SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Klokov op 06-02-2014 17:40:00 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Failed op de potloodtest.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:54 schreef seto het volgende:
[..]
klopt, we zijn verder geëvolueerd en hebben de menselijkheid achter ons gelaten
net als rich
[ afbeelding ]
quote:
Je snijdt jezelf hier wel in de vingers hequote:
Alle marrokanen stele!!! Stuur ze trug na turkyequote:Op donderdag 6 februari 2014 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Racistische vrouwen zijn dom en dom is niet aantrekkkelijk.
meteen zeggen dat ze dom zijn, echt die linkse morele superioriteit weerquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Racistische vrouwen zijn dom en dom is niet aantrekkkelijk.
vies mannetje die pegtoldquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
Nee stem vrijwel altijd D66 dus ik ben net rechts.
Alsof alleen blanken racistisch kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je snijdt jezelf hier wel in de vingers he
deze lijken mij wel fijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:44 schreef VMSDKR het volgende:
Yuri, jij zei dat HEMA wel fijn herenondergoed had hè?
omdat hun jaren onderdrukt zijn mogen hun dat zeggen vind ikquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof alleen blanken racistisch kunnen zijn.
Feit is wel dat kleurlingen veel sneller in de slachtofferrol kruipen dan blanken.
Een bontkraag die me op straat naroept met 'kankerkaaskop' of 'kankerjood' is net zo racistisch als de KKK.
Het kan me geen fuck schelen, maar ohwee als je ze geitenneuker noemt of zegt dat ze moeder een snor heeft. Dan ben je een vuiler racist.
Lol Molukkers zijn t ergst van allemaalquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja m'n ex was ook wel enigzins racistisch en kwam uit Irak. Ook veel Molukkers gesproken die echt een grotere hekel hebben aan Marokkanen dan de gemiddelde frontpage bezoeker.
je moet zeggen: hoerenzoonquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Feit is wel dat kleurlingen veel sneller in de slachtofferrol kruipen dan blanken.
Een bontkraag die me op straat naroept met 'kankerkaaskop' of 'kankerjood' is net zo racistisch als de KKK.
Het kan me geen fuck schelen, maar ohwee als je ze geitenneuker noemt of zegt dat ze moeder een snor heeft. Dan ben je een vuiler racist.
De gemiddelde Marokkaan is nog racistischer dan de CEO van de KKKquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja m'n ex was ook wel enigzins racistisch en kwam uit Irak. Ook veel Molukkers gesproken die echt een grotere hekel hebben aan Marokkanen dan de gemiddelde frontpage bezoeker.
Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevant.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
omdat hun jaren onderdrukt zijn mogen hun dat zeggen vind ik
omdat ik ook een getinte boi ben zeker??quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat jij er van vindt vind ik niet zo rullevant.
de KKK heeft geen CEO sklltjquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
De gemiddelde Marokkaan is nog racistischer dan de CEO van de KKK
Heb strakke boxers van de hema, 3 voor 8 euro geloof ik. Doen het primaquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:44 schreef VMSDKR het volgende:
als je gemiddeld geschapen bent misschien bij mij nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:51 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb strakke boxers van de hema, 3 voor 8 euro geloof ik. Doen het prima
Hoezo heb je plek over?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als je gemiddeld geschapen bent misschien bij mij niet
Nice, ook maar een paar pakjes halen binnenkort dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:51 schreef Champy het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten vriendje heb geen foto's van je gezienquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
omdat ik ook een getinte boi ben zeker??
Wat is je adres? Stuur ik er wel een voor je opquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nice, ook maar een paar pakjes halen binnenkort dan.
Zou ik anders een keertje langs kunnen komen om te proefdragen?
Idd, ik trek alleen cr7 underwear aan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou me echt goedkoop voelen in Hema shit. Ga alleen naar de Hema om te pissen en voor rookworst.
Ja dat is pas wat manne willequote:Op donderdag 6 februari 2014 19:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd, ik trek alleen cr7 underwear aan.
Die bashen in de media, maar als ze de kans krijgen om op een bbc te gaan zitten zullen ze het niet nalaten.quote:
Dit dus. Heb ook een hekel aan zowel racisme als aan het meten met twee maten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
hema heeft gewoon goed business plan en dit komt ook bij de klanten goed overquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou me echt goedkoop voelen in Hema shit. Ga alleen naar de Hema om te pissen en voor rookworst.
hou je cuckold fantasie voor je aubquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die bashen in de media, maar als ze de kans krijgen om op een bbc te gaan zitten zullen ze het niet nalaten.
Goede post ditquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja precies, stem pvv, buutnlanders weg ermee!quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Alle marrokanen stele!!! Stuur ze trug na turkye
Over ondergoed gesproken, weet iemand waar ik XXL kan kopen? Mn boxers klimmen omhoog omdat ze wat te klein zijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:44 schreef VMSDKR het volgende:
Getinte boys heten nimmer Jeroenquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
omdat ik ook een getinte boi ben zeker??
Leider van het cultureel erfgoedquote:
Bro, kom even langs mn huis als je proefdraagt dan kan ik ook even proefdragen. Als beloning mag je mn emmer whey hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nice, ook maar een paar pakjes halen binnenkort dan.
Zou ik anders een keertje langs kunnen komen om te proefdragen?
Etha wat draag jij dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:02 schreef Ethanolic het volgende:
50% van mijn kleren komt van de C&Aquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hema heeft gewoon goed business plan en dit komt ook bij de klanten goed over
goede prijs kwaliteit verhouding
foto?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:51 schreef Champy het volgende:
[..]
Geen probleem, zie je dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Goede post dit
[..]
Ja precies, stem pvv, buutnlanders weg ermee!
[..]
Over ondergoed gesproken, weet iemand waar ik XXL kan kopen? Mn boxers klimmen omhoog omdat ze wat te klein zijn(Spytool: RaymondK, Dreamerbulk )
[..]
Getinte boys heten nimmer Jeroen
[..]
Leider van het cultureel erfgoed
[..]
Bro, kom even langs mn huis als je proefdraagt dan kan ik ook even proefdragen. Als beloning mag je mn emmer whey hebben.
[..]
Etha wat draag jij dan?
[..]
50% van mijn kleren komt van de C&A
Vertel eens wat het business plan van de Hema is en waarom je het zo goed vindt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hema heeft gewoon goed business plan en dit komt ook bij de klanten goed over
goede prijs kwaliteit verhouding
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |