SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Klokov op 06-02-2014 17:40:00 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Failed op de potloodtest.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:54 schreef seto het volgende:
[..]
klopt, we zijn verder geëvolueerd en hebben de menselijkheid achter ons gelaten
net als rich
[ afbeelding ]
quote:
Je snijdt jezelf hier wel in de vingers hequote:
Alle marrokanen stele!!! Stuur ze trug na turkyequote:Op donderdag 6 februari 2014 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Racistische vrouwen zijn dom en dom is niet aantrekkkelijk.
meteen zeggen dat ze dom zijn, echt die linkse morele superioriteit weerquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Racistische vrouwen zijn dom en dom is niet aantrekkkelijk.
vies mannetje die pegtoldquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
Nee stem vrijwel altijd D66 dus ik ben net rechts.
Alsof alleen blanken racistisch kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je snijdt jezelf hier wel in de vingers he
deze lijken mij wel fijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:44 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri, jij zei dat HEMA wel fijn herenondergoed had hè?
omdat hun jaren onderdrukt zijn mogen hun dat zeggen vind ikquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof alleen blanken racistisch kunnen zijn.
Feit is wel dat kleurlingen veel sneller in de slachtofferrol kruipen dan blanken.
Een bontkraag die me op straat naroept met 'kankerkaaskop' of 'kankerjood' is net zo racistisch als de KKK.
Het kan me geen fuck schelen, maar ohwee als je ze geitenneuker noemt of zegt dat ze moeder een snor heeft. Dan ben je een vuiler racist.
Lol Molukkers zijn t ergst van allemaalquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja m'n ex was ook wel enigzins racistisch en kwam uit Irak. Ook veel Molukkers gesproken die echt een grotere hekel hebben aan Marokkanen dan de gemiddelde frontpage bezoeker.
je moet zeggen: hoerenzoonquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Feit is wel dat kleurlingen veel sneller in de slachtofferrol kruipen dan blanken.
Een bontkraag die me op straat naroept met 'kankerkaaskop' of 'kankerjood' is net zo racistisch als de KKK.
Het kan me geen fuck schelen, maar ohwee als je ze geitenneuker noemt of zegt dat ze moeder een snor heeft. Dan ben je een vuiler racist.
De gemiddelde Marokkaan is nog racistischer dan de CEO van de KKKquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja m'n ex was ook wel enigzins racistisch en kwam uit Irak. Ook veel Molukkers gesproken die echt een grotere hekel hebben aan Marokkanen dan de gemiddelde frontpage bezoeker.
Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevant.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
omdat hun jaren onderdrukt zijn mogen hun dat zeggen vind ik
omdat ik ook een getinte boi ben zeker??quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevant.
de KKK heeft geen CEO sklltjquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
De gemiddelde Marokkaan is nog racistischer dan de CEO van de KKK
Heb strakke boxers van de hema, 3 voor 8 euro geloof ik. Doen het primaquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:44 schreef VMSDKR het volgende:
als je gemiddeld geschapen bent misschien bij mij nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:51 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb strakke boxers van de hema, 3 voor 8 euro geloof ik. Doen het prima
Hoezo heb je plek over?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als je gemiddeld geschapen bent misschien bij mij niet
Nice, ook maar een paar pakjes halen binnenkort dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:51 schreef Champy het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten vriendje heb geen foto's van je gezienquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
omdat ik ook een getinte boi ben zeker??
Wat is je adres? Stuur ik er wel een voor je opquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nice, ook maar een paar pakjes halen binnenkort dan.
Zou ik anders een keertje langs kunnen komen om te proefdragen?
Idd, ik trek alleen cr7 underwear aan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou me echt goedkoop voelen in Hema shit. Ga alleen naar de Hema om te pissen en voor rookworst.
Ja dat is pas wat manne willequote:Op donderdag 6 februari 2014 19:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd, ik trek alleen cr7 underwear aan.
Die bashen in de media, maar als ze de kans krijgen om op een bbc te gaan zitten zullen ze het niet nalaten.quote:
Dit dus. Heb ook een hekel aan zowel racisme als aan het meten met twee maten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
hema heeft gewoon goed business plan en dit komt ook bij de klanten goed overquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou me echt goedkoop voelen in Hema shit. Ga alleen naar de Hema om te pissen en voor rookworst.
hou je cuckold fantasie voor je aubquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die bashen in de media, maar als ze de kans krijgen om op een bbc te gaan zitten zullen ze het niet nalaten.
Goede post ditquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja precies, stem pvv, buutnlanders weg ermee!quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Alle marrokanen stele!!! Stuur ze trug na turkye
Over ondergoed gesproken, weet iemand waar ik XXL kan kopen? Mn boxers klimmen omhoog omdat ze wat te klein zijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:44 schreef VMSDKR het volgende:
Getinte boys heten nimmer Jeroenquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
omdat ik ook een getinte boi ben zeker??
Leider van het cultureel erfgoedquote:
Bro, kom even langs mn huis als je proefdraagt dan kan ik ook even proefdragen. Als beloning mag je mn emmer whey hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nice, ook maar een paar pakjes halen binnenkort dan.
Zou ik anders een keertje langs kunnen komen om te proefdragen?
Etha wat draag jij dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:02 schreef Ethanolic het volgende:
50% van mijn kleren komt van de C&Aquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hema heeft gewoon goed business plan en dit komt ook bij de klanten goed over
goede prijs kwaliteit verhouding
foto?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:51 schreef Champy het volgende:
[..]
Geen probleem, zie je dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Goede post dit
[..]
Ja precies, stem pvv, buutnlanders weg ermee!
[..]
Over ondergoed gesproken, weet iemand waar ik XXL kan kopen? Mn boxers klimmen omhoog omdat ze wat te klein zijn(Spytool: RaymondK, Dreamerbulk )
[..]
Getinte boys heten nimmer Jeroen
[..]
Leider van het cultureel erfgoed
[..]
Bro, kom even langs mn huis als je proefdraagt dan kan ik ook even proefdragen. Als beloning mag je mn emmer whey hebben.
[..]
Etha wat draag jij dan?
[..]
50% van mijn kleren komt van de C&A
Vertel eens wat het business plan van de Hema is en waarom je het zo goed vindt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hema heeft gewoon goed business plan en dit komt ook bij de klanten goed over
goede prijs kwaliteit verhouding
quote:
ik bedoel meer hoe ze zichzelf profileren en hoe de publieke opinie overeenstemt met hoe de hema gezien wil wordenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Vertel eens wat het business plan van de Hema is en waarom je het zo goed vindt.
Moet je je Yung Brofessional niet verwennen bby?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:48 schreef JackieBrown het volgende:
Ja HALLO wordt er ook nog een beetje gelift hier of wat
Ik verzorg mn lichaam zodanig in de gym dat het an sich al verwennerij is voor een ieder in mijn omgevingquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Moet je je Yung Brofessional niet verwennen bby?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een asslift,jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:48 schreef JackieBrown het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:06 schreef seto het volgende:
de vraag die op ieders lippen brandt bij deze constatering:Ik kan hier momenteel even niet over pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is hoe ik je nu voorstel:quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik kan hier momenteel even niet over praten
maar dan 2 keer zo klein en bruin gekleurdquote:
JB ze heeft een boodschap speciaal voor jou!quote:
Wanneer begint Suits weer, wat is deze ben al half jaar aan het wachtenquote:
Yuusssquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef Montelly het volgende:
http://instagram.com/p/ijxD9pGwWg/
http://instagram.com/p/irhw4IGwZR/
[ afbeelding ]
Volgens mij 3 maart. Moet nog steeds 7 afleveringen van SE3 kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wanneer begint Suits weer, wat is deze ben al half jaar aan het wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:30 schreef Montelly het volgende:
deze manStreef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:30 schreef Montelly het volgende:
deze maner gaan geruchten rond dat ie aan de anabolen zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk die aders!!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
er gaan geruchten rond dat ie aan de anabolen zit.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
http://bodyspace.bodybuil(...)user-photos/59788132
Goede bodyspace...
Betwijfel of het echt is, maar het is Amy Anderssen.quote:
hoe wist je dat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:42 schreef seto het volgende:
voordat ik klikte wist ik al dat het zo'n smerig arabisch wijf was
Waarom hebben dat soort wijven altijd van die kkarrogante poses / hoofden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
http://bodyspace.bodybuil(...)user-photos/59788132
Goede bodyspace...
wowquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:43 schreef Sapstengel het volgende:
sry man maar Aziatische chicks zijn vies en hun vagina ruikt naar palingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er vaag uit man die shit. net een soort waterballon.
zien er nog 100x beter uit dan dat mormel wat je hebt gepostquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:43 schreef Sapstengel het volgende:
sry man maar Aziatische chicks zijn vies en hun vagina ruikt naar palingen.
Ja die ik heb gepost is aan alle kanten nep. Zeg ook niet dat ze er goed uit ziet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:49 schreef seto het volgende:
[..]
zien er nog 100x beter uit dan dat mormel wat je hebt gepost
ik val trouwens niet op aziaten dus helaas vriendje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Sapstengel op 06-02-2014 23:11:41 ]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gestikt onder zo'n megablubberreet.quote:
Er worden hier heel wat piemels gelift.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:48 schreef JackieBrown het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
gestikt onder zo'n megablubberreet.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Over pranks gesproken, deze was best wel sickoquote:
Damn, lol. Die is echt epic as fuck. Ik heb van de week een soortgelijke prank gezien en die was ook goed, maar niet zo goed als deze.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Over pranks gesproken, deze was best wel sicko
Wat als iemand terugschiet en die gast in de auto vermoord?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, lol. Die is echt epic as fuck. Ik heb van de week een soortgelijke prank gezien en die was ook goed, maar niet zo goed als deze.
Check deze ook, het einde, fucking sick.
yoloquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat als iemand terugschiet en die gast in de auto vermoord?
Maar serieus, daar kom je met een redelijke advocaat toch gewoon mee weg?quote:
Ik zou het niet weten man. Lijkt mij van niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:02 schreef Klokov het volgende:
[..]
Maar serieus, daar kom je met een redelijke advocaat toch gewoon mee weg?
Stand your ground wet, die blanke is er ook mee weg gekomen. Als het lijkt alsof iemand je beschiet kan je volgens mij gewoon terugschieten in de VS. Ik zou de prank iig niet durven uit te halen, je weet het maar nooit daar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten man. Lijkt mij van niet.
MURICAquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Stand your ground wet, die blanke is er ook mee weg gekomen. Als het lijkt alsof iemand je beschiet kan je volgens mij gewoon terugschieten in de VS. Ik zou de prank iig niet durven uit te halen, je weet het maar nooit daar.
Ohh, bedoelde hem ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
Welke blanke?
Zimmerman? Hij is half neger ofzo uit Peru.
Ik ben niet eens een pixel waard op die fotoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
My brain is overloading
[ afbeelding ]
De Aarde vanaf Mars (Curiosity).
Free Zimmerman crew.quote:
Jahr00n, is dit jouw vriendje of jouw kloon?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:31 schreef ecktebaas123 het volgende:
TS is een papzak die troep van de burgerking eet i.p.v een bord zilverlies rijst met een halve kg kip en groentemix eet
Ajaxquote:
Kikke ditquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
My brain is overloading
[ afbeelding ]
De Aarde vanaf Mars (Curiosity).
Gymkleren aan, naar de kapper, door naar de gym daarna thuis douchen en gymkleren in de was. Zo heb je geen 2 setjes kleren in de was (want haren in je kleren zin fucking irritant)quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:42 schreef H1N1 het volgende:
Zo, vandaag vrij en nu al wakker. First world problem; ik wil naar de gym en naar de kapper.
Maar in welke volgorde? Gouden tipgever krijgt een pasfoto.
Ff shirtje uitkloppen. En voor de rest ben je wel een beetje een zeikwijf. Dat jeuken is zo weg.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:49 schreef H1N1 het volgende:
Ja maar Henk, dan zit ik dus met een jeukend gevoel in de gym. Of ben ik nu een zeikwijf?
Ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:49 schreef H1N1 het volgende:
Ja maar Henk, dan zit ik dus met een jeukend gevoel in de gym. Of ben ik nu een zeikwijf?
Dan nog geen pasfoto.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:45 schreef fathank het volgende:
[..]
ohja laat die pasfoto maar zitten, tenzij je tieten hebt.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:55 schreef Klokov het volgende:
Kan het originele topic met Victor Reinier zo snel even niet vinden maar wat een parel was dat
GC / Wie is de man hier helemaal links op de foto?
Was je daarmee ook de haren weg die al in je kleren zijn gekropen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:12 schreef Ethanolic het volgende:
Je haar niet laten wassen na de knipbeurtdo u even barbershop
Ben ik niet heb geen kloon.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jahr00n, is dit jouw vriendje of jouw kloon?
Is goed Cor, ga jij dan ook meteen terug naar het forum van omroep Max.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:41 schreef Eleiko het volgende:
Kunnen die metromannendiscussies s.v.p. in LIF gevoerd worden?
Niet haten cor je moet gewoon fresh zijn ja tochquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:41 schreef Eleiko het volgende:
Ga jij er maar als een zwerver bij lopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:41 schreef Eleiko het volgende:
Au, au, au.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:49 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Is goed Cor, ga jij dan ook meteen terug naar het forum van omroep Max.
Eens. Maar als je niet tegen dat gekriebel kunt dan doe je toch: kapper -> douche -> schone kleren?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet haten cor je moet gewoon fresh zijn ja toch
Zo moeilijk dus.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:54 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Eens. Maar als je niet tegen dat gekriebel kunt dan doe je toch: kapper -> douche -> schone kleren?
Hoe moeilijk kan het zijn?
lolquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:01 schreef seto het volgende:
je gaat toch eerst naar de gym om die zieke pomp voor de kapsters te showen?
Ahaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:01 schreef seto het volgende:
Ben ik de enige die bij deze link een NSFW advertentie te zien krijgt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://www44.zippyshare.com/v/30918359/file.html
bedoel je die "ben je het bekende kttje zat" advertentie?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij deze link een NSFW advertentie te zien krijgt?
Yep. Fijn, zo'n kantoortuin.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
bedoel je die "ben je het bekende kttje zat" advertentie?
Ik dacht dat het daar om ging![]()
haha
lolquote:
dit zijn geen leuke grapjesquote:
Wat ben jij één verschrikkelijke baas.quote:
Ja he! Dit is hoe ik mij altijd voel bij het zien van zulke dingen:quote:
quote:Look again at that dot. That's here. That's home. That's us. On it everyone you love, everyone you know, everyone you ever heard of, every human being who ever was, lived out their lives. The aggregate of our joy and suffering, thousands of confident religions, ideologies, and economic doctrines, every hunter and forager, every hero and coward, every creator and destroyer of civilization, every king and peasant, every young couple in love, every mother and father, hopeful child, inventor and explorer, every teacher of morals, every corrupt politician, every "superstar," every "supreme leader," every saint and sinner in the history of our species lived there-on a mote of dust suspended in a sunbeam.
The Earth is a very small stage in a vast cosmic arena. Think of the endless cruelties visited by the inhabitants of one corner of this pixel on the scarcely distinguishable inhabitants of some other corner, how frequent their misunderstandings, how eager they are to kill one another, how fervent their hatreds. Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
Our posturings, our imagined self-importance, the delusion that we have some privileged position in the Universe, are challenged by this point of pale light. Our planet is a lonely speck in the great enveloping cosmic dark. In our obscurity, in all this vastness, there is no hint that help will come from elsewhere to save us from ourselves.
The Earth is the only world known so far to harbor life. There is nowhere else, at least in the near future, to which our species could migrate. Visit, yes. Settle, not yet. Like it or not, for the moment the Earth is where we make our stand.
It has been said that astronomy is a humbling and character-building experience. There is perhaps no better demonstration of the folly of human conceits than this distant image of our tiny world. To me, it underscores our responsibility to deal more kindly with one another, and to preserve and cherish the pale blue dot, the only home we've ever known.
Jezelf door een vrouw laten knippenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:01 schreef seto het volgende:
Henk snapt het.. Sowieso vrouwen vertrouwen die met scherpe voorwerpen rond je halsslagader bezig zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Jezelf door een vrouw laten knippen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben ik de enige die bij deze link een NSFW advertentie te zien krijgt?
Ja bizar he.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja he! Dit is hoe ik mij altijd voel bij het zien van zulke dingen:
[..]
hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:27 schreef H1N1 het volgende:
Ben al terug van de gym. Niet meer langs de kapper geweest.
laat mezelf al 2 jaar door dezelfde vrouw knippenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:11 schreef fathank het volgende:
[..]
rijd jij wel eens hier door de buurt met je witte kever?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja bizar he.
Ik zit me dan helemaal voor te stellen hoe groot het wel niet moet zijn.
Als je bijv. willekeurig een kant op wijst, en daar naartoe zou vliegen voor een oneindige tijd. Dus continue doorvliegen, dan is de kans dat je op een planeet of ster o.i.d. botst voordat je aan het eind v.h. heelal bent kleiner dan 1 promile
lol
ziek dat soort dingen.
bij mariahoeven woon je toch? neequote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
rijd jij wel eens hier door de buurt met je witte kever?
ca 1:12 a 1:13 als je geen korte stukjes gaat lopen rijden en niet gaat lopen planken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:48 schreef Sapstengel het volgende:
Mirin srs. Wil ooit nog een kever hebben, echt mooie wagens.
Mijn vader reed er vroeger ook een, met van die richtingaanwijzers in de b-stijl. Hij zei wel dat ze niet echt zuinig zijn, maarja als tweede auto is dat geen probleem.
maar je tuft wel rond in leidschendam en de tunnels richting A4 enzo af en toe?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
bij mariahoeven woon je toch? nee
athans ik woon een km daar vandaan ongeveer
ik rij nauwelijks met m'n auto.
Hij is klaar trouwens.
mag hem morgen ophalen![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben een klein wonder verricht, want je wil niet weten hoe die er uit zag toen ik hem bracht daar![]()
jazekerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
maar je tuft wel rond in leidschendam en de tunnels richting A4 enzo af en toe?
als ik je een keer zie ga ik heel uitgebreid zwaaien of je afsnijden ofzo en roep ik keihard FOK uit het raam ok?quote:
Okay, dat ga ik onthouden lolquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
als ik je een keer zie ga ik heel uitgebreid zwaaien of je afsnijden ofzo en roep ik keihard FOK uit het raam ok?
Haha pak je pistool maar vast van zolderquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ca 1:12 a 1:13 als je geen korte stukjes gaat lopen rijden en niet gaat lopen planken.
maar dan verdien je sowiezo een nekschot als je korte stukken met een auto rijd lol
Je kan voor weinig Mexicanen krijgen nu (deze komt ook uit Mexico)
Die wegenbelastingregel is verandert. ik moet nu wegenbelasting gaan bezhalen.
nou, het kan dat i een dikke 1600 had dan en het gaspedaal als aan/uit schakelaar gebruikte hehe.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha pak je pistool maar vast van zolderik ga o.a. met de auto naar de gym en dat is 1.5 km ofzo
Mijn vader zei dat hij 1:6 ofzo reed meestal, maar misschien reed hij als een idioot of hij had een ander type motor ofzo, geen idee.
Kort samengevat:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hij is klaar trouwens.
[ afbeelding ]
Ze hebben een klein wonder verricht, want je wil niet weten hoe die er uit zag toen ik hem bracht daar![]()
fotoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:44 schreef RaymondK het volgende:
ja die heb ik niet gemaakt b4 lolquote:
dus je wil zeggen dat je echt helemaal geen foto hebt die enige indicatie geeft van de toestand van de auto voor het bezoek aan de garage?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja die heb ik niet gemaakt b4 lol
euhm nee lolquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dus je wil zeggen dat je echt helemaal geen foto hebt die enige indicatie geeft van de toestand van de auto voor het bezoek aan de garage?
Heb je ook Nike petje ?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Heb al een golf IV staan, srs. Kever voor erbij.
Een civic is ook wel tof vind ik. Moet je hem wel ziek laag leggen, paar goede subwoofers erin, mooie velgen. Richtingaanwijzers die blijven branden enz. Die foute Antillianen stijl.
waar betaal je dat van danquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Heb al een golf IV staan, srs. Kever voor erbij.
Een civic is ook wel tof vind ik. Moet je hem wel ziek laag leggen, paar goede subwoofers erin, mooie velgen. Richtingaanwijzers die blijven branden enz. Die foute Antillianen stijl.
Wat dacht je van: werken???quote:
Dat zijn er maar weinig. De gemiddelde kapster bij een grote keten kan er geen reet van. Toko's waar ze wel kunnen knippen betaal je de hoofdprijs.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:34 schreef seto het volgende:
[..]
laat mezelf al 2 jaar door dezelfde vrouw knippen
is ook niet zo'n standaard cosmo kapstertje, wel iemand die weet wat ze doet
Dit staat nog op mijn to-do-list.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:11 schreef fathank het volgende:
[..]
niet te hard kreunen als ze je hoofd masseert hequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit staat nog op mijn to-do-list.
Wat een bazenwagen Rayquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hij is klaar trouwens.
[ afbeelding ]
Voor iets van 3000eu koop je over het algemeen een heel beste Kever.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik een beetje heb gespaard komt er sowieso een kever. Hoop wel binnen een jaar er eentje aan te kunnen schaffen.
hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat een bazenwagen Ray
Ik heb ook een foto van je lunchtrommeltje gevonden.
[ afbeelding ]
Maar sowieso al om het feit dat we op deze kleine insignificante planeet niet normaal met elkaar in vrede kunnen leven is retarded as fuck.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja bizar he.
Ik zit me dan helemaal voor te stellen hoe groot het wel niet moet zijn.
Als je bijv. willekeurig een kant op wijst, en daar naartoe zou vliegen voor een oneindige tijd. Dus continue doorvliegen, dan is de kans dat je op een planeet of ster o.i.d. botst voordat je aan het eind v.h. heelal bent kleiner dan 1 promile
lol
ziek dat soort dingen.
Nice, ja zat al te denken aan 3k idd. Zal tzt wel een dm sturen, als ik het geld heb en daadwerkelijk op zoek ga. Thanks alvast.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Voor iets van 3000eu koop je over het algemeen een heel beste Kever.
Als 2e auto kun je hem als oldtimer verzekeren als hij oud genoeg is...
En de verzekering is sowiezo peanuts. nog geen 150eu per jaar lol.
Heb ik wel full no claim, en collectivitietskorting...
Ik kan je wel vertellen waar je op moet letten met de aanschaf als je dat wilt.
Zonder slechte tijden geen goede tijden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar sowieso al om het feit dat we op deze kleine insignificante planeet niet normaal met elkaar in vrede kunnen leven is retarded as fuck.
Klopt ja, daarom komt de kever er pas als ik een baan heb. Van m'n spaargeld kan ik nog prima mijn golfje blijven rijden, maar over uiterlijk 2-3 maanden moet ik wel een inkomen hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hij was toch net afgestudeerd en werkeloos wijsneus
Ga gewoon 4 dagen per week orders picken ofzo totdat je een echte baan hebt gevonden. Als je wil werken kun je altijd werken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja, daarom komt de kever er pas als ik een baan heb. Van m'n spaargeld kan ik nog prima mijn golfje blijven rijden, maar over uiterlijk 2-3 maanden moet ik wel een inkomen hebben.
Er was eens een film of docu of iets waarin een astronaut werd gekozen uit een poel van tig anderen aan de hand van een vraag die hij zou stellen aan super high intelligente extraterrestrials, en die vraag wasquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar sowieso al om het feit dat we op deze kleine insignificante planeet niet normaal met elkaar in vrede kunnen leven is retarded as fuck.
Dat is het plan idd. Heb al wel een aantal sollicitaties verstuurd voor normale banen begin deze week, waar ik maandag even achteraan ga bellen. Blijkbaar laat men nu niks meer van zich horen,niet eens een "Bedankt voor je reactie, we hebben je CV en motivatie in goede orde ontvangen". En dan later op de dag even naar het uitzendbureau gewoon voor een tijdelijke baan, zolang ik idd maar ergens geld heb, kan ik ondertussen gewoon verder zoeken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga gewoon 4 dagen per week orders picken ofzo totdat je een echte baan hebt gevonden. Als je wil werken kun je altijd werken.
trainer bij je gym...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is het plan idd. Heb al wel een aantal sollicitaties verstuurd voor normale banen begin deze week, waar ik maandag even achteraan ga bellen. Blijkbaar laat men nu niks meer van zich horen,niet eens een "Bedankt voor je reactie, we hebben je CV en motivatie in goede orde ontvangen". En dan later op de dag even naar het uitzendbureau gewoon voor een tijdelijke baan, zolang ik idd maar ergens geld heb, kan ik ondertussen gewoon verder zoeken.
Heb nu de maand januari thuis gezeten. Half december afgestudeerd, toen de feestdagen enz, nu één maandje echt gezeten en begin me wel aardig te vervelen. En natuurlijk ook niet alles om je spaargeld langzaam te zien verdwijnen
Dus het wordt tijd voor gewoon een baantje dat ik iig bezig ben en geld krijg.
Nette bak man, geen roest?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hij is klaar trouwens.
[ afbeelding ]
Haha ja ze zochten wel een nachtmedewerker bij de BF die 24u open gaat, alleen trek het niet om 5 nachtdiensten per week te draaienquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
trainer bij je gym...
![]()
Je vind vast wel wat. Of iets als tussendoor idd. en dan je ogen open houden
Ik ken een tankstation nabij Pekela waar ze nog een weekendkracht zoeken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is het plan idd. Heb al wel een aantal sollicitaties verstuurd voor normale banen begin deze week, waar ik maandag even achteraan ga bellen. Blijkbaar laat men nu niks meer van zich horen,niet eens een "Bedankt voor je reactie, we hebben je CV en motivatie in goede orde ontvangen". En dan later op de dag even naar het uitzendbureau gewoon voor een tijdelijke baan, zolang ik idd maar ergens geld heb, kan ik ondertussen gewoon verder zoeken.
Heb nu de maand januari thuis gezeten. Half december afgestudeerd, toen de feestdagen enz, nu één maandje echt gezeten en begin me wel aardig te vervelen. En natuurlijk ook niet alles om je spaargeld langzaam te zien verdwijnen
Dus het wordt tijd voor gewoon een baantje dat ik iig bezig ben en geld krijg.
zo super laag is dat he lolquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nette bak man, geen roest?
Deze auto moet GESTANCED worden RAY.
Keurig man, ziet er echt nice uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zo super laag is dat he lol
ja eigenlijk wel. En dan extreme camber aan je achterwielen![]()
Hij was daar voor roest aan de body aan de achterkant en de zijkant v.d. wielkast.
Dat is nu allemaal weg.
Chassis zit dik in de tectyl fabrieks af al, daar is niks te zien.
Dus nu kan die er weer even tegen
Ja mooi zijn die idd. heel dik.quote:
Klopt. Pa van een maatje van me had er een jaren in z'n garage. Helaas verkocht voordat ik er weet van had dattie de deur uit gingquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja mooi zijn die idd. heel dik.
Alleen kun je die echt niet buiten laten staan.
Dan wordt hij absoluut op bestelling gejat...
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
92kg
[ afbeelding ]Je ziet het er niet aan, dat ze 92kg weegt. Maar spieren wegen ook veel toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haar werkgewichten niet bodyweightquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je ziet het er niet aan, dat ze 92kg weegt. Maar spieren wegen ook veel toch.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
OK sorry.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja, daarom komt de kever er pas als ik een baan heb. Van m'n spaargeld kan ik nog prima mijn golfje blijven rijden, maar over uiterlijk 2-3 maanden moet ik wel een inkomen hebben.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:05 schreef Dimachaerus het volgende:
92kg
[ afbeelding ]Ik ben denk ik even oud als al die knapen op die een na onderste foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:
Goede side triceps wel op die pic. Maar wat een metromannetjesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben denk ik even oud als al die knapen op die een na onderste foto.
45-50?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
lekker vriendquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:50 schreef Awesome_ het volgende:
net weer twee zieke biefstukz gebouwd jonges
Mwehehehe Beugelsduik mwehehehehequote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lekker vriend
zometeen naar vitesse - ado, weer onderzoekswerk doen en proberen niet te juichen als ik daar in het vak van de harde kern sta mocht ado scoren
No1 midden tussen de vitesse fans -->quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lekker vriend
zometeen naar vitesse - ado, weer onderzoekswerk doen en proberen niet te juichen als ik daar in het vak van de harde kern sta mocht ado scoren
Die ene is flink aan het bulken alvast.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Welkom. Eens kijken of ik je kan spottenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lekker vriend
Dat is 90% van de Arnhemse bevolking.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben die schreeuwende tokkie met een halve liter
Conservatief ingeschatquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is 90% van de Arnhemse bevolking.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Conservatief ingeschat![]()
Het is wel een groot tokkiedorp hier ja dat klopt.
Echte man! Lekker bier drinken en kut roepen!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Welkom. Eens kijken of ik je kan spotten
Ik ben die schreeuwende tokkie met een halve liter
Google eens op Rijnwijk Arnhemquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kende Arnhem niet heel goed, op het centrum na. Maar was een tijdje geleden bij een vriend op bezoek (Hertogstraat) en dat is toch wel heel anders dan je in Apeldoorn ziet
Centrum is wel oké, alleen jammer dat de Bijenkorf weg is en er een Primark voor in de plaats komtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zegt genoeg idd.
Toch in Arnhem city was ik paar weken terug. Was best aardig
lolquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Centrum is wel oké, alleen jammer dat de Bijenkorf weg is en er een Primark voor in de plaats komt
racistquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:33 schreef G.R.S. het volgende:
Die hele antigay gebeuren in Rusland komt me de strot uitConstant een statement maken en shit. Waarom ga je dan als je het niet eens bent met hun beleid.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:33 schreef G.R.S. het volgende:
Die hele antigay gebeuren in Rusland komt me de strot uitConstant een statement maken en shit. Waarom ga je dan als je het niet eens bent met hun beleid.
Boefje. En JB mag vanavond van jouw Bounty snoepen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:58 schreef Ethanolic het volgende:
Zojuist een mini marsje gesnoept #genieten
Scheelt dat het station al 20 jaar een bouwput isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
alleen die parkeergarage onder het station en de ruimte rond het station was nogal zoeken geblazen als je dat niet kent
Lekker hoor, geniet ervan. Gewoon niet te hard, hartslagje van 100 en aan de gang! Effectiefste manier van afvallen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:10 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijk boterhammetje met chocopasta en humus gehad!! Morgen maak ik het goed!!!! 5.5 uur hardlopen!!!!
Die parkeergarage is wel ideaal als je vanaf de A50 komt. Kan zo vanaf de snelweg langs sonsbeek de garage in rijden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
alleen die parkeergarage onder het station en de ruimte rond het station was nogal zoeken geblazen als je dat niet kent
Ik heb even een vid voor je gemaakt met wat dancemoves:quote:
Vriend ga in Groningen stappen. Ik garandeer jou dat je daar een wijf pullt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:26 schreef Dimachaerus het volgende:
H1N1H1N1 heeft geen premium account
Tiger Stripes
pi_136442974
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga vanavond weer dancing
Waar ga je heen ?
uutje
daar wel meer chicks tocH? meer 50-50
maar valt mij op in noorden des lands heb je meer grof gebouwde meisjes en in zuiden (rotterdam) veel meer petite meisjes, gebaseerd op hollywood en schaatsbaan rdam,maar wel slechte man vrouw verhouding rdam
ik ga binnekort met fokmeisje groningen onveilig machenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Vriend ga in Groningen stappen. Ik garandeer jou dat je daar een wijf pullt.
Met welke fok wijf?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga binnekort met fokmeisje groningen onveilig machen
Ik woon in Utrecht en als je ergens kan pullen is t wel hier. 80% is vrouw. Goed plan Dima, succes!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:32 schreef G.R.S. het volgende:
die gozer heeft moves
wouldshufflewithhim/10
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Hahahhaah lachte IRL die picSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee anderequote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dromenvangertje woont in Groningen toch
Blauwe Engel vriendquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mega interessant!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Er was eens een film of docu of iets waarin een astronaut werd gekozen uit een poel van tig anderen aan de hand van een vraag die hij zou stellen aan super high intelligente extraterrestrials, en die vraag was
" hoe hebben jullie zo veel miljoenen jaren kunnen overleven en evolueren zonder elkaar af te maken?"
Dat vond ik echt een mooie vraag...
Zo heb je ook de Voyager1 he. Een ruimte sonde met wat meetappartuur aanboord die ons zonnestel is ingeblazen in 1977 en nu aan de rand is. Dat ding bliept nu nogsteeds gewoon naaar huis.
Interstellar mission...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Voyager_1
http://media.npr.org/prog(...)0f4265db4-s6-c30.jpg
je zal daar aan gewerkt hebben aan zo'n project. Bizar.
Goude LP aanboord met muziek van de aarde, en plaatjes en de lokatie v.d. aardevoor een levend wezen wat hem mischien ooit vind...
Oh ja, en een radioactief cadeautje aanboord (kleine kerncentrale) lol
Dont know vriend. Is dat die dikke?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dromenvangertje woont in Groningen toch
Dat komt omdat er in Rotjeknor zoveel allochtonen wonen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:26 schreef Dimachaerus het volgende:
H1N1H1N1 heeft geen premium account
Tiger Stripes
pi_136442974
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:54 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga vanavond weer dancing
Waar ga je heen ?
uutje
daar wel meer chicks tocH? meer 50-50
maar valt mij op in noorden des lands heb je meer grof gebouwde meisjes en in zuiden (rotterdam) veel meer petite meisjes, gebaseerd op hollywood en schaatsbaan rdam,maar wel slechte man vrouw verhouding rdam
Ook de NL meisjes waren kleiner gebouwd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat komt omdat er in Rotjeknor zoveel allochtonen wonen.
Prima. In ieder geval: hossel en neuk ze!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ook de NL meisjes waren kleiner gebouwd.
Groeiproblemem t.g.v. de luchtvervuiling daar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ook de NL meisjes waren kleiner gebouwd.
Die Emiel de Jong ook: "ga maar eens 5x of meer je autotheorie doen". Man, man: dan hoor je niet op de weg, maar in een zwakzinnigeninrichting.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een kkbaas.
https://www.facebook.com/(...)18957&type=2&theater
toch alleen maar?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat komt omdat er in Rotjeknor zoveel allochtonen wonen.
Dit inderdaad, als je 5x zakt voor theorie ben je gewoon zwakzinnig. Eigenlijk moet er een regel zijn, 5x gezakt voor theorie of 3x voor praktijk: je bent niet geschikt om auto te rijden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die Emiel de Jong ook: "ga maar eens 5x of meer je autotheorie doen". Man, man: dan hoor je niet op de weg, maar in een zwakzinnigeninrichting.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een kkbaas.
Niks mis met blond of bruin of rood of zwartquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:09 schreef Sapstengel het volgende:
In het noorden wonen alleen boerinnen, van die blonde, Hollandse dames.
Die hele pagina.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo kan hij dit blijven doen dan?
Ik kende iemand die na 12x theorie pas geslaagd was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die Emiel de Jong ook: "ga maar eens 5x of meer je autotheorie doen". Man, man: dan hoor je niet op de weg, maar in een zwakzinnigeninrichting.
skkl sommige mensen kunnen niet zo goed lere dat bied dit gwn goede uitkomst manquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hij geeft de antwoorden van het examen aan de leerlingen toch? Hoezo kan hij daar aan blijven komen dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die hele pagina.
Die jongen in dit filmpje lol.
Volgens mij niet hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hij geeft de antwoorden van het examen aan de leerlingen toch? Hoezo kan hij daar aan blijven komen dan?
Hahahaha dat filmpje gekeken.quote:
Turken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hahahaha dat filmpje gekeken.
"cbr nakt je in je kont" en dan dat typische turks handgebaar, ik ga stuk.![]()
![]()
zulke guns zou ik zo graag willequote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mirin my guns
[ afbeelding ]
[..]
Turken.
gewoon een doener geen denker die moete we ook hebbenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
Die gast van dat filmpje ziet er niet bijster intelligent uitwat een potato daar op dat krukje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |