Lijkt erop alsof z'n fax is vastgelopenquote:
Nu moeten we vragen wat het idee is?quote:
Dat nummer werd hier destijds behoorlijk uitgekotst, ook helemaal kapot gedraaidquote:
En hoe het er uit zag compenseerde ook weinigquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dat nummer werd hier destijds behoorlijk uitgekotst, ook helemaal kapot gedraaidEn die live versie op Pinkop (?)
Nee, want je zult het niet snappen dat het geniaal is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nu moeten we vragen wat het idee is?
quote:
uiquote:
Op Lowlands was het best prima eigenlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dat nummer werd hier destijds behoorlijk uitgekotst, ook helemaal kapot gedraaidEn die live versie op Pinkop (?)
sorry, is mijn standaard uitdrukking voor 'quote:
Was op Sky. Gelukkig is de dag weer voorbijquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
sorry, is mijn standaard uitdrukking voor ''
Ik vind dat je extra stagevergoeding hoort te krijgen als je verplicht naar Sky moet luisteren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was op Sky. Gelukkig is de dag weer voorbij
en in Atlanta was er ondanks dat toch een bomaanslag.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:18 schreef rubbereend het volgende:
Alle Spelen zijn mega beveiligd, niet ineens nu hoor.
Vroeger kwamen ze nog wel eens in onze kroeg...quote:
Zielige mensen in Zuid-Amerika zitten nu zonder eten daar.quote:
Ik viel er in de laatste 30 seconden in, dus ik had verder geen idee waar het over ging...quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zielige mensen in Zuid-Amerika zitten nu zonder eten daar.
Ik luister niet, dus ik zou het ook niet weten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik viel er in de laatste 30 seconden in, dus ik had verder geen idee waar het over ging...
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik luister niet, dus ik zou het ook niet weten.
Eet gewoon aardappels van de lokale aardappelboer. Weinig negatieve impact.quote:
Omdat deze badass isquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:55 schreef wolfrolf het volgende:
Muis waarom heb jij zo'n vreselijk boze user icon
Nee, ik moet in topvorm zijn voor Sotsjiequote:Op donderdag 6 februari 2014 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is deze?
Vakantie?
Dooei bakkertjen![]()
Gezondheidquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik moet in topvorm zijn voor Sotsjie
quote:
Je bedoelt Peculiar of In your arms ?quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:55 schreef MarijeH het volgende:
Goede cover van Chef Special. Ik bedenk me net dat ik de MetMichiel special over hun nog moet beluisteren.
Karina had gelijkquote:
Fijne vakantiequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal wel weer een leven hebbenHij heeft nu ook de gewoonte om overal even te posten dat hij er NIET is.
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Corrie![]()
Komende 2 weken zal ze wel zien dat ik behoorlijk actief ben.Alleen niet hier enzo, wilde mijn skatjes even uitzwaaien als ik hier nauwelijks post.
OS kijkenquote:
Ik dacht dat je ook geen tijd voor de OS had?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OS kijkenEn in retraite ivm studiedrukte als ik géén OS kijk
Ja, heb ik ook nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook geen tijd voor de OS had?
En je date dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook nietMaar alle tijd die ik heb gaat dus daar aan op
Mijn date denkt dat ik 2 weken schooldrukte heb. En dat heb ik ookquote:
Heel veel succes en sterkte skattie, laat je de kop niet gek maken!quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OS kijkenEn in retraite ivm studiedrukte als ik géén OS kijk
Ik ben behoorlijk gestresst ja, dat zei ik gisterenavond ook al. Al was het toen erger. Gelukkig was iemand heel lief voor me. Buiten FOK! dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel veel succes en sterkte skattie, laat je de kop niet gek maken!
Ik wou ook lief tegen je doen (Fok!-wise) maar je was al offlinequote:Op donderdag 6 februari 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk gestresst ja, dat zei ik gisterenavond ook al. Al was het toen erger. Gelukkig was iemand heel lief voor me. Buiten FOK! dan.
Ja, ik moest om 10 uur weer in Breda staan om een opdracht af te maken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wou ook lief tegen je doen (Fok!-wise) maar je was al offline
Nog nooit geweest maar ik vind Breda nu al stom...quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik moest om 10 uur weer in Breda staan om een opdracht af te maken.
Genoeg eenden gezien vandaag maar niet de juistequote:Op donderdag 6 februari 2014 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eenden hebben toch altijd vettige veren.
Mag wel tegen mij hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wou ook lief tegen je doen (Fok!-wise) maar je was al offline
Haha, ja die kwakt wel iets anders.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Genoeg eenden gezien vandaag maar niet de juiste
Ik ben altijd lief, soberso!!11!quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mag wel tegen mij hoor![]()
hi eend![]()
Wat insemineer je nu voor narigheid?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haha, ja die kwakt wel iets anders.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat insemineer je nu voor narigheid?
Zijn ze ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat pubers oversext waren...
Je mag nu wel lief tegen me doen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog nooit geweest maar ik vind Breda nu al stom...
dankjequote:
HIER BEN IK!!11quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Genoeg eenden gezien vandaag maar niet de juiste
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mag nu wel lief tegen me doen.
Woei!! Bijna goedquote:
Hai jong!quote:
Zo ga ik dadelijk beginnen met het ponsen van een paar honderd vlinders voor op een canvas. Ook zoietsquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn avond besteden aan blaadjes vast stikken op mijn jurk. Heb er 5 gedaan, moet er nog 10 en ben het nu al zat![]()
Wat vanmiddag geniaal leek, is nu niet meer zo geniaal.
En dat allemaal in de naam van creativiteitquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai jong!
[..]
Zo ga ik dadelijk beginnen met het ponsen van een paar honderd vlinders voor op een canvas. Ook zoiets
Precies!quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dat allemaal in de naam van creativiteit
Soms wou ik dat iets minder crea was en niet elke dag rotzooi hoefde te maken en veel tijd op slurpende projecten verzon.
Qua freubelen ben ik vooral goed in naaien en haken. Ik ben niet zo goed in tekenen/schilderen daarin ben ik in de kleuterklas blijven steken. Mensen worden door mij nog steeds als stickman getekendquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies!![]()
Het gekke is dat ik qua denken waanzinnig creatief ben (oplossingen zoeken) maar qua freubelen absoluut niet. Totdat ik in een FB-groep kwam waarin geknutseld wordt met spul van Action/Xenos/Wibra/Zeeman. Er worden onvermoede talenten aangeboord
Dus een huis vol meuk waar je niks mee kan, want half afquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
En nog een leuke uitspraak: creatievelingen hebben geen rommel, ze hebben overal ideeën liggen.
Stttt!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus een huis vol meuk waar je niks mee kan, want half af
Gaat het goed met je?quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
hahahaha, vandaag vroeg iemand: hoe bevalt je nieuwe huis?
zeg ik: geen idee, ik ben nog nooit bevallen.
wahahahahaha
naar omstandigheden wel aardig jaquote:
Godver.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
wahahahahaha
"Ik heb nog nooit een huis zien bevallen" was wat logischer geweestquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
wahahahahaha
Ook nog niet gehoord, wel al duizend keer op Qquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Evertjan het volgende:
misschien een rare vraag maar draait 3FM de nieuwe singel wel van Krystl?? Kan hem niet vinden op 3fmfan.nl
idd op Sky draaien ze hem vaak. Het is trouwens ook een vrolijke track om te horen. Zou hij niet passen in het zenderprofiel van 3FM??quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook nog niet gehoord, wel al duizend keer op Q
Paul is op vakantie héquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd op Sky draaien ze hem vaak. Het is trouwens ook een vrolijke track om te horen. Zou hij niet passen in het zenderprofiel van 3FM??
Weet ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar het plaatje is al weken oud.
Ik vond het ook raar dat Paul of Giel de premiere van het nummer niet hadden.quote:
Weet je wat ik raar vind?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vond het ook raar dat Paul of Giel de premiere van het nummer niet hadden.
Mss moet je boomstammen gaan eten? Ik hoor de chick van Wolfje nooit klagen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet je wat ik raar vind?
Dat ik een enorm bord bami heb weg zitten werken en nu nog steeds honger heb
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss moet je boomstammen gaan eten? Ik hoor de chick van Wolfje nooit klagen.
Je moet er ook sate bij eten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet je wat ik raar vind?
Dat ik een enorm bord bami heb weg zitten werken en nu nog steeds honger heb
Is er nog thee?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moet er ook sate bij eten.
Want, sate
Nee, dat is zo cey lonquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is er nog thee?
Er is nog sat thee
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef wolfrolf het volgende:
Kut die is wel heel slecht een vergezocht
Alleen een giller als SC Lon had geheten in het echt. Nu een glimlachje.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
manmanman
ik pak er maar een klein biertje bij
SAAAAAAAAAAAAAAAIquote:
We hebben geen wodka in huis.quote:
Ik heb net gelezen dat Kamillezalf helpt tegen mijn Rosaceaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik neem even een kopje kamille thee
*smak*quote:
Geniaal spul als je verkouden bent en keelpijn hebtquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik neem even een kopje kamille thee
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga afwassen, douchen, wasmachine aanzetten, boek lezen, slapen en een poging doen om voor half 9 naast mijn bed te staan.
Trusten lieverds![]()
#plopquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
manmanman
ik pak er maar een klein biertje bij
quote:
Die St. Bernardus zag er ook lekker uitquote:
Die waren voor het weekend!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die St. Bernardus zag er ook lekker uit
Ik zit met een simpele Hertog Jan
Elke dag weekend in m'n hoofdquote:
Die stoffer van jou is geen blik waardig!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar ik ben het stoffer en blik kwijt
Weg uit Zoetahmindah?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Elke dag weekend in m'n hoofd
Jammer dat ze daar op m'n werk anders over denken
Zelfs zaterdag "werken" (lees: verhuizen naar een ander kantoor)
Nee pand is uitgebreid, dus naar een ander kantoor (1 verdieping hoger helaasquote:
Tsja dat gaat wel heel erg op echt werken lijken hè.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee pand is uitgebreid, dus naar een ander kantoor (1 verdieping hoger helaasal die kasten en bureau's tillen
)
Geen lift?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee pand is uitgebreid, dus naar een ander kantoor (1 verdieping hoger helaasal die kasten en bureau's tillen
)
Ach verhuizen is altijd leuk, sfeerbevorderendquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tsja dat gaat wel heel erg op echt werken lijken hè.
Nee alleen een stripperspolequote:
Oh, en ik maar denken dat je ander werk had.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee alleen een stripperspole
[ afbeelding ]
Ik ben uitsmijterquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh, en ik maar denken dat je ander werk had.
Breed!quote:
Ik heb je niet gezien toen ik er wasquote:
Vreemd, ik ben er dagelijks te vindenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien toen ik er was
[ afbeelding ]
Die St. Bernardus is heerlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die St. Bernardus zag er ook lekker uit
Ik zit met een simpele Hertog Jan
Ik heb laatst een aantal jopenbier geproefd. Vond ze allemaal lekker behalve de extra stout, bah, dat was ranzigquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die St. Bernardus is heerlijk. En dan was het nog nuet eens het topmodel
.
Nu aan Petrus Gouden Tripel. Klinkt beter dan dat het smaakt...
Trustenquote:
Succesquote:
Ja he!!!quote:
Hm, nooit gehad... Binnenkort eens proberen dan... Vervelend zo'n Mitra in de buurtquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb laatst een aantal jopenbier geproefd. Vond ze allemaal lekker behalve de extra stout, bah, dat was ranzig
Trustequote:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, nooit gehad... Binnenkort eens proberen dan... Vervelend zo'n Mitra in de buurt.
Ook eens wat van brouwerij De Molen proberen. Hel & Verdoemenis enzo
De Bierprofessor is je toch ook niet vreemd?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, nooit gehad... Binnenkort eens proberen dan... Vervelend zo'n Mitra in de buurt.
Ook eens wat van brouwerij De Molen proberen. Hel & Verdoemenis enzo
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De Bierprofessor is je toch ook niet vreemd?
Stratum jeweetquote:
Nope, maar nog niet geweestquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De Bierprofessor is je toch ook niet vreemd?
Trusten! Kon ik morgen maar werkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:27 schreef SilentChaos het volgende:
Al dat gelul over bier, ik ga maar eens naar bedmorgen werken
.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Trusten! Kon ik morgen maar werken
Jup, kan ik me wel voorstellen eigenlijk....quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Trustequote:Op donderdag 6 februari 2014 23:27 schreef SilentChaos het volgende:
Al dat gelul over bier, ik ga maar eens naar bedmorgen werken
.
Ja, dat....quote:
Na een maand of vier heb ik het thuis wel weer gezien. Wel wat gesprekken gehad laatste twee weken, maarja, ook concurrentie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup, kan ik me wel voorstellen eigenlijk....
Ik MOET morgen weer werken en ik zie er als een berg tegenop. Ook niet fijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat deed Michiel toch vanmorgen in zijn eigen programma? Ik had het toen niet eens door.quote:
Hmja, da's weer andersquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik MOET morgen weer werken en ik zie er als een berg tegenop. Ook niet fijn
Dank je wel jong!quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, da's weer anders. Sterkte
ja, dat bedacht ik me later ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Ik heb nog nooit een huis zien bevallen" was wat logischer geweest
Man man manquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat bedacht ik me later ook.
ze vroeg later ook nog: Hoe vind je je nieuwe huis?
toen zei ik: geen idee, het is nog niet zoek geweest...
droom maar fijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Man man man
Tijd om te gaan slapen
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat bedacht ik me later ook.
ze vroeg later ook nog: Hoe vind je je nieuwe huis?
toen zei ik: geen idee, het is nog niet zoek geweest...
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Man man man
Tijd om te gaan slapen
ja, dan kun je wel je pom-poms omlaag houden, maar er moesten mensen om lachen. kan ook van sneuheid zijn geweest natuurlijk...quote:
Uit medelijden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dan kun je wel je pom-poms omlaag houden, maar er moesten mensen om lachen. kan ook van sneuheid zijn geweest natuurlijk...
dat denk ik ook jaquote:
Takes one to know onequote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was gewoon een goede grap hoor, zure oldbie
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat denk ik ook ja
wil je verkering met me? al is het maar uit medelijden....
i'll take that as a yes.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i'll take that as a yes.
ik ga mijn FB status aanpassen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow, het is nu weer uit? damn....dat moet een record zijnquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
ow, het is nu weer uit? damn....dat moet een record zijn![]()
![]()
we hebben het net geen 2 minuten uitgehouden. ach, das genoeg voor 3x seks.quote:
3x maar?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
we hebben het net geen 2 minuten uitgehouden. ach, das genoeg voor 3x seks.
en nu ga ik slapen.
trusten
Ik ga nu dus echt naar bedquote:(i) Top 20 in de 3FM-reeks op 06-02-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 053 wolfrolf
02. 052 SilentChaos
03. 046 Pandaplint
04. 042 ieniminimuis
05. 023 Pino112
06. 023 Roel_Jewel
07. 022 Bronson
08. 018 Againzender
09. 015 alors
10. 015 ChatGirl
11. 014 minthy
12. 012 Mexicanobakker
13. 010 ddx
14. 006 MarijeH
15. 006 Holenmens
16. 004 remcoP
17. 003 Evertjan
18. 003 rubbereend
19. 003 3rdRock
20. 002 JaneDoe
Reeks-statistieken!
Dat zei je een uur geleden ook alquote:
Heeft ze een nieuwe ja?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Evertjan het volgende:
misschien een rare vraag maar draait 3FM de nieuwe singel wel van Krystl?? Kan hem niet vinden op 3fmfan.nl
En dat Giel van tevoren nog heel serieus zegt dat als je die plaat non-stop hoort, je er wel genoeg van krijgt, hoe vrolijk het nummer ook is.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 07:22 schreef Cee het volgende:
[..]
En dat Giel van tevoren nog heel serieus zegt dat als je die plaat non-stop hoort, je er wel genoeg van krijgt, hoe vrolijk het nummer ook is.
ja, ik neem er flink de tijd voor!quote:
Wel een erg lekker mokkelquote:Op vrijdag 7 februari 2014 07:18 schreef Pino112 het volgende:
Gloria neemt het letterlijk![]()
FOHOOOOORMIDABEL
Wie?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:37 schreef SilentChaos het volgende:
Katy Musgrave niet kennen
Giel giel giel toch....
Rick van Vquote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:19 schreef Pino112 het volgende:
Nu staat er Veronica op
Elke dag dus iets anders.
Van jou snap ik het wel, maar als je zogenaamd elke dag met muziek bezig bent en zeker met de muziekindustrie in de VS (Waar Katy enorm groot is), moet je je schamenquote:
Ze ziet er best appetijtelijk uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van jou snap ik het wel, maar als je zogenaamd elke dag met muziek bezig bent en zeker met de muziekindustrie in de VS (Waar Katy enorm groot is), moet je je schamen
Dat zekerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:00 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ze ziet er best appetijtelijk uit.
Over die voetbalouders zeker?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
Toneelstuk
Hang dan gvd gewoon een camera op en laat ze het verplicht terugkijken!
iddquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Over die voetbalouders zeker?
Gister ook een of andere kerel op TV die met z'n blije harses stond te verkondigen dat alle maatregelen tot nu toe niet gewerkt hadden, maar dat dit 'm wel even zou gaan worden.
Garnalencocktail in brintavorm.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:25 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
Niets zo fijn als wakker worden en vervolgens binnen een uur ondergekotst worden door een neefje
Er is geen MHquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:24 schreef Bronson het volgende:
Rather Be.![]()
![]()
Mag MH worden. [ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iedereen zijn lelijke warme trui aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Ik las "bier"quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het echt een kut nummer.
Zuurpruimquote:
Als ik iemand wil laten weten dat ik hem mag, dan hoef ik toch niet perse tot volgende week te wachten of wel dan?quote:
Nee, maar het is wel een mooi moment voor als je al enige tijd twijfeltquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik iemand wil laten weten dat ik hem mag, dan hoef ik toch niet perse tot volgende week te wachten of wel dan?
Verkeerde accountquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |