3 kwart liter? Dat is wel een flinke fles inderdaadquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb met kerst een 7,5 cl-fles Duvel gekregenWachten op een goed moment want in je eentje wil je dat niet even wegzetten. Althans...
Seksistquote:
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 05-02-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 343 essnhills
02. 200 Etsu
03. 188 supersof
04. 164 Stuart
05. 156 Fok-it
06. 143 JanCees
07. 133 Littlerabbit
08. 132 xcachet
09. 128 Typisch
10. 094 wietparkiet
11. 091 Khazad-dum
12. 062 Rockiejj
13. 060 VoornaamAchternaam
14. 059 LETMEIN
15. 054 Tchock
16. 043 arachide.
17. 040 Toto69
18. 038 Tyron
19. 036 4EverBlackEyed
20. 033 Jimbo
Reeks-statistieken!
Valt best mee toch?quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:39 schreef supersof het volgende:
nu luister ik chris brown fine chine b.brave remix
credits voor rodawa
Haalt het niet bij Danny Vera.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]/sherlock'd
Geen idee of ik het eerder gedeeld heb, maar dit is ook heel tof vind ik:
Niks haalt het bij Danny Vera, dat is ook niet het doel. Je moet het meer als welkome afwisseling zien dan als 'vervanging van'.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haalt het niet bij Danny Vera.
Nou alles goed en wel, maar ik ga nog even een plaatje draaien van Mickey Newbury en Matt Andersen, het kan mij niet treurig genoeg zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niks haalt het bij Danny Vera, dat is ook niet het doel. Je moet het meer als welkome afwisseling zien dan als 'vervanging van'.
Allemaal goed voorspeldquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:18 schreef Tchock het volgende:
Doe maar...
18:45 SC Cambuur - PSV
19:45 Go Ahead Eagles - RKC Waalwijk
19:45 NEC - NAC Breda
20:45 SC Heerenveen - FC Twente
Nicequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:37 schreef Tchock het volgende:
Trouwens:
[..]
Allemaal goed voorspeldDat gebeurt me niet vaak.
Wist je dat iedereen dan kan zonder een gigantische buik dan wel door zwangerschap dan wel door eten?quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:24 schreef Etsu het volgende:
Wisten jullie dat ik m'n grote teen kan likken?
Die dude is niet zo slimquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:11 schreef Toto69 het volgende:
R&P / In de schaduw van zijn ex...
Feeder alert
Een kastje zoeken die bij mij achterop onder m'n snelbinders past.quote:
Goedzoquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een kastje zoeken die bij mij achterop onder m'n snelbinders past.
Nee dat vroeg ik, omdat ik niet wist wanneer de Olympische spelen zouden beginnenquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Goedzo
Zei jij trouwens vorige week niet dat er vandaag geen WIDM zou komen?
Is de symbolische waarde er ook goed in terug te vinden?quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een kastje zoeken die bij mij achterop onder m'n snelbinders past.
Goed bezig.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:29 schreef JanCees het volgende:
Ik zit in de trein (intercity Enkhuizen)
Uiteraard. Het is een echt kastje met 3 laatjes en een deurtje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is de symbolische waarde er ook goed in terug te vinden?
[..]
Goed bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is een echt kastje met 3 laatjes en een deurtje.
Ik zal even foto's erbij ter verduidelijking:De beschrijving erop valt niet te lezen maar in ben desalniettemin zeer content met het verkregen beeldmateriaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar leuk. Ga je het direct afleveren, of staat je aangeboden hulp pas voor morgen?
We hebben nog geen datumquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De beschrijving erop valt niet te lezen maar in ben desalniettemin zeer content met het verkregen beeldmateriaal.
Nee maar leuk. Ga je het direct afleveren, of staat je aangeboden hulp pas voor morgen?
Goed hoor. Met jou?quote:
yayyyyyyyyyyquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Treintje pakken richting Rotterdam
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
kom je doen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mooi zoquote:
Veel succes VA.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Chicks fixen in de holly
okequote:Op donderdag 6 februari 2014 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Chicks fixen in de holly
Als je dat kan doen? Bij de Bruna in Arnhem keken ze me raar aan. Ach ja, kon het proberenquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ehm nee, maar die kan ik wel halen, denk ik?
Ik heb een hele goede wingwomanquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel succes VA.
Laat maar weten als je advies nodig hebt.
Uiteraard.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede wingwoman
je kunt beter naar een goede tent gaanquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede wingwoman
Haha, is goedquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik verwacht een verslag uiteraard.
Gelukkig ben ik sarcastisch en zou ik in de holly niet dood gevonden willen wordenquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kunt beter naar een goede tent gaan
zoalsquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
overal toch bier 1 euroquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Degene met het goedkoopste bier.
#janceestip
hahahahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je dat kan doen? Bij de Bruna in Arnhem keken ze me raar aan. Ach ja, kon het proberen
Noem even wat leuke dingen opquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch geen lachgas hè?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je dat kan doen? Bij de Bruna in Arnhem keken ze me raar aan. Ach ja, kon het proberen
Ik zag verjaardagskaarten. Je weet het nooit. Toen haalde ik peuken en vroeg hij om mijn ID. Ik dacht dat hij, net als ik altijd peuken ergens koop, vroeg of ik een aansteker wilde.quote:
hahaha oh gawdquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag verjaardagskaarten. Je weet het nooit. Toen haalde ik peuken en vroeg hij om mijn ID. Ik dacht dat hij, net als ik altijd peuken ergens koop, vroeg of ik een aansteker wilde.
"Nee hoeft niet"
-"Dat ben ik wettelijk verplicht te vragen"
Ik was best verward.
In wat voor pauperland is dat danquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:45 schreef LETMEIN het volgende:
https://www.facebook.com/(...)79134&type=2&theater
ligt aan wat je wilquote:
vriendin van mij zei toffler, bar of perron, maar daar was volgens mij allemaal niks te doen vandaagquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ligt aan wat je wil
donderdag zijn het voornamelijk studenten overal dus echt fout kun je niet gaan
als je gewoon wat wil lullen is murhpy's (Irish Pub) of Vrienden Van wel aan te raden
je kunt ook naar atoll gaan, beetje poolen en wat drinken
Beurs of BED zijn ook wel okay op donderdag
als je voor de leuke tienersletjes wil gaan moet je naar Sorbonneal zullen die hun klantenkring wel kwijt zijn nu met die 18+ regels
kan ook, al vind ik het perron vaak iets teveel van het goedequote:Op donderdag 6 februari 2014 15:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
vriendin van mij zei toffler, bar of perron, maar daar was volgens mij allemaal niks te doen vandaag
Ik hoop dat toffler open is vandaag, want daar ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
kan ook, al vind ik het perron vaak iets teveel van het goede
toffler is ook wel tof, hihaho
house en techno vooral
bar ken ik niet
is volgens mij trouwens alleen op zaterdagquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hoop dat toffler open is vandaag, want daar ben ik nog nooit geweest
heel de avond, neem ik aanquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
is volgens mij trouwens alleen op zaterdag
gaan jullie gewoon heel de avond stappen? want voor eventjes kun je beter naar wat anders gaan imo
Een koe en een kastje wat samen iets moet uitbeelden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hebben nog geen datum
Een andere vriendin die hier niet in de buurt woont moet er ook bij zijnDie is nu opzoek naar een cadeautje in de vorm van een koe. Ik heb haar tijdens de zoektocht naar de kast live op de hoogte gehouden via WhatsApp, inclusief foto's. Nu doet zij dat voor de koe
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een koe en een kastje wat samen iets moet uitbeelden.
Goed raadsel wel
en terecht tochquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Vandaag dus op ministerie van infrastructuur & milieu moeten werken.. Ze vragen daar aan IEDEREEN die binnenkomt hun ID.
en wat was jouw id?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Vandaag dus op ministerie van infrastructuur & milieu moeten werken.. Ze vragen daar aan IEDEREEN die binnenkomt hun ID.
Ik verwacht een 'hier wordt ik niet blij van'.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:42 schreef Crack_ het volgende:
Fucking leuk, morgen en maandag ga ik met kwaliteitsadviseur mee.. Wat Rob Geus ook doet en die bedrijven weten dus niet dat wij komen hihoa zo leuk.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:42 schreef Crack_ het volgende:
Fucking leuk, morgen en maandag ga ik met kwaliteitsadviseur mee.. Wat Rob Geus ook doet en die bedrijven weten dus niet dat wij komen hihoa zo leuk.
Maar dan wel correct, hoop ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik verwacht een 'hier wordt ik niet blij van'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |