In wat voor pauperland is dat danquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:45 schreef LETMEIN het volgende:
https://www.facebook.com/(...)79134&type=2&theater
ligt aan wat je wilquote:
vriendin van mij zei toffler, bar of perron, maar daar was volgens mij allemaal niks te doen vandaagquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ligt aan wat je wil
donderdag zijn het voornamelijk studenten overal dus echt fout kun je niet gaan
als je gewoon wat wil lullen is murhpy's (Irish Pub) of Vrienden Van wel aan te raden
je kunt ook naar atoll gaan, beetje poolen en wat drinken
Beurs of BED zijn ook wel okay op donderdag
als je voor de leuke tienersletjes wil gaan moet je naar Sorbonneal zullen die hun klantenkring wel kwijt zijn nu met die 18+ regels
kan ook, al vind ik het perron vaak iets teveel van het goedequote:Op donderdag 6 februari 2014 15:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
vriendin van mij zei toffler, bar of perron, maar daar was volgens mij allemaal niks te doen vandaag
Ik hoop dat toffler open is vandaag, want daar ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
kan ook, al vind ik het perron vaak iets teveel van het goede
toffler is ook wel tof, hihaho
house en techno vooral
bar ken ik niet
is volgens mij trouwens alleen op zaterdagquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hoop dat toffler open is vandaag, want daar ben ik nog nooit geweest
heel de avond, neem ik aanquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
is volgens mij trouwens alleen op zaterdag
gaan jullie gewoon heel de avond stappen? want voor eventjes kun je beter naar wat anders gaan imo
Een koe en een kastje wat samen iets moet uitbeelden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hebben nog geen datum
Een andere vriendin die hier niet in de buurt woont moet er ook bij zijnDie is nu opzoek naar een cadeautje in de vorm van een koe. Ik heb haar tijdens de zoektocht naar de kast live op de hoogte gehouden via WhatsApp, inclusief foto's. Nu doet zij dat voor de koe
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een koe en een kastje wat samen iets moet uitbeelden.
Goed raadsel wel
en terecht tochquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Vandaag dus op ministerie van infrastructuur & milieu moeten werken.. Ze vragen daar aan IEDEREEN die binnenkomt hun ID.
en wat was jouw id?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Vandaag dus op ministerie van infrastructuur & milieu moeten werken.. Ze vragen daar aan IEDEREEN die binnenkomt hun ID.
Ik verwacht een 'hier wordt ik niet blij van'.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:42 schreef Crack_ het volgende:
Fucking leuk, morgen en maandag ga ik met kwaliteitsadviseur mee.. Wat Rob Geus ook doet en die bedrijven weten dus niet dat wij komen hihoa zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |