om hamburgers en uienringen te halen, bestel ik 9 uienringen en 2 hamburgers.
Even later krijg ik mijn eten aangereikt en wil ik naar buien lopen maar wat ik toen zag..
9 uienringen zijn 2,45 terwijl 6 uienringen 1 euro zijn.. En dat ook niet even zeggen ofzo...
Is dit een kloon van Jahr00n?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef ecktebaas123 het volgende:
TS is een papzak die troep van de burgerking eet i.p.v een bord zilverlies rijst met een halve kg kip en groentemix eet
BKHS050quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Eigen schuld, niks dan lof voor BKCS050
Mensen die hoofdstation zeggen ipv centraal stationquote:
Tegenwoordig in de QBuzz bussenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mensen die hoofdstation zeggen ipv centraal station
Rijst met kipquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef ecktebaas123 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |