Moet jij niet naar de comedy show Cambuur-PSV kijkenquote:
FC Emmen baast anders best hard met het de middelen die voor handen zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FC Emmen
Ik wil ook wel eens een VV De Zouaven topic
Jij hebt geen voetbalkennis?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
FC Emmen baast anders best hard met het de middelen die voor handen zijn
Verrek, Frankie en Ronald hebben daar ook nog gevoetbald jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij hebt geen voetbalkennis?VV De Zouaven man, VV De Zouaven.
Preciesquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Verrek, Frankie en Ronald hebben daar ook nog gevoetbald ja![]()
Laat me raden, die vrouw met die drie ballonnen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:49 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Rez, kan ik je blijmaken met een foto van mn piemel?
Niet geklikt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:52 schreef Rezania het volgende:
http://www.youtube.com/user/bigthink?feature=watch
Geweldig kanaal.
Nee ik wilde je oprecht een foto van mn pik sturen maar het hoeft al niet meerquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden, die vrouw met die drie ballonnen?
Oke dan zal ik vlug even klikken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dan ook alleen voor slimme mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woon je in Brabant?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:01 schreef Roburtt het volgende:
Godver niemand heeft vakantie dus geen bier drinken
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:01 schreef Monopoly het volgende:
HELP IK KRIJG VREEMDE DM'S VAN VROUWEN
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee had 40 stage uren overquote:
KOM DAMSCO LKKR NAAR DE HOERTJES DIKKE NIGGER PAKKEN JATOCH PIPA SCOREN EN PANDA STELEN UIT ARTIS DITATquote:
AI MATTI KONKO HARD G KOM ALS DIE WINDJE VLIEGEN ERAAN MEANquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
KOM DAMSCO LKKR NAAR DE HOERTJES DIKKE NIGGER PAKKEN JATOCH PIPA SCOREN EN PANDA STELEN UIT ARTIS DITAT
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:01 schreef Monopoly het volgende:
HELP IK KRIJG VREEMDE DM'S VAN VROUWEN
[ afbeelding ]SIEG HEoh pardon ik kan me moeilijk inhouden als ik aan de messias wordt herinnert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:04 schreef Monopoly het volgende:
Altijd lachen met Roburtt. Goeden user
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:04 schreef Monopoly het volgende:
Altijd lachen met Roburtt. Goeden user
Oh op die fiets, hertog altijd goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Anders had je hier pils kunnen krijgen hoor. Wel Bavaria of hertog though.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef Monopoly het volgende:
fout is goud zeggen we hier in Grunn
Dat FC grunn maar eens wat wat gaat stunten tegen 020.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:11 schreef Monopoly het volgende:
fout is goud zeggen we hier in Grunn
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee ik wilde je oprecht een foto van mn pik sturen maar het hoeft al niet meer
Ollie heeft vakantie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:01 schreef Roburtt het volgende:
Godver niemand heeft vakantie dus geen bier drinken
Wie?quote:
Welke :Squote:
j strax gat iemant t hekke xd :3quote:
quote:
Ja, maar blijkbaar zijn het tokkies, dus wie geeft een neuk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef Monopoly het volgende:
hahahaha ja zijn buren waren nogal pissed toch ?Dat las ik op imgur
blijkbaarquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar zijn het tokkies, dus wie geeft een neuk.
Huh? Ze wordt geteleporteerd naar die plek uit het niets?quote:
quote:
Jongen, dat zijn Beluga Whales, broertjes van de Narwhals, geen dolfijnen.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, dat zijn Beluga Whales, broertjes van de Narwhals, geen dolfijnen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, dat zijn Beluga Whales, broertjes van de Narwhals, geen dolfijnen.
Dit is niet het radiotopic grgr.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:18 schreef FL_Freak het volgende:
Yes het werkt allemaal op R49. Binnenkort draaien
ik wilde het even de mensen hier latne weten gr grquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is niet het radiotopic grgr.
Niet interessant grgr.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik wilde het even de mensen hier latne weten gr gr
Enkel alleen omdat ik laatst trio riepquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet haten. Ik weet wel dat je stiekem wel wilt joinen met mij en Moira
Wanner kom je langs dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Enkel alleen omdat ik laatst trio riep![]()
Ben jij dat?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fons de Baksteen?
https://twitter.com/FonsdeBaksteen
3FMquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Fons de Baksteen?
https://twitter.com/FonsdeBaksteen
Nee, was iemand anders uit de 3FM SC.quote:
Dat is ook mogelijk uiteraardquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, was iemand anders uit de 3FM SC.
Sowieso Utopiaquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:41 schreef Flippiee het volgende:
Dat utopiaafhaalchinees bestellen. Wat houden ze zichzelf voor de gek
Mijn mama kijkt altijd Pietquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso Utopia
Dat programma bedenken
Dat programma uitzenden
Aan dat programma meedoen
Dat programma kijken
Deze post.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso Utopia
Dat programma bedenken
Dat programma uitzenden
Aan dat programma meedoen
Dat programma kijken
wauw luiquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn mama kijkt altijd PietEn ik ben te lui om de afstandsbediening te pakken en weg te zappen
okquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:46 schreef Flippiee het volgende:
cossie post je posts in een post anders gaat mijn postcount omhoog.
dan moet je slapen xxquote:
Pruike op, haarband in, jurkje aan, armbandjes om, make up, perrrrrfectquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:53 schreef Cosmo. het volgende:
ik zou mijn naam moeten laten veranderen naar pricilla en bij astrotv moeten gaan werken
dat heb ik alquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pruike op, haarband in, jurkje aan, armbandjes om, make up, perrrrrfect
Straks crasht er een vliegtuig in je aars.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
saai man je weet toch altijd dat de vliegtuigen crashen
Die zit toch ónder het schaamhaar van whoopie goldberg?quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:06 schreef FL_Freak het volgende:
hebben ze de black box al gevonden?
he niks tegen whoopiequote:Op donderdag 6 februari 2014 01:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Die zit toch ónder het schaamhaar van whoopie goldberg?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Die zit toch ónder het schaamhaar van whoopie goldberg?
Jaa, wel prima hoor met jou dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 03:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Bedankt voor het warme welkom klojo, hoe gaat het?
Hmm ik ben niet overtuigd, hoe gaat het echt?quote:Op donderdag 6 februari 2014 03:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jaa, wel prima hoor met jou dan?
Je kent me te goed... Nee het gaat eigenlijk gewoon KANJERGOEDquote:Op donderdag 6 februari 2014 03:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hmm ik ben niet overtuigd, hoe gaat het echt?
Als jij niet jij was maar bijvoorbeeld roburtt of ehh ja ik kan niemand anders bedenken dan had ik je een kutuser genoemdquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als jij niet jij was maar bijvoorbeeld roburtt of ehh ja ik kan niemand anders bedenken dan had ik je een kutuser genoemd
Ja, nog steeds.quote:
Vanaf deze maand krijg ik helemaal niets meerquote:
Ga je op straat leven en je eigen uitwerpselen als voeding en kledij gebruiken?quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vanaf deze maand krijg ik helemaal niets meer
Dat lijkt me wel wat ja... hmm...quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:08 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ga je op straat leven en je eigen uitwerpselen als voeding en kledij gebruiken?
Sjaals gemaakt van poepquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat ja... hmm...
quote:
LittleBrownie m'n favoriete mod samen met LompeHorkquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
LittleBrownie m'n favoriete mod samen met LompeHork
Hoi Gianniquote:
hoiquote:
Nee man. D´r linker pink te ver ingeknipt. ±^quote:
crtl shiftquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee man. D´r linker pink te ver ingeknipt. ±^
±P
#twitter leidt verlies omdat er te weinig getwittert wordtquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:51 schreef Rezania het volgende:
De trein uit Delft was superlang en heerlijk rustig.
Twitter heeft nog nooit winst gedraaid toch?quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
#twitter leidt verlies omdat er te weinig getwittert wordt
nope, maar dat zouden ze graag willenquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Twitter heeft nog nooit winst gedraaid toch?
Gaat gaat en met jou?quote:
goedquote:
zou volgen als ik zou twitteren..quote:
Mooi zo!quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed
[..]
zou volgen als ik zou twitteren..
je bent zelf nicequote:
met of zonder wiet?quote:
Amaquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent zelf nice
maar toch heb ik geen twitter
Zonder. Ik lust helemaal geen cake, brownies enzquote:
Alles goed met jullie?quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zonder. Ik lust helemaal geen cake, brownies enz
[..]
Alles goed met jullie?
Ok ok. Ik lust opzich wel cake en brownies maar ben er echt niet dol op. Taart en gebak vind ik echt niet lekkerquote:
ik vind het wel lekker. al heb ik liever hartige dingen dan zoetquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok ok. Ik lust opzich wel cake en brownies maar ben er echt niet dol op. Taart en gebak vind ik echt niet lekkerNet als tompoesen, soesjes etc.
Geef mij maar chipsquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker. al heb ik liever hartige dingen dan zoet
die probeer ik zo veel mogelijk te vermijden. want als ik er aan begin dan is binnen 10 minuten ook een zak leegquote:
Ik ben echt een chips junkie haha. Snoep enz heb ik weinig mee. Af en toe chocolade is wel chill maar over het algemeen eet ik altijd chips als ik iets eet 's avonds laat. Koekjes enz heb ik ook weinig meequote:Op donderdag 6 februari 2014 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die probeer ik zo veel mogelijk te vermijden. want als ik er aan begin dan is binnen 10 minuten ook een zak leeg
Vind je me niet lekker?quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zonder. Ik lust helemaal geen cake, brownies enz
[..]
Alles goed met jullie?
Goddelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
wat ga je er op doen?quote:
Ik heb nu een weekje vrijquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:25 schreef d4v1d het volgende:
LB. Hoe staat t met je tentamens/herkansen?
Nicequote:Op donderdag 6 februari 2014 14:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nu een weekje vrij
Heb alleen cijfer van wiskunde terugOh en mn herkansing ging goed
wat doe je dan voor werkquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:25 schreef FL_Freak het volgende:
bleh ben het echt zat. Dienst is weer afgezegd![]()
Heb ik dadelijk 0,0 inkomen deze week.
Je hebt altijd nog swagquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:25 schreef FL_Freak het volgende:
bleh ben het echt zat. Dienst is weer afgezegd![]()
Heb ik dadelijk 0,0 inkomen deze week.
Wat jij wilquote:
Hallonquote:
Neequote:
Das kut.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee
Want ik heb honger en ik heb geen frituur olie meer![]()
Gelukkig hebben wij FOK!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Das kut.
Ik heb dorst en ook geen frituur olie meer
thuisbezorgdquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:18 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Das kut.
Ik heb dorst en ook geen frituur olie meer
WHY DON'T YOU FUCKING GO TOquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:50 schreef BBQSausage het volgende:
http://www.fuckyouyoufuckingshit.com/
Jouw type kunsten dan..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:26 schreef Flippiee het volgende:
Alsof drze sc niet al aids genoeg wad
welke heb jequote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen pizza hebben om 10 over half 3
Oh wacht..
Hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha ik zag dat
nog tegen je neef ook
wincest alles
Forum Opties | |
---|---|