quote:
hij was gewoon ineens niet meer zichzelf. Maar nu weer wel O Ik was zo blij om hem weer te zienquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft geen idee? Dus het was geen zelfmoordpoging?
Dat is fijn om te horen.
Ik ook. En toen was ik nog niet geboren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat andere nummer ook leuk
Unfinished Sympathy
1991 alweer
Hoef je helemaal niet te studerenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch lekker naar buiten gegaan enzo vanmiddag.
Wie?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
hij was gewoon ineens niet meer zichzelf. Maar nu weer wel O Ik was zo blij om hem weer te zien
Het was niet echt zulk lekker weer hier.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch lekker naar buiten gegaan enzo vanmiddag.
Jawel, dat doe ik ookquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoef je helemaal niet te studeren
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:02 schreef essnhills het volgende:
Ik had vannacht wel nog mijn bed opgemaakt stuwie
Ondanks dat het een pokkewerk is slaap zo'ns choonbed toch wel altijd lekker
En het beddengoed heeft zo wel de hele dag kunnen luchten
Oh hier andersomquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was niet echt zulk lekker weer hier.
Waaien en regenen.
Maar koud was het niet.
Aha, goed bezigquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, dat doe ik ook
Maar daar heb ik wel internet voor nodig
Zwakkelingquote:
Dat heb ik nog nooit gedronkenquote:
Ik zag het net ja, ouwe spamkeverquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:06 schreef essnhills het volgende:
Ik was vandaag in KSC ook maar een beetje aanwezig hoor
Nee joh. 8,5% of zo, dat is doodnormaal voor speciaalbier.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedronken
Dat is heel sterk toch
Op een gegeven moment ga je bij ieder biertje dat je pakt deze post voor je zien en gaat het in je hoofd spelen en ga je minderen met drinken om die post niet meer te zienquote:
Je staat op #487 trouwensquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ga je bij ieder biertje dat je pakt deze post voor je zien en gaat het in je hoofd spelen en ga je minderen met drinken om die post niet meer te zien
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zag het net ja, ouwe spamkever
Best sterk als je het drinkt als gewoon bierquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh. 8,5% of zo, dat is doodnormaal voor speciaalbier.
Jaaquote:
Welcome to the dark sidequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa![]()
![]()
![]()
Ik kom overal binnenTop 5 hier
de Dagcijfers, de top 500
Nee joh.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best sterk als je het drinkt als gewoon bier
Dark side of the moon?quote:
Ik heb volgens mij nog nooit speciaalbier gedronkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee joh.Ja, als je er vijf at wel, maar speciaalbier moet je van genieten
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit speciaalbier gedronken![]()
Ik in Lyon bij een Belgisch biercaféquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit speciaalbier gedronken![]()
Neequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:17 schreef Tchock het volgende:
Is er iemand die hier bang of ongemakkelijk van wordt?
[ afbeelding ]
Alcoholistquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik in Lyon bij een Belgisch biercafé
Goed bezigquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:15 schreef Tchock het volgende:
Ik drink regelmatig speciaalbier. Niet gewoon zomaar maar als ik zin heb in iets lekkers of zo
Ik vind het mooiquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:17 schreef Tchock het volgende:
Is er iemand die hier bang of ongemakkelijk van wordt?
[ afbeelding ]
Ik heb met kerst een 7,5 cl-fles Duvel gekregenquote:
Zwakkelingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |