vlucht maar weer ja heethoofdquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga lekker douchen, ma3 salama!
Geen idee... maar ik ga los!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom moest ik aan de Efteling denken?
quote:Je bent:
21% spirituele man
19% hobbyïst
19% nerd
11% visser
11% werkezel
9% eeuwige vrijgezel
8% fitnesser
1% vreemdganger
Dan heb je de bewegende beelden waar het uit komt nog niet gezien.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb hier harder om gelachen dan nodig is.
quote:
en bij vrouwen is zeep al helemaal niet handig in/bij de intieme zonequote:Zeep breekt echter ook de natuurlijke, vettige beschermlaag van de huid af. Deze vetlaag wordt wel weer aangevuld door de talgklieren, maar in de tussentijd is de huid minder beschermd tegen invloeden van buitenaf. De huid is na reiniging tijdelijk gevoeliger voor irriterende stoffen en voelt droog aan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeep_(reiniging)
Aleyküm selam. Slaap lekker.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef Arcadia het volgende:
Hadi iyi geceler millet, Allah rahatlik versin. Selam aleykum
Ambipurquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef zarGon het volgende:
GC / Turken op FOK! #804 Waar we lief tegen elkaar gaan doen! leuk topic om door te bladeren!
vanaf hier ongeveer GC / Turken op FOK! #804 Waar we lief tegen elkaar gaan doen!
Dat is lang geleden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:03 schreef zarGon het volgende:
GC / Turken op FOK! #804 Waar we lief tegen elkaar gaan doen! leuk topic om door te bladeren!
vanaf hier ongeveer GC / Turken op FOK! #804 Waar we lief tegen elkaar gaan doen!
shit uit 2007-2010 is lang geledenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |