Mooi zo!quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed
[..]
zou volgen als ik zou twitteren..
je bent zelf nicequote:
met of zonder wiet?quote:
Amaquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent zelf nice
maar toch heb ik geen twitter
Zonder. Ik lust helemaal geen cake, brownies enzquote:
Alles goed met jullie?quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zonder. Ik lust helemaal geen cake, brownies enz
[..]
Alles goed met jullie?
Ok ok. Ik lust opzich wel cake en brownies maar ben er echt niet dol op. Taart en gebak vind ik echt niet lekkerquote:
ik vind het wel lekker. al heb ik liever hartige dingen dan zoetquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok ok. Ik lust opzich wel cake en brownies maar ben er echt niet dol op. Taart en gebak vind ik echt niet lekkerNet als tompoesen, soesjes etc.
Geef mij maar chipsquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker. al heb ik liever hartige dingen dan zoet
die probeer ik zo veel mogelijk te vermijden. want als ik er aan begin dan is binnen 10 minuten ook een zak leegquote:
Ik ben echt een chips junkie haha. Snoep enz heb ik weinig mee. Af en toe chocolade is wel chill maar over het algemeen eet ik altijd chips als ik iets eet 's avonds laat. Koekjes enz heb ik ook weinig meequote:Op donderdag 6 februari 2014 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die probeer ik zo veel mogelijk te vermijden. want als ik er aan begin dan is binnen 10 minuten ook een zak leeg
Vind je me niet lekker?quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zonder. Ik lust helemaal geen cake, brownies enz
[..]
Alles goed met jullie?
Goddelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
wat ga je er op doen?quote:
Ik heb nu een weekje vrijquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:25 schreef d4v1d het volgende:
LB. Hoe staat t met je tentamens/herkansen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |