Ik ga morgen beginnen trainen omdat je dit zeiquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vuurspuugster ha, ik zag je edit wel.
En ja, grote kans van wel. Hij heeft ook een kaal plekje op zn hoofd nu, door mn duim.
[..]
Jij bent een ecto weetjenog.
Zou eens tijd worden, je noemde jezelf dun.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ga morgen beginnen trainen omdat je dit zei
duimt hij jou weleens?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En ja, grote kans van wel. Hij heeft ook een kaal plekje op zn hoofd nu, door mn duim.
Wat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
duimt hij jou weleens?
oke sorrykon ik laten liggen
![]()
Neequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden, je noemde jezelf dun.Ecto. Dan liever chubby. Ipv ecto zijn.
Ecto.quote:
Ik vind dit maar raar en zal maar net doen alsof dit nooit gebeurd is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
nou ja, jij duimt hem, duimt hij jou weleens![]()
![]()
nvm
Echt he! Gotta love it.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Temperamentjesssssssss zijn we gewoon.Take it or leave it.
[..]
JanPiraat is nog steeds bij me anders hoor.![]()
Zie sigquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ecto.
[..]
Ik vind dit maar raar en zal maar net doen alsof dit nooit gebeurd is.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat voor type ben jij?
Je bent:
25% spirituele man
17% hobbyïst
17% nerd
13% vreemdganger
8% fitnesser
8% voetballer
8% eeuwige vrijgezel
4% moederskindje
1% werkezel
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ecto.
[..]
Ik vind dit maar raar en zal maar net doen alsof dit nooit gebeurd is.
quote:
| 1 2 | [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2073050/3/50#136418108]donderdag 6 februari 2014 21:40[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/321186]Klinkerbotsing[/url] het volgende:[/b] Ik vind dit maar raar en zal maar net doen alsof dit nooit gebeurd is. |
Logica voor zulke loltesten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een idiote vragen. Ik ben bij vraag twee al afgehaakt. De antwoordmogelijkheden zijn niet eens uitputtend.
quote:
Duh, snap ik ook wel, maar het had kwalitatief beter gekund.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Logica voor zulke loltesten.!
[..]
Beslamaa, veel zeep gebruiken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga lekker douchen, ma3 salama!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |