Straks crasht er een vliegtuig in je aars.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
saai man je weet toch altijd dat de vliegtuigen crashen
Die zit toch ónder het schaamhaar van whoopie goldberg?quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:06 schreef FL_Freak het volgende:
hebben ze de black box al gevonden?
he niks tegen whoopiequote:Op donderdag 6 februari 2014 01:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Die zit toch ónder het schaamhaar van whoopie goldberg?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Die zit toch ónder het schaamhaar van whoopie goldberg?
Jaa, wel prima hoor met jou dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 03:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Bedankt voor het warme welkom klojo, hoe gaat het?
Hmm ik ben niet overtuigd, hoe gaat het echt?quote:Op donderdag 6 februari 2014 03:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jaa, wel prima hoor met jou dan?
Je kent me te goed... Nee het gaat eigenlijk gewoon KANJERGOEDquote:Op donderdag 6 februari 2014 03:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hmm ik ben niet overtuigd, hoe gaat het echt?
Als jij niet jij was maar bijvoorbeeld roburtt of ehh ja ik kan niemand anders bedenken dan had ik je een kutuser genoemdquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 04:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als jij niet jij was maar bijvoorbeeld roburtt of ehh ja ik kan niemand anders bedenken dan had ik je een kutuser genoemd
Ja, nog steeds.quote:
Vanaf deze maand krijg ik helemaal niets meerquote:
Ga je op straat leven en je eigen uitwerpselen als voeding en kledij gebruiken?quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vanaf deze maand krijg ik helemaal niets meer
Dat lijkt me wel wat ja... hmm...quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:08 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ga je op straat leven en je eigen uitwerpselen als voeding en kledij gebruiken?
Sjaals gemaakt van poepquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat ja... hmm...
quote:
LittleBrownie m'n favoriete mod samen met LompeHorkquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
LittleBrownie m'n favoriete mod samen met LompeHork
Hoi Gianniquote:
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |