Lijkt erop alsof z'n fax is vastgelopenquote:
Nu moeten we vragen wat het idee is?quote:
Dat nummer werd hier destijds behoorlijk uitgekotst, ook helemaal kapot gedraaidquote:
En hoe het er uit zag compenseerde ook weinigquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dat nummer werd hier destijds behoorlijk uitgekotst, ook helemaal kapot gedraaidEn die live versie op Pinkop (?)
Nee, want je zult het niet snappen dat het geniaal is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nu moeten we vragen wat het idee is?
quote:
uiquote:
Op Lowlands was het best prima eigenlijkquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dat nummer werd hier destijds behoorlijk uitgekotst, ook helemaal kapot gedraaidEn die live versie op Pinkop (?)
sorry, is mijn standaard uitdrukking voor 'quote:
Was op Sky. Gelukkig is de dag weer voorbijquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
sorry, is mijn standaard uitdrukking voor ''
Ik vind dat je extra stagevergoeding hoort te krijgen als je verplicht naar Sky moet luisteren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was op Sky. Gelukkig is de dag weer voorbij
en in Atlanta was er ondanks dat toch een bomaanslag.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:18 schreef rubbereend het volgende:
Alle Spelen zijn mega beveiligd, niet ineens nu hoor.
Vroeger kwamen ze nog wel eens in onze kroeg...quote:
Zielige mensen in Zuid-Amerika zitten nu zonder eten daar.quote:
Ik viel er in de laatste 30 seconden in, dus ik had verder geen idee waar het over ging...quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zielige mensen in Zuid-Amerika zitten nu zonder eten daar.
Ik luister niet, dus ik zou het ook niet weten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik viel er in de laatste 30 seconden in, dus ik had verder geen idee waar het over ging...
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik luister niet, dus ik zou het ook niet weten.
Eet gewoon aardappels van de lokale aardappelboer. Weinig negatieve impact.quote:
Omdat deze badass isquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:55 schreef wolfrolf het volgende:
Muis waarom heb jij zo'n vreselijk boze user icon
Nee, ik moet in topvorm zijn voor Sotsjiequote:Op donderdag 6 februari 2014 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is deze?
Vakantie?
Dooei bakkertjen![]()
Gezondheidquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik moet in topvorm zijn voor Sotsjie
quote:
Je bedoelt Peculiar of In your arms ?quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:55 schreef MarijeH het volgende:
Goede cover van Chef Special. Ik bedenk me net dat ik de MetMichiel special over hun nog moet beluisteren.
Karina had gelijkquote:
Fijne vakantiequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal wel weer een leven hebbenHij heeft nu ook de gewoonte om overal even te posten dat hij er NIET is.
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Corrie![]()
Komende 2 weken zal ze wel zien dat ik behoorlijk actief ben.Alleen niet hier enzo, wilde mijn skatjes even uitzwaaien als ik hier nauwelijks post.
OS kijkenquote:
Ik dacht dat je ook geen tijd voor de OS had?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OS kijkenEn in retraite ivm studiedrukte als ik géén OS kijk
Ja, heb ik ook nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook geen tijd voor de OS had?
En je date dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook nietMaar alle tijd die ik heb gaat dus daar aan op
Mijn date denkt dat ik 2 weken schooldrukte heb. En dat heb ik ookquote:
Heel veel succes en sterkte skattie, laat je de kop niet gek maken!quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OS kijkenEn in retraite ivm studiedrukte als ik géén OS kijk
Ik ben behoorlijk gestresst ja, dat zei ik gisterenavond ook al. Al was het toen erger. Gelukkig was iemand heel lief voor me. Buiten FOK! dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel veel succes en sterkte skattie, laat je de kop niet gek maken!
Ik wou ook lief tegen je doen (Fok!-wise) maar je was al offlinequote:Op donderdag 6 februari 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk gestresst ja, dat zei ik gisterenavond ook al. Al was het toen erger. Gelukkig was iemand heel lief voor me. Buiten FOK! dan.
Ja, ik moest om 10 uur weer in Breda staan om een opdracht af te maken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wou ook lief tegen je doen (Fok!-wise) maar je was al offline
Nog nooit geweest maar ik vind Breda nu al stom...quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik moest om 10 uur weer in Breda staan om een opdracht af te maken.
Genoeg eenden gezien vandaag maar niet de juistequote:Op donderdag 6 februari 2014 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eenden hebben toch altijd vettige veren.
Mag wel tegen mij hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wou ook lief tegen je doen (Fok!-wise) maar je was al offline
Haha, ja die kwakt wel iets anders.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Genoeg eenden gezien vandaag maar niet de juiste
Ik ben altijd lief, soberso!!11!quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mag wel tegen mij hoor![]()
hi eend![]()
Wat insemineer je nu voor narigheid?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haha, ja die kwakt wel iets anders.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat insemineer je nu voor narigheid?
Zijn ze ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat pubers oversext waren...
Je mag nu wel lief tegen me doen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog nooit geweest maar ik vind Breda nu al stom...
dankjequote:
HIER BEN IK!!11quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Genoeg eenden gezien vandaag maar niet de juiste
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mag nu wel lief tegen me doen.
Woei!! Bijna goedquote:
Hai jong!quote:
Zo ga ik dadelijk beginnen met het ponsen van een paar honderd vlinders voor op een canvas. Ook zoietsquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mijn avond besteden aan blaadjes vast stikken op mijn jurk. Heb er 5 gedaan, moet er nog 10 en ben het nu al zat![]()
Wat vanmiddag geniaal leek, is nu niet meer zo geniaal.
En dat allemaal in de naam van creativiteitquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai jong!
[..]
Zo ga ik dadelijk beginnen met het ponsen van een paar honderd vlinders voor op een canvas. Ook zoiets
Precies!quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dat allemaal in de naam van creativiteit
Soms wou ik dat iets minder crea was en niet elke dag rotzooi hoefde te maken en veel tijd op slurpende projecten verzon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |