Ik las uitkeringenquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:35 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Dus ik kom bij de burgerking om hamburgers en uienringen te halen
Groningen mag wat mij betreft gewoon geasfalteerd worden met Friesland.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:45 schreef HSG het volgende:
Haten op Groningen.Wat een kansloze pauper ben je dan.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:49 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Groningen mag wat mij betreft gewoon geasfalteerd worden met Friesland.
Echt waar? Kan jij dan lezen? Ik dacht dat je moeder je altijd van fok voorlas.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:45 schreef HSG het volgende:
Haten op Groningen.Wat een kansloze pauper ben je dan.
Niet iedereen is zoals jou, vogeltjesdans.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Echt waar? Kan jij dan lezen? Ik dacht dat je moeder je altijd van fok voorlas.
Doe niet zo naar tegen mij! Woesteling!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jou, vogeltjesdans.
ik ook!quote:
En onder dat asfalt begraven we jou en jouw familie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:49 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Alles is spannender dan jij.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:49 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Jonge ik ben 1,82 en 60 kg dus dat gaat niet opquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef ecktebaas123 het volgende:
TS is een papzak die troep van de burgerking eet i.p.v een bord zilverlies rijst met een halve kg kip en groentemix eet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |