Er zaten net anders best wat mensen naar het snowboarden te kijken, ja via de stream, de zogenaamde livebeelden van Cheryl kwamen een kwartier of zo laterquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:31 schreef Deetch het volgende:
Daar kijkt het nederlandse volk toch niet naar dus wordt het niet uitgezonden, dat is democratie.
Tja maar voor "best wel wat" offer je natuurlijk geen dure zendtijd op, het moet wel wat opleverenquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zaten net anders best wat mensen naar het snowboarden te kijken, ja via de stream, de zogenaamde livebeelden van Cheryl kwamen een kwartier of zo later
Als je haar wil laten zien waarom dan niet 'echt' live? Is dat duurder?quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:33 schreef Deetch het volgende:
[..]
Tja maar voor "best wel wat" offer je natuurlijk geen dure zendtijd op, het moet wel wat opleveren
De grote meerderheid kijkt idd vooral schaatsen, dus krijgen we dat ook voorgeschoteld.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:31 schreef Deetch het volgende:
Daar kijkt het nederlandse volk toch niet naar dus wordt het niet uitgezonden, dat is democratie.
Ja genau! Ik weet niet hoe eurosport het dit jaar doet maar die lieten ook altijd veel meer sporten zien dan alleen voor nederland aantrekkelijke dingen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sowieso is de verslaggeving bij de NOS wat betreft de niet-schaatsporten abominabel, dus nog een extra reden om ARD/ZDF te gaan kijken.
Hoe heeft ze het gedaan? Haar eerste run ging niet zo goed zag ik..quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zaten net anders best wat mensen naar het snowboarden te kijken, ja via de stream, de zogenaamde livebeelden van Cheryl kwamen een kwartier of zo later
Ik dacht dat Eurosport dit keer geen licentie heeft (maar ben niet helemaal zeker).quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:37 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ja genau! Ik weet niet hoe eurosport het dit jaar doet maar die lieten ook altijd veel meer sporten zien dan alleen voor nederland aantrekkelijke dingen.
Tweede ook niet. Ze moet het nu in de halve finale goedmaken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoe heeft ze het gedaan? Haar eerste run ging niet zo goed zag ik..
Dit. (Geen grapjequote:Op donderdag 6 februari 2014 14:30 schreef kawa4 het volgende:
ja wij willen CURLING zien![]()
[ afbeelding ]
Eurosport heeft de rechten niet in 2014 en 2016, helaas.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:37 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ja genau! Ik weet niet hoe eurosport het dit jaar doet maar die lieten ook altijd veel meer sporten zien dan alleen voor nederland aantrekkelijke dingen.
Veel schaatsen is logisch natuurlijk, maar interviewtjes (en eigenlijk ook de analyses, zeker nu ze zo nietszeggend zijn met Dione en Van Deutekom) en zeker samenvattingen kunnen gemakkelijk om andere onderdelen heen gebouwd worden, zeker op een Winterspelen. Als je star vast blijft houden aan een vast iets wordt het zoals gewoonlijk bij de NOS weer vooral niet-live uitzenden en de hele dag achter de feiten aanlopen omdat er toch maar vooral interviewtjes, analyses en samenvattingen uitgezonden moeten worden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:48 schreef -0- het volgende:
[..]
Eurosport heeft de rechten niet in 2014 en 2016, helaas.
Overigens doet de NOS het echt zo slecht niet vind ik. Ja ze laten veel schaatsen zien maar dat is logisch dat is de sport waar Nederland vrijwel alle kansen heeft op medailles en dat is waar de Nederlanders meest op afstemmen. Elk land zal zijn eigen sport extra belichten.
En de NOS site zit ook erg netjes in elkaar over het algemeen.
De BBC is echt niet veel beter imo. De Duitser is wat breder qua sportaanbod maar die moeten ook wel met deelnemers op (vrijwel) elk onderdeel.
Dat NOS afzeiken en BBC fappen is dan ook een beetje overdreven vind ik.
Die hebben 4 lagen kleding aan + een ruimtevaarthelm op, dus je hebt er niet veel aanquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:39 schreef mstx het volgende:
Terechte klacht, ik wil snowboardchickies zien
probleem van de NOS er zijn ook andere omroepen die willen uitzenden. En ik begrijp de NOS als ze de wedstrijden chronologische willen uitzenden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je haar wil laten zien waarom dan niet 'echt' live? Is dat duurder?
OK dat kan. Maar een internetstream afbreken terwijl er nog drie deelnemers moeten komen? Ik neem niet aan dat de uitzendtijd op internet 'op' wasquote:Op vrijdag 7 februari 2014 01:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
probleem van de NOS er zijn ook andere omroepen die willen uitzenden. En ik begrijp de NOS als ze de wedstrijden chronologische willen uitzenden.
Dat ben ik met je eens. Iets meer live uitzenden en minder lullen. Maar dan nog is de NOS beter dan veel andere omroepen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:11 schreef Janneke141 het volgende:
Ik vind schaatsen kijken nog wel prima, maar laten ze asjeblieft dat ellenlange gelul over schaatsen lekker achterwege laten en dan de andere sporten gaan uitzenden.
De Duitser? Biatlon, langlaufen, skiën, snowboarden, ijshockey, schaatsen, rodelen, curling, bobsleeën, noordse combinatie, curling en kunstschaatsen in elk gevalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:55 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat de NOS internationaal zelfs het meeste uitzendt van alle sporten. De kritiek op de NOS slaat nergens op. In Duitsland zonden en zenden ze alleen het damesschaatsen uit omdat ze er succesvol in zijn. Ga maar genieten van de spelen dankzij de NOS. Die gaan alles uitzenden. Zap anders over naar de Belg Duitser of BBC. Wat laten die zien ?
Dat eerste was alleen vroeger, mannenschaatsen komt soms zelfs live op tv, in tegenstelling tot de NOS (buiten WK/EK/NK om).quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:04 schreef tong80 het volgende:
Duitsland was een verkeerd voorbeeld van me. Die zenden idd veel uit. Ik bedoelde met de Duitsers meer het uitzenden van het vrouwenschaatsen buiten de spelen en het mannenschaatsen alleen de uitslag vermelden.
In Nederland zien we NBA basketbal, rugby en schansspringen. Terwijl we er zelf niet aan meedoen of er slecht presteren. Logisch dat de NOS zich focust op het schaatsen, met mogelijk 6 gouden medailles.
Van mij mag de 10 kilometer ook worden afgeschaft. Geen land dat zich er voor interesseert. Maar zo lang het op het programma staat geniet ik van het goud van Sven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |