abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136413495
Oke sorry :')
pi_136413520
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:11 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dictator #2

:@
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan zulke mensen. De AH is niet het leven. En niet alles. 90% van de parttimers hebben een studie ernaast en doen de AH maar ernaast. En dan die TL'ers of hogers die denken dat de AH alles is. :') :r
pi_136413626
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik heb echt een gruwelijke hekel aan zulke mensen. De AH is niet het leven. En niet alles. 90% van de parttimers hebben een studie ernaast en doen de AH maar ernaast. En dan die TL'ers of hogers die denken dat de AH alles is. :') :r
My thoughts exactly. Ik vind toch niet dat ik erg onredelijk ben. Ik vind dat ik er recht op heb, dus kom ik ook voor mijn recht op. Vind ik heel normaal. Vooral als je kijkt op welke manier waarop AH KPT'ers uitknijpt
pi_136413757
quote:
Gelukkig hebben we wel TL'ers die ook een studie ernaast doen en het niet zo serieus nemen, maar laatst hadden we een TL'er waarvan de AH zijn leven was en alle KPT'ers echt abnormaal onmenselijk behandelde. :') Grote bek, altijd in discussie gaan, zeggen wat hij/zij moet doen, altijd commentaar, met waarschuwingen strooien en dreigen, echt. Bah.

quote:
My thoughts exactly. Ik vind toch niet dat ik erg onredelijk ben. Ik vind dat ik er recht op heb, dus kom ik ook voor mijn recht op. Vind ik heel normaal. Vooral als je kijkt op welke manier waarop AH KPT'ers uitknijpt
Groot gelijk heb je. En de reactie van UncleSam vind ik echt walgelijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 20:19:05 ]
pi_136413978
UncleSam had het over 'hak zetten', dat vat ik op als 'naaien'. En als ik genaaid zou worden, dan zou dat ook zeker meewegen in de beslissing om iemand nog een verlenging te geven of niet.
pi_136414037
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:21 schreef einschtein het volgende:
UncleSam had het over 'hak zetten', dat vat ik op als 'naaien'. En als ik genaaid zou worden, dan zou dat ook zeker meewegen in de beslissing om iemand nog een verlenging te geven of niet.
Waarom? Voel je dan je diep gekwetst omdat jij iemand probeert te naaien en diegene dan voor zichzelf opkomt qua rechten?
Wie the fuck ben jij om over iemands baantje te bepalen omdat hij/zij toevallig voor zichzelf op komt en jij daarmee niet kan dealen? Dat heet arrogantie.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 20:23:03 ]
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:22:58 #59
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_136414063
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:55 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Heb je een OT?

Want als iemand mij een hak gaat zetten vliegt hij er bij het eerste verlopen contract er uit :).
Helaas is dit de dagelijkse praktijk. Vraag me af waar je dan mee bezig bent.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_136414075
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:22 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom? Voel je dan je diep gekwetst omdat jij iemand probeert te naaien en diegene dan voor zichzelf opkomt qua rechten?
Ik heb het puur over genaaid worden. De reden waardoor 'jij genaaid' wordt daar buiten gelaten. Het opkomen voor iets waar je recht op hebt noem ik niet naaien, dus ook geen reden om iemand eruit te kicken. Mag dat even duidelijk zijn. ;)
pi_136414112
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik heb het puur over genaaid worden. De reden waardoor 'jij genaaid' wordt daar buiten gelaten.
Is toch niet zo heel raar? Als jij mij naait, naai ik toch ook terug? Waarom zou jij dan je belangrijk moeten voelen om diegene dan weer terug te pakken door zijn/haar contact niet te verlengen?
pi_136414154
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:22 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Helaas is dit de dagelijkse praktijk. Vraag me af waar je dan mee bezig bent.
Arrogantie heet dat.
pi_136414241
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:

[..]

Is toch niet zo heel raar? Als jij mij naait, naai ik toch ook terug? Waarom zou jij dan je belangrijk moeten voelen om diegene dan weer terug te pakken door zijn/haar contact niet te verlengen?
Dat is prima, hoor. Mensen mogen van mij iedereen naaien die ze willen, alleen je moet er wel rekening mee houden dat de mensen die je mogelijk naait ook je potentiële contract verlenging bepalen. ;)

En nee, ik zeg niet dat dat goed is. Maar dat is nou eenmaal iets om rekening mee te houden. :P Iedere leidinggevende die naait is incompetent, vind ik. Als je iets wilt als leidinggevende moet je dat ook eerlijk en recht voor zijn raap zeggen, niet achterbaks gaan lopen doen.
pi_136414306
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:26 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dat is prima, hoor. Mensen mogen van mij iedereen naaien die ze willen, alleen je moet er wel rekening mee houden dat de mensen die je mogelijk naait ook je potentiële contract verlenging bepalen. ;)

En nee, ik zeg niet dat dat goed is. Maar dat is nou eenmaal iets om rekening mee te houden. :P Iedere leidinggevende die naait is incompetent, vind ik. Als je iets wilt als leidinggevende moet je dat ook eerlijk en recht voor zijn raap zeggen, niet achterbaks gaan lopen doen.
Dat is wat ik bedoel te zeggen. Ik vind dat gewoon misplaatste arrogantie. :+ En dat is wat UncleSam insinueert en daar heb ik echt gruwelijke hekel aan.
pi_136414658
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat is wat ik bedoel te zeggen. Ik vind dat gewoon misplaatste arrogantie. :+ En dat is wat UncleSam insinueert en daar heb ik echt gruwelijke hekel aan.
Arrogantie haat ik ook, ik ga er van uit dat de beste man het niet zo bedoeld. :P
pi_136414681
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:35 schreef einschtein het volgende:

[..]

Arrogantie haat ik ook, ik ga er van uit dat de beste man het niet zo bedoeld. :P
Hij zegt het toch letterlijk? :P Met smiley...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 20:36:22 ]
pi_136414753
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:26 schreef einschtein het volgende:

[..]

Maar dat is dus wel wat er bij mij is gebeurd, als mijn ASM daadwerkelijk zich ervan bewust was dat ik met een 48u-contrect geen recht op toeslagen heb.
pi_136414849
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hij zegt het toch letterlijk? :P Met smiley...
Ik bedoel de arrogantie. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Maar dat is dus wel wat er bij mij is gebeurd, als mijn ASM daadwerkelijk zich ervan bewust was dat ik met een 48u-contrect geen recht op toeslagen heb.
Ga jij nou eerst maar in gesprek met je ASM voordat je dat roept. ;) Misschien weet hij het wel niet eens.
pi_136415610
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik heb het puur over genaaid worden. De reden waardoor 'jij genaaid' wordt daar buiten gelaten. Het opkomen voor iets waar je recht op hebt noem ik niet naaien, dus ook geen reden om iemand eruit te kicken. Mag dat even duidelijk zijn. ;)
Zo bedoelde ik het ook ja. Als je mij (of andere collega's) naait moet ik dat wel meewegen bij een evt. contract verlenging (of beoordeling).
pi_136415847
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:57 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het ook ja. Als je mij (of andere collega's) naait moet ik dat wel meewegen bij een evt. contract verlenging (of beoordeling).
Waarom? Ben je zo arrogant genoeg om dat mee te laten wegen? Waar haal jij in je hoofd vandaan omdat jij op je plaats word gezet, dat mee te laten spelen om iemands contract te beoordelen? Ik vind dat behoorlijk sneu en sneu en diep en diep triest. Je beoordeelt iemands contract op basis van hoe hij/zij werkt, niet omdat jij op je plaats wordt gezet omdat jij je als een arrogante TL'er gedraagt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 21:02:45 ]
pi_136415990
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom? Ben je zo arrogant genoeg om dat mee te laten wegen? Waar haal jij in je hoofd vandaan omdat jij op je plaats word gezet, dat mee te laten spelen om iemands contract te beoordelen? Ik vind dat behoorlijk sneu en sneu en diep en diep triest. Je beoordeelt iemands contract op basis van hoe hij/zij werkt, niet omdat jij op je plaats wordt gezet omdat jij je als een arrogante TL'er gedraagt.
Dus iemand naaien mag, en vind jij collegiaal?
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_136416094
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Dus iemand naaien mag, en vind jij collegiaal?
Wel als die TL'er een KPD'er uitmelkt en de KPD'er voor zijn rechten opkomt en tegenin gaat. :Y
Het is niet alsof je als TL'er god bent en van alles kan maken en van alles kan meewegen in zijn/haar contract ondanks hij/zij goed werkt.
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:09:09 #73
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_136416229
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:02 schreef Etsu het volgende:

[..]

Verschil van perceptie. Jij hebt het over de medewerker die ter goede trouw is en in zijn naïviteit op straat wordt gezet, omdat hij voor zijn rechten opkwam. Unclesam en ikbenschipper hebben het over de irritante sfeerverpester die bij het minste of geringste in de boom springt met 'rechten voor de werknemer dit en plichten voor de werkgever dat'.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_136416353
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:06 schreef Etsu het volgende:

[..]

Wel als die TL'er een KPD'er uitmelkt en de KPD'er voor zijn rechten opkomt en tegenin gaat. :Y
Het is niet alsof je als TL'er god bent en van alles kan maken en van alles kan meewegen in zijn/haar contract ondanks hij/zij goed werkt.
Tja ik hou wel van medewerkers die een beetje gebekt zijn. Hebben vaak wat meer TL potentie ook.

We gaan er in deze vanuit dat de TL naait, vervolgens teruggenaait word. Daarom gaan contractverlengingen ook altijd in het MT besproken omdat je zo niet van 1 iemand afhankelijk bent.

Als jij begint met mij te naaien, dan moet je niet raar opkijken als je contract niet verlengt word.

Respect en Samen zijn 2 belangrijke pijlers in mijn werk.
pi_136416361
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:09 schreef NJ het volgende:

[..]

Verschil van perceptie. Jij hebt het over de medewerker die ter goede trouw is en in zijn naïviteit op straat wordt gezet, omdat hij voor zijn rechten opkwam. Unclesam en ikbenschipper hebben het over de irritante sfeerverpester die bij het minste of geringste in de boom springt met 'rechten voor de werknemer dit en plichten voor de werkgever dat'.
Ik vind dat niet zo heel raar. Zolang een KPD'er netjes met de TL'er achter in gesprek gaat en voor zijn rechten opkomt, vind ik dat er niks aan de hand is. Daarvoor verandert de sfeer niet. Uit de posts van UncleSam kan ik concluderen dat hij het doodnormaal vindt om diegene zijn contract niet te verlengen omdat hij voor zijn rechten opkomt (= in hak zetten, want het gaat niet zoals de TL in kwestie wil). Dat vind ik niet kunnen.

En misschien klink ik meer geïrriteerd dan normaal, maar wellicht uit ervaring in mijn filiaal en ik een bloedhekel aan die persoon heb en dat hij precies dezelfde doet, daarom kan ik er niet zo goed tegen. :+
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:12:51 #76
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_136416435
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:09 schreef NJ het volgende:

[..]

En ook dat is perceptie. Er zijn genoeg leidinggevenden die een parttimer die hardop vindt dat hij tot kwart over negen betaald moet worden als hij tot kwart over negen werkt, al een irritante sfeerverpester vinden. En zo iemand eruit gooien, gewoon omdat het kan. Mensen die niks terugzeggen zijn fijner, namelijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_136416471
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:11 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Tja ik hou wel van medewerkers die een beetje gebekt zijn. Hebben vaak wat meer TL potentie ook.

We gaan er in deze vanuit dat de TL naait, vervolgens teruggenaait word. Daarom gaan contractverlengingen ook altijd in het MT besproken omdat je zo niet van 1 iemand afhankelijk bent.

Als jij begint met mij te naaien, dan moet je niet raar opkijken als je contract niet verlengt word.

Respect en Samen zijn 2 belangrijke pijlers in mijn werk.
En hup, weer misplaatste arrogantie. Geloof me: je bent niks als TL'er. Je bent maar een teamleider in een supermarkt en houdt een supermarkt draaiende. Oftewel een lage positie op de sociale ladder.
Ik snap echt niet waar de TL'ers hun arrogantie vandaan halen.
pi_136417031
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:

[..]

En hup, weer misplaatste arrogantie. Geloof me: je bent niks als TL'er. Je bent maar een teamleider in een supermarkt en houdt een supermarkt draaiende. Oftewel een lage positie op de sociale ladder.
Ik snap echt niet waar de TL'ers hun arrogantie vandaan halen.
Ik vind het niet normaal als ik met je afspreek dat je bepaalde tijden werkt. Achteraf bedenkt dat je een feestje hebt. En dus vervolgens besluit om niet te komen. En dan vervolgens tegen andere verkondigd dat ik niks gevraagd heb naaien ja. Dat kan ik misschien 1x hebben. Maar als het vaker gebeurt niet. Dan ben je dus ongeschikt voor je werk en mag je iets anders zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')