abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136401370
Klaagtopic, omdat de NOS zich teveel focust op schaatsen. Ten eerste is het een van de saaiste sporten die er is (op de 500/1000 mtr) na. Ten tweede wordt er alleen maar op gefocust, omdat NLers er toevallig een beetje goed in zijn (hoe nationalistisch :r). Ten derde, er zijn nog tig andere sporten die mooier zijn. Waarom wordt er daar geen aandacht aan gegeven? Komt het misschien, omdat wij NLers daar niet zo goed in zijn en dus daarom maar links laten liggen qua uitzenden/media aandacht?

Conclusie: nos :r :r

Mod: edit de topictitel even naar: "Weet de NOS dat er ook andere sporten zijn dan schaatsen?". Was iets te gehaast.
  donderdag 6 februari 2014 @ 14:30:09 #2
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_136401469
ja wij willen CURLING zien _O_

mee bekant vangde gin haas.
pi_136401495
Daar kijkt het nederlandse volk toch niet naar dus wordt het niet uitgezonden, dat is democratie.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  Moderator donderdag 6 februari 2014 @ 14:32:20 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_136401537
quote:
3s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:31 schreef Deetch het volgende:
Daar kijkt het nederlandse volk toch niet naar dus wordt het niet uitgezonden, dat is democratie.
Er zaten net anders best wat mensen naar het snowboarden te kijken, ja via de stream, de zogenaamde livebeelden van Cheryl kwamen een kwartier of zo later :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_136401566
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Er zaten net anders best wat mensen naar het snowboarden te kijken, ja via de stream, de zogenaamde livebeelden van Cheryl kwamen een kwartier of zo later :')
Tja maar voor "best wel wat" offer je natuurlijk geen dure zendtijd op, het moet wel wat opleveren :')
Supra Groningam Nihil
  Moderator donderdag 6 februari 2014 @ 14:33:57 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_136401596
quote:
3s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:33 schreef Deetch het volgende:

[..]

Tja maar voor "best wel wat" offer je natuurlijk geen dure zendtijd op, het moet wel wat opleveren :')
Als je haar wil laten zien waarom dan niet 'echt' live? Is dat duurder?
niet zo tof doen
pi_136401652
quote:
3s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:31 schreef Deetch het volgende:
De grote meerderheid kijkt idd vooral schaatsen, dus krijgen we dat ook voorgeschoteld.
Ben net als TS geen schaatsfan, maar gelukkig zijn er voldoende alternatieven om aan mijn trekken te komen.

Sowieso is de verslaggeving bij de NOS wat betreft de niet-schaatsporten abominabel, dus nog een extra reden om ARD/ZDF te gaan kijken.
pi_136401719
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:35 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Sowieso is de verslaggeving bij de NOS wat betreft de niet-schaatsporten abominabel, dus nog een extra reden om ARD/ZDF te gaan kijken.
Ja genau! Ik weet niet hoe eurosport het dit jaar doet maar die lieten ook altijd veel meer sporten zien dan alleen voor nederland aantrekkelijke dingen.
Supra Groningam Nihil
pi_136401734
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Hoe heeft ze het gedaan? Haar eerste run ging niet zo goed zag ik..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_136401785
quote:
3s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:37 schreef Deetch het volgende:

[..]

Ja genau! Ik weet niet hoe eurosport het dit jaar doet maar die lieten ook altijd veel meer sporten zien dan alleen voor nederland aantrekkelijke dingen.
Ik dacht dat Eurosport dit keer geen licentie heeft (maar ben niet helemaal zeker).
De BBC zendt trouwens ook veel uit, maar daar kijk ik zelf bijna nooit naar, dus geen idee wat die precies allemaal doen.
  Moderator donderdag 6 februari 2014 @ 14:39:30 #11
9859 crew  Karina
Woman
pi_136401796
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:37 schreef richolio het volgende:

[..]

Hoe heeft ze het gedaan? Haar eerste run ging niet zo goed zag ik..
Tweede ook niet. Ze moet het nu in de halve finale goedmaken.
niet zo tof doen
  donderdag 6 februari 2014 @ 14:39:53 #12
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_136401808
Terechte klacht, ik wil snowboardchickies zien *)
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_136402009
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:30 schreef kawa4 het volgende:
ja wij willen CURLING zien _O_

[ afbeelding ]
Dit. (Geen grapje :P)
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_136402134
quote:
3s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:37 schreef Deetch het volgende:

[..]

Eurosport heeft de rechten niet in 2014 en 2016, helaas.

Overigens doet de NOS het echt zo slecht niet vind ik. Ja ze laten veel schaatsen zien maar dat is logisch dat is de sport waar Nederland vrijwel alle kansen heeft op medailles en dat is waar de Nederlanders meest op afstemmen. Elk land zal zijn eigen sport extra belichten.
En de NOS site zit ook erg netjes in elkaar over het algemeen.

De BBC is echt niet veel beter imo. De Duitser is wat breder qua sportaanbod maar die moeten ook wel met deelnemers op (vrijwel) elk onderdeel.

Dat NOS afzeiken en BBC fappen is dan ook een beetje overdreven vind ik.
pi_136403051
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:48 schreef -0- het volgende:

[..]

Eurosport heeft de rechten niet in 2014 en 2016, helaas.

Overigens doet de NOS het echt zo slecht niet vind ik. Ja ze laten veel schaatsen zien maar dat is logisch dat is de sport waar Nederland vrijwel alle kansen heeft op medailles en dat is waar de Nederlanders meest op afstemmen. Elk land zal zijn eigen sport extra belichten.
En de NOS site zit ook erg netjes in elkaar over het algemeen.

De BBC is echt niet veel beter imo. De Duitser is wat breder qua sportaanbod maar die moeten ook wel met deelnemers op (vrijwel) elk onderdeel.

Dat NOS afzeiken en BBC fappen is dan ook een beetje overdreven vind ik.
Veel schaatsen is logisch natuurlijk, maar interviewtjes (en eigenlijk ook de analyses, zeker nu ze zo nietszeggend zijn met Dione en Van Deutekom) en zeker samenvattingen kunnen gemakkelijk om andere onderdelen heen gebouwd worden, zeker op een Winterspelen. Als je star vast blijft houden aan een vast iets wordt het zoals gewoonlijk bij de NOS weer vooral niet-live uitzenden en de hele dag achter de feiten aanlopen omdat er toch maar vooral interviewtjes, analyses en samenvattingen uitgezonden moeten worden.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 6 februari 2014 @ 16:08:26 #16
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_136404615
Stel je voor dat er in Engeland rondom de Spelen heel veel aandacht is voor de geilnichten van Sky en rondom Cavendish. Oh wacht.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_136408532
quote:
6s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:39 schreef mstx het volgende:
Terechte klacht, ik wil snowboardchickies zien *)
Die hebben 4 lagen kleding aan + een ruimtevaarthelm op, dus je hebt er niet veel aan :(

Kun je beter een leuke website zoeken over de snowboard scene, meer kans op leuke beelden.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  donderdag 6 februari 2014 @ 18:11:47 #18
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_136408632
Ik vind schaatsen kijken nog wel prima, maar laten ze asjeblieft dat ellenlange gelul over schaatsen lekker achterwege laten en dan de andere sporten gaan uitzenden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_136426774
quote:
99s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:33 schreef Karina het volgende:

[..]

Als je haar wil laten zien waarom dan niet 'echt' live? Is dat duurder?
probleem van de NOS er zijn ook andere omroepen die willen uitzenden. En ik begrijp de NOS als ze de wedstrijden chronologische willen uitzenden.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Moderator vrijdag 7 februari 2014 @ 08:31:26 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_136428606
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 01:26 schreef hole1988 het volgende:

[..]

probleem van de NOS er zijn ook andere omroepen die willen uitzenden. En ik begrijp de NOS als ze de wedstrijden chronologische willen uitzenden.
OK dat kan. Maar een internetstream afbreken terwijl er nog drie deelnemers moeten komen? Ik neem niet aan dat de uitzendtijd op internet 'op' was :') Dit gebeurde bij het 'mogullen'.
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 februari 2014 @ 10:55:58 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_136431297
Ik denk dat de NOS internationaal zelfs het meeste uitzendt van alle sporten. De kritiek op de NOS slaat nergens op. In Duitsland zonden en zenden ze alleen het damesschaatsen uit omdat ze er succesvol in zijn. Ga maar genieten van de spelen dankzij de NOS. Die gaan alles uitzenden. Zap anders over naar de Belg Duitser of BBC. Wat laten die zien ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 februari 2014 @ 10:58:18 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_136431351
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:11 schreef Janneke141 het volgende:
Ik vind schaatsen kijken nog wel prima, maar laten ze asjeblieft dat ellenlange gelul over schaatsen lekker achterwege laten en dan de andere sporten gaan uitzenden.
Dat ben ik met je eens. Iets meer live uitzenden en minder lullen. Maar dan nog is de NOS beter dan veel andere omroepen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 februari 2014 @ 10:58:37 #23
284411 crew  heywoodu
pi_136431357
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:55 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat de NOS internationaal zelfs het meeste uitzendt van alle sporten. De kritiek op de NOS slaat nergens op. In Duitsland zonden en zenden ze alleen het damesschaatsen uit omdat ze er succesvol in zijn. Ga maar genieten van de spelen dankzij de NOS. Die gaan alles uitzenden. Zap anders over naar de Belg Duitser of BBC. Wat laten die zien ?

De Duitser? Biatlon, langlaufen, skiën, snowboarden, ijshockey, schaatsen, rodelen, curling, bobsleeën, noordse combinatie, curling en kunstschaatsen in elk geval :)

Ik ben niet echt een NOS-hater, maar qua Winterspelen en wintersporten kan het natuurlijk bij lange na niet tippen aan de Duitsers (en vast wel aan de BBC en zeker de Belgen).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Trouwste user 2022 vrijdag 7 februari 2014 @ 11:04:36 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_136431487
Duitsland was een verkeerd voorbeeld van me. Die zenden idd veel uit. Ik bedoelde met de Duitsers meer het uitzenden van het vrouwenschaatsen buiten de spelen en het mannenschaatsen alleen de uitslag vermelden.

In Nederland zien we NBA basketbal, rugby en schansspringen. Terwijl we er zelf niet aan meedoen of er slecht presteren. Logisch dat de NOS zich focust op het schaatsen, met mogelijk 6 gouden medailles.

Van mij mag de 10 kilometer ook worden afgeschaft. Geen land dat zich er voor interesseert. Maar zo lang het op het programma staat geniet ik van het goud van Sven.

Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 7 februari 2014 @ 11:06:53 #25
284411 crew  heywoodu
pi_136431555
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:04 schreef tong80 het volgende:
Duitsland was een verkeerd voorbeeld van me. Die zenden idd veel uit. Ik bedoelde met de Duitsers meer het uitzenden van het vrouwenschaatsen buiten de spelen en het mannenschaatsen alleen de uitslag vermelden.

In Nederland zien we NBA basketbal, rugby en schansspringen. Terwijl we er zelf niet aan meedoen of er slecht presteren. Logisch dat de NOS zich focust op het schaatsen, met mogelijk 6 gouden medailles.

Van mij mag de 10 kilometer ook worden afgeschaft. Geen land dat zich er voor interesseert. Maar zo lang het op het programma staat geniet ik van het goud van Sven.

Dat eerste was alleen vroeger, mannenschaatsen komt soms zelfs live op tv, in tegenstelling tot de NOS (buiten WK/EK/NK om).

Op de Duitse tv komen in de zomer ook tig sporten langs die we hier op de NOS zien. En in de winter uiteraard ook, onlangs zelfs veldrijden.

En als de 10km afgeschaft wordt raak ik depressief in de winter, de grootste bazenafstand die er is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')