SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is bang dat je boos gaat worden dus blijft hij maar beetje bij je hangen, zuurpruim!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JanPiraat is nog steeds bij me anders hoor.![]()
Vuurspuugster ha, ik zag je edit wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
hij is bang dat je boos gaat worden dus blijft hij maar beetje bij je hangen, zuurpruim!
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Arcadia het volgende:
En ik benJij bent een ecto weetjenog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Arcadia het volgende:
En ik benje hebt ook een beetje oestrogenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga morgen beginnen trainen omdat je dit zeiquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vuurspuugster ha, ik zag je edit wel.
En ja, grote kans van wel. Hij heeft ook een kaal plekje op zn hoofd nu, door mn duim.
[..]
Jij bent een ecto weetjenog.
Zou eens tijd worden, je noemde jezelf dun.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ga morgen beginnen trainen omdat je dit zei
duimt hij jou weleens?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En ja, grote kans van wel. Hij heeft ook een kaal plekje op zn hoofd nu, door mn duim.
Wat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
duimt hij jou weleens?
oke sorrykon ik laten liggen
![]()
Neequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden, je noemde jezelf dun.Ecto. Dan liever chubby. Ipv ecto zijn.
Ecto.quote:
Ik vind dit maar raar en zal maar net doen alsof dit nooit gebeurd is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
nou ja, jij duimt hem, duimt hij jou weleens![]()
![]()
nvm
Echt he! Gotta love it.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Temperamentjesssssssss zijn we gewoon.Take it or leave it.
[..]
JanPiraat is nog steeds bij me anders hoor.![]()
Zie sigquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ecto.
[..]
Ik vind dit maar raar en zal maar net doen alsof dit nooit gebeurd is.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat voor type ben jij?
Je bent:
25% spirituele man
17% hobbyïst
17% nerd
13% vreemdganger
8% fitnesser
8% voetballer
8% eeuwige vrijgezel
4% moederskindje
1% werkezel
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ecto.
[..]
Ik vind dit maar raar en zal maar net doen alsof dit nooit gebeurd is.
quote:
| 1 2 | [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2073050/3/50#136418108]donderdag 6 februari 2014 21:40[/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/321186]Klinkerbotsing[/url] het volgende:[/b] Ik vind dit maar raar en zal maar net doen alsof dit nooit gebeurd is. |
Logica voor zulke loltesten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een idiote vragen. Ik ben bij vraag twee al afgehaakt. De antwoordmogelijkheden zijn niet eens uitputtend.
quote:
Duh, snap ik ook wel, maar het had kwalitatief beter gekund.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Logica voor zulke loltesten.!
[..]
Beslamaa, veel zeep gebruiken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga lekker douchen, ma3 salama!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |