Ik las uitkeringenquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:35 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Dus ik kom bij de burgerking om hamburgers en uienringen te halen
Groningen mag wat mij betreft gewoon geasfalteerd worden met Friesland.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:45 schreef HSG het volgende:
Haten op Groningen.Wat een kansloze pauper ben je dan.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:49 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Groningen mag wat mij betreft gewoon geasfalteerd worden met Friesland.
Echt waar? Kan jij dan lezen? Ik dacht dat je moeder je altijd van fok voorlas.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:45 schreef HSG het volgende:
Niet iedereen is zoals jou, vogeltjesdans.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Echt waar? Kan jij dan lezen? Ik dacht dat je moeder je altijd van fok voorlas.
Doe niet zo naar tegen mij! Woesteling!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jou, vogeltjesdans.
ik ook!quote:
En onder dat asfalt begraven we jou en jouw familie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:49 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Alles is spannender dan jij.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:49 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Jonge ik ben 1,82 en 60 kg dus dat gaat niet opquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef ecktebaas123 het volgende:
TS is een papzak die troep van de burgerking eet i.p.v een bord zilverlies rijst met een halve kg kip en groentemix eet
+1quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:54 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Het is geel en gaat terug in de tijd.
spoiler
De trein naar Groningen
/spoiler
ga naar de kerk als je bang bentquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Westerlingen
Zuiderlingen
Limbo,s![]()
![]()
Ectoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:19 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Jonge ik ben 1,82 en 60 kg dus dat gaat niet op
Gefeliciteerd man, maar ik geef niet zoveel om zulke dingen..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:37 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Ecto![]()
Heb je anorexia ofzo?
1,98 138kg 5% bf
Zijn die uienringen lekker?? Aanrader of niet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:35 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Dus ik kom bij de burgerking om hamburgers en uienringen te halen, bestel ik 9 uienringen en 2 hamburgers.
Even later krijg ik mijn eten aangereikt en wil ik naar buien lopen maar wat ik toen zag..
9 uienringen zijn 2,45 terwijl 6 uienringen 1 euro zijn.. En dat ook niet even zeggen ofzo...
Ja ze zijn opzich wel chill, zelfgemaakte zijn wel beterquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:57 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Zijn die uienringen lekker?? Aanrader of niet?
Nog nooit geprobeerd en ik wist niet eens dat ze dat verkochten bij BK..
Maar ja, ik kom eigenlijk ook nooit bij BK, mac, kfc of bram ladage zijn goed genoeg
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Westerlingen
Zuiderlingen
Limbo,s![]()
![]()
Ok een keertje proberen dan maarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:58 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Ja ze zijn opzich wel chill, zelfgemaakte zijn wel beter
DO U EVEN LIFT?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:41 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man, maar ik geef niet zoveel om zulke dingen..
You're not even that big, bro.quote:
2,56m 280kg 2%bfquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
You're not even that big, bro.
Hahah, midget. Do you even lift, bro?quote:
Eigen schuld, niks dan lof voor BKCS050quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:35 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Dus ik kom bij de burgerking om hamburgers en uienringen te halen, bestel ik 9 uienringen en 2 hamburgers.
Even later krijg ik mijn eten aangereikt en wil ik naar buien lopen maar wat ik toen zag..
9 uienringen zijn 2,45 terwijl 6 uienringen 1 euro zijn.. En dat ook niet even zeggen ofzo...
Is dit een kloon van Jahr00n?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef ecktebaas123 het volgende:
TS is een papzak die troep van de burgerking eet i.p.v een bord zilverlies rijst met een halve kg kip en groentemix eet
BKHS050quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Eigen schuld, niks dan lof voor BKCS050
Mensen die hoofdstation zeggen ipv centraal stationquote:
Tegenwoordig in de QBuzz bussenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mensen die hoofdstation zeggen ipv centraal station
Rijst met kipquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef ecktebaas123 het volgende:
Ik neuk dan ook alleen voor mijn eigen plezier, jij mag de white knight uithangenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:43 schreef BeavisnKutthead het volgende:
[..]
Daar voelde ze weinig van begreep ik
Dan geen gas meer voor jou, bipsbaffer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:49 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen graag uit hun bek stinken zonder iets lekkers te eten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:56 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Wat zijn uienringen? Zijn dat ringen van uien en waarom zou je die bestellen?
Ik neem wel Zonne energiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan geen gas meer voor jou, bipsbaffer.
Even opscheppen over dat hij een bodybuilder is maar in de werkelijkheid faaltquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef ecktebaas123 het volgende:
Groningen-stad:quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Het stuk land waar niks is behalve geheimzinnige knallen en aardgas
quote:
[..]
ik woon 30min van rotterdam/denhaag/utrecht en 40min van amsterdamquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:56 schreef Eleiko het volgende:
En waar wonen al die Groningen-haters zelf?
Goudaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik woon 30min van rotterdam/denhaag/utrecht en 40min van amsterdam
ik woon niet in goudaquote:
Niet Limburg noemenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:56 schreef haan33 het volgende:
Groningen, Friesland, Zeeland en Drenthe mogen allemaal dood
limburg is wel baas man, veel te doenquote:
[..]
Waarom durf je je eigen woonplaats niet te melden?quote:
Hij woont in Urkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waarom durf je je eigen woonplaats niet te melden?
ik wil best melden dat ik in waddinxveen woon hoor. Er werd alleen beweerd dat ik in gouda woon en ik ontkende datquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waarom durf je je eigen woonplaats niet te melden?
Gossiequote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik wil best melden dat ik in waddinxveen woon hoor. Er werd alleen beweert dat ik in gouda woon en ik ontkende dat
Dus je woont in Waddinxveen en loopt te bashen op Groningen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik wil best melden dat ik in waddinxveen woon hoor. Er werd alleen beweert dat ik in gouda woon en ik ontkende dat
waar ik woon zou niet moeten uitmaken? Waar ik 'm chill is meer van belang. Immers is woonplaats niet altijd een keuze maar chillplaats is dat welquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:13 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dus je woont in Waddinxveen en loopt te bashen op Groningen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woonplaats is ook een keuze.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:16 schreef haan33 het volgende:
[..]
waar ik woon zou niet moeten uitmaken? Waar ik 'm chill is meer van belang. Immers is woonplaats niet altijd een keuze maar chillplaats is dat wel
Niet altijd. Ik heb niet de financiele mogelijkheden om nu op mijzelf te wonen. Als ik kon kiezen was ik allang verhuisdquote:
Sloeberquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:19 schreef haan33 het volgende:
[..]
Niet altijd. Ik heb niet de financiele mogelijkheden om nu op mijzelf te wonen. Als ik kon kiezen was ik allang verhuisd
Al ben ik misschien een sloeber, het komt er op neer, groningen is kutquote:
Nou als je niet zo'n sloeber was kon je uitgaan in Groningen. Dan kwam je er wel achter dat Groningen top is, tevens studentesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:24 schreef haan33 het volgende:
[..]
Al ben ik misschien een sloeber, het komt er op neer, groningen is kut
is een beetje ver reizen, utrecht en amsterdam zijn wel dope tho'quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:26 schreef Bassen het volgende:
[..]
Nou als je niet zo'n sloeber was kon je uitgaan in Groningen. Dan kwam je er wel achter dat Groningen top is, tevens studentes
Ja, dan komen we weer terug bij mijn eerste punt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
is een beetje ver reizen, utrecht en amsterdam zijn wel dope tho'
Anders quote je even een reactie van februari.quote:
Groningen ;') alleen maar nerds en mocro'squote:Op donderdag 6 februari 2014 19:45 schreef HSG het volgende:
één fatsoenlijk stuk vlees kost dat al man. Of reken je die supermarktzooi als vlees?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:29 schreef niels0 het volgende:
2,45 voor een paar uienringen.![]()
Ik maak voor dat geld een complete hamburger sandwich met alles erop en eraan.
ja he, hihiquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:12 schreef BlueMage het volgende:
Uienringen zijn wel erg lekker soms.
Een prima stad voor jou om daar te wonen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:28 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Groningen ;') alleen maar nerds en mocro's
Dat was ikquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:12 schreef Kluiskraker.woensel het volgende:
Lol weleens eerder gezien toen iemand een hamburger en kleine milkshake aardbei los bestelde. Was gewoon bijna 1.5 kingdeal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |