quote:
neequote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef 4-elements het volgende:
Gaan er maar vier door naar de finale? Dus als je pech hebt, zijn de OS al voor sommige deelnemers voorbij voordat de OS echt zijn begonnen?
Ohw.. ik had blijkbaar wat gemist terwijl ik naar forum keek...quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef 4-elements het volgende:
Gaan er maar vier door naar de finale? Dus als je pech hebt, zijn de OS al voor sommige deelnemers voorbij voordat de OS echt zijn begonnen?
Ze krijgen allemaal nog een herkansing in de halve finale.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef 4-elements het volgende:
4 naar de finale en de rest naar halve finale volgens mij.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef 4-elements het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
4 naar de finale en de rest naar halve finale volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even aan het testen hoor
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ja dat dacht ik ook. Maar dat lijkt me zo laat als het tot 13:43 duurt..quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens 13.10?
Ik gok het reshapen van de baan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom moet er zo lang tussen zitten dan
Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat het nu al zo afgesleten is, maargoed da's lastig beoordelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |