vlucht maar weer ja heethoofdquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga lekker douchen, ma3 salama!
Geen idee... maar ik ga los!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom moest ik aan de Efteling denken?
quote:Je bent:
21% spirituele man
19% hobbyïst
19% nerd
11% visser
11% werkezel
9% eeuwige vrijgezel
8% fitnesser
1% vreemdganger
Dan heb je de bewegende beelden waar het uit komt nog niet gezien.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb hier harder om gelachen dan nodig is.
quote:
en bij vrouwen is zeep al helemaal niet handig in/bij de intieme zonequote:Zeep breekt echter ook de natuurlijke, vettige beschermlaag van de huid af. Deze vetlaag wordt wel weer aangevuld door de talgklieren, maar in de tussentijd is de huid minder beschermd tegen invloeden van buitenaf. De huid is na reiniging tijdelijk gevoeliger voor irriterende stoffen en voelt droog aan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeep_(reiniging)
Aleyküm selam. Slaap lekker.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef Arcadia het volgende:
Hadi iyi geceler millet, Allah rahatlik versin. Selam aleykum
Ambipurquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef zarGon het volgende:
GC / Turken op FOK! #804 Waar we lief tegen elkaar gaan doen! leuk topic om door te bladeren!
vanaf hier ongeveer GC / Turken op FOK! #804 Waar we lief tegen elkaar gaan doen!
Dat is lang geleden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef zarGon het volgende:
GC / Turken op FOK! #804 Waar we lief tegen elkaar gaan doen! leuk topic om door te bladeren!
vanaf hier ongeveer GC / Turken op FOK! #804 Waar we lief tegen elkaar gaan doen!
shit uit 2007-2010 is lang geledenquote:
Och arme meid! Waarom is die met die rare wenkies zo agressief?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan heb je de bewegende beelden waar het uit komt nog niet gezien.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik was net even wat topics vlak voor de meet eind 2012 (mijn comeback in deze topicreeks) aan het doorlezen. Ik kwam dit nummer tegen.
Ze scholden elkaar uit voor hoerquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Och arme meid! Waarom is die met die rare wenkies zo agressief?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
wtf
http://www.bozevrouwen.nl/types.php welke ben jij
Hehe klopt best wel.quote:De borrelende poel
Moeilijk te peilen ben je. Ook voor jezelf. Je bent een soort alchemisch fabriekje. Binnen in je wordt er van alles verwerkt en bewerkt. Af en toe hoor en voel je daar wat van. Maar ook voor jezelf is niet helemaal duidelijk wat er precies gebeurt en hoe ver het proces is. Je partner merkt daar nóg minder van. Voor hem of haar is het dus des te spannender. Want vaak heeft wat je herkauwt en verteert iets met hem of haar te maken. Zo hangt er vaak een gespannen afwachten in jullie relatie. Zit er iets aan te komen bij je? En wat dan? Soms is het er in een keer uit. Dan weer blijkt wat er oprispt niet alles te zijn geweest en volgen er meer afleveringen. Never a dull moment. Je hebt niks van heetgebakerde zusters als de helleveeg. Wel iets van de spontane zelfontbrandster. Qua redelijkheid en communicatiemogelijkheden zit je weer dichter bij het ik-ben-helemaal-niet-boos-type. Maar er is meer contact mogelijk met de bron van je boosheid. Want er borrelt voortdurend iets. In kleine bellen geef je jezelf prijs. Maar nooit helemaal. Ook voor jezelf niet. Zolang je partner aandacht besteedt aan de bellen, is er hoop. Anders word je een heel boze vrouw...
Daarom heb ik mijn uitspraak teruggenomen en geëdit. Ik weet er het fijne niet van en iemand in een opwelling afvallen om een geluidsbestand van 2 minuten, dat best eens gemanipuleerd kan zijn, vond ik neigen naar yargısız infaz.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:04 schreef zarGon het volgende:
hij zit jaren in die business... hij weet dondersgoed dat gesprekken opgeslagen kunnen worden. zou het wel heel dom vinden als hij het op zo'n manier zou afhandelen
verder... er kan in deze opnames ook geknipt en geplakt zijn... kan er gegarandeerd worrden dat er niet gemanipuleerd is? en waarom wordt niet het hele gesprek online geplaatst?
verder natuurlijk allemaal weer tijdens verkiezingstijd, het zou me dus niet verbazen als het allemaal in werking gezet is voor politiek gewin
al met al betwijfel ik of die filmpjes dus legitiem zijn (erdogan heeft een flinke vinger in de pap bij de turkse media, het zou allemaal best kunnen kloppen, daar niet van)
het origineel van radiohead is een classic, maar deze dude covert hem briljantquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:03 schreef Arcadia het volgende:
Ik vond dit liedje niet eens leuk in zijn originele vorm totdat deze zwerver het zong:
een dm/pm lijkt me praktischerquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:08 schreef groenappeltje20 het volgende:
MT, als je dit leest, kom terug darling
Wat haat je op tradities? fundamenten die de voortplanting en groei van het Turkse volk hebben kunnen bewerkstelligen? het begon met een wolf en eindigde met een glorieus rijk allemaal dankzij die traditie dus om mij nu als een gek te kwalificeren doe je de Turksheid van Turken geweld aan!quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet luisteren naar deze gek.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat haat je op tradities? fundamenten die de voortplanting en groei van het Turkse volk hebben kunnen bewerkstelligen? het begon met een wolf en eindigde met een glorieus rijk allemaal dankzij die traditie dus om mij nu als een gek te kwalificeren doe je de Turksheid van Turken geweld aan!
Adak?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:30 schreef Stimorol- het volgende:
Tijd om mijn adak in praktijk te brengen.
Waar is beter. Hier of in Turkayyyy?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:59 schreef Triggershot het volgende:
wa alaykum salam,
stelletje kafirs die niet reageren op een salaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |