kom je doen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Treintje pakken richting Rotterdam
Mooi zoquote:
Veel succes VA.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Chicks fixen in de holly
okequote:Op donderdag 6 februari 2014 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Chicks fixen in de holly
Als je dat kan doen? Bij de Bruna in Arnhem keken ze me raar aan. Ach ja, kon het proberenquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ehm nee, maar die kan ik wel halen, denk ik?
Ik heb een hele goede wingwomanquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel succes VA.
Laat maar weten als je advies nodig hebt.
Uiteraard.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede wingwoman
je kunt beter naar een goede tent gaanquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede wingwoman
Haha, is goedquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik verwacht een verslag uiteraard.
Gelukkig ben ik sarcastisch en zou ik in de holly niet dood gevonden willen wordenquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kunt beter naar een goede tent gaan
zoalsquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
overal toch bier 1 euroquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Degene met het goedkoopste bier.
#janceestip
hahahahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je dat kan doen? Bij de Bruna in Arnhem keken ze me raar aan. Ach ja, kon het proberen
Noem even wat leuke dingen opquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Toch geen lachgas hè?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je dat kan doen? Bij de Bruna in Arnhem keken ze me raar aan. Ach ja, kon het proberen
Ik zag verjaardagskaarten. Je weet het nooit. Toen haalde ik peuken en vroeg hij om mijn ID. Ik dacht dat hij, net als ik altijd peuken ergens koop, vroeg of ik een aansteker wilde.quote:
hahaha oh gawdquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zag verjaardagskaarten. Je weet het nooit. Toen haalde ik peuken en vroeg hij om mijn ID. Ik dacht dat hij, net als ik altijd peuken ergens koop, vroeg of ik een aansteker wilde.
"Nee hoeft niet"
-"Dat ben ik wettelijk verplicht te vragen"
Ik was best verward.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |