abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136434086
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
Ik durf me hier ook weer te melden, aangezien ik gister groen licht kreeg van de fysio om weer (rustig aan) te beginnen met lopen. En ik hoor bij de stickerploeg *G* bewijs zit in de spoiler :P Ze had roze, maar die durfde ze niet op me te plakken :P

Dus vanavond weer hobbelen, een 15 x 200 training, alleen dan niet de snelheden die ik daar normaal op loop, maar 1,5 min per km langzamer ofzo... *O* En dan hopen dat de reactie van mijn knie uitblijft, dan heb ik hoop op een wedstrijdje in maart ofzo :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welcome back! Is het misschien verstandig om, naast je intensiteit, ook het volume eventjes wat terug te schroeven? 8 - 10x 200m bijvoorbeeld, puur om te kijken hoe je knie het houdt?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:39:09 #252
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_136434292
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:33 schreef Levitas het volgende:

[..]

Welcome back! Is het misschien verstandig om, naast je intensiteit, ook het volume eventjes wat terug te schroeven? 8 - 10x 200m bijvoorbeeld, puur om te kijken hoe je knie het houdt?
Heb ik het ook met de fysio over gehad en ze gaf aan dat 15 x 200 een goede training was om mee te beginnen, dus dan ga ik dat ook maar doen ;) En dan zondag een 10 x 400 doen en de training erna 6 x 1000. Om zo weer in het ritme te komen van 3 keer per week lopen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:57:12 #253
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_136434838
Hey mede hardloopfanaten,

Ben 21 jaar en altijd fanatiek gesport. Ben het hardlopen aan het ontdekken.
ZIt ook bij een atletiekvereniging sinds een tweetal weken.
Wat testjes gedaan, en nu weet ik niet wat ik wil gaan doen
lange afstanden of korte ( ik wil echt op een focussen en goed worden).

uit testen bleek dat ik 3km op de coopertest loop en 14.5 op de 100m.
Is die combinatie best bijzonder? En op welke zal ik gaan focussen?
Korte of lange? Althans op basis van die tijden, waar ben ik relatief t beste in?

Mvg
en fijne dag voor ieder die gaat hardlopen today
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_136434926
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:39 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Heb ik het ook met de fysio over gehad en ze gaf aan dat 15 x 200 een goede training was om mee te beginnen, dus dan ga ik dat ook maar doen ;) En dan zondag een 10 x 400 doen en de training erna 6 x 1000. Om zo weer in het ritme te komen van 3 keer per week lopen...
"Zo lang je maar uitkijkt!" Zou mijn oma zeggen! :P
Ja doei.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:03:23 #255
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136435026
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:57 schreef jantjevertonghen het volgende:

Korte of lange? Althans op basis van die tijden, waar ben ik relatief t beste in?

Mvg
Hey!
Ik zou me - als ik jou was - nog niet focussen en gewoon alles proberen. Alleen dan weet je wat je het leukst vindt of wat het best bij je past.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:06:34 #256
376238 jantjevertonghen
pi_136435106
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:03 schreef Quoi het volgende:

[..]

Hey!
Ik zou me - als ik jou was - nog niet focussen en gewoon alles proberen. Alleen dan weet je wat je het leukst vindt of wat het best bij je past.
Dat zal ik zeker in mijn achterhoofd houden.
Maar ik wilde eigenlijk wat feedback op mijn tijden,
ben nogal een cijfer freak en ga ook zeker excel bestanden maken als ik fanatieker ga hardlopen
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:09:45 #257
236410 MaleDuck
pi_136435203
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

"Zo lang je maar uitkijkt!" Zou mijn oma zeggen! :P
Ja, dat zei mn vrouw ook al :P En de fysio kent me inmiddels ook wel een beetje, want ze gaf aan dat als ik nu te veel zou willen, ik snel weer terug bij af zou zijn...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_136435205
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:06 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

ben nogal een cijfer freak en ga ook zeker excel bestanden maken als ik fanatieker ga hardlopen
Feedback op je tijden. Sja. Vergeleken bij Usain Bolt ben je aardig traag. Vergeleken bij mij misschien vlot, weet ik niet eigenlijk, maar ja... Tijden zijn zo relatief.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_136435212
quote:

Mvg
Hoe lang loop je nu al hard? Pas echt 2 weken? Wat is "altijd fanatiek gesport"? Welke sporten, wanneer, hoe lang gedaan? Doe je dat nu nog steeds?

Normaal gesproken, zou ik zeggen: Als je 2 weken aan het hardlopen bent, is 3 kilometer op een coopertest prima prestatie. Of het verstandig is, zou ik zeggen van niet. Opbouwen om je spieren en gewrichten te laten wennen aan die continue, eentonige belasting die bij hardlopen komt kijken (wat bij voetballen bijv. toch best iets anders is). Ja, je zou sneller op kunnen bouwen, maar laat je niet voor de gek houden omdat je conditie al wél goed is.

Focussen zou ik nu niet doen. Doe lekker allebei voor een tijdje en kijk wat je leuker vindt. Je zult sowieso op beide wel progressie boeken. En dan kun je alsnog voor één discipline kiezen.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:11:44 #260
236410 MaleDuck
pi_136435255
quote:

[..]

3 km op de cooper kan ik me wat bij voorstellen, maar 14,5 sec op de 100 m helemaal niet, omdat ik die nog nooit gelopen heb ;)

Als je een cijferfreak bent, zou ik maar endomondo op je telefoon zetten en voor een garmin gaan sparen en met je trainers op de atletiekvereniging sparren over je tijden enzo...
pi_136435305
quote:

[..]

Heb je dat niet bij de atletiekvereniging gehad dan? Ik denk dat ze het daar het het beste weten, omdat het wel echt "atletiekafstanden" zijn. Ik denk dat het overgrote deel hier echt geen idee heeft of 14,5 op de 100 een goede tijd is.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:14:11 #262
376238 jantjevertonghen
pi_136435325
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:10 schreef Levitas het volgende:

[..]

Hoe lang loop je nu al hard? Pas echt 2 weken? Wat is "altijd fanatiek gesport"? Welke sporten, wanneer, hoe lang gedaan? Doe je dat nu nog steeds?

Normaal gesproken, zou ik zeggen: Als je 2 weken aan het hardlopen bent, is 3 kilometer op een coopertest prima prestatie. Of het verstandig is, zou ik zeggen van niet. Opbouwen om je spieren en gewrichten te laten wennen aan die continue, eentonige belasting die bij hardlopen komt kijken (wat bij voetballen bijv. toch best iets anders is). Ja, je zou sneller op kunnen bouwen, maar laat je niet voor de gek houden omdat je conditie al wél goed is.
Al erg lang voetbal zes uur per week.
Hardlopen doe ik al jaren maar twee weken bij n.club.
Ik hoopte stiekem dat die.combinatie van 43 minuten op de 10km en 14 op de 100 ontzettend goed is

Focussen zou ik nu niet doen. Doe lekker allebei voor een tijdje en kijk wat je leuker vindt. Je zult sowieso op beide wel progressie boeken. En dan kun je alsnog voor één discipline kiezen.
pi_136435363
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:13 schreef hatsaflats het volgende:
e atletiekvereniging gehad dan? Ik denk dat ze het daar het het beste weten, omdat het wel echt "atletiekafstanden" zijn. Ik denk dat h
Ik loop nooit 100meter.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_136435414
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:15 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik loop nooit 100meter.
Echte GPX-klusser dus!
Ja doei.
pi_136435521
quote:
99s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:15 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik loop nooit 100meter.
Je hebt er gisteren 107 gedaan :P
pi_136435700
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:20 schreef Levitas het volgende:

[..]

Je hebt er gisteren 107 gedaan :P
In je Peugot?
Ja doei.
pi_136435807
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:14 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Ik zou het er ook gewoon even met je trainer over hebben als je het echt wilt weten. Ik weet niet hoe intensief je hardgelopen hebt zonder atletiekvereniging, maar 3km op de cooper is best netjes.
Van de 100 heb ik ook geen idee. Zou het voor mezelf ook wel eens willen weten eigenlijk :) maar gewoon lekker blijven afwisselen en kijken waarin je de meeste progressie boekt en wat je het leukste vind ;).
pi_136435865
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:09 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ja, dat zei mn vrouw ook al :P En de fysio kent me inmiddels ook wel een beetje, want ze gaf aan dat als ik nu te veel zou willen, ik snel weer terug bij af zou zijn...
Ik zeg het ook nog een keer :P
Maar in ieder geval erg mooi dat je weer terug bent! ^O^ Hopelijk blijf je nu blessurevrij!
pi_136435878
MD loopt mij vast in no-time weer voorbij.

Oh, wacht.

Dat doet hij geblesseerd en al ook al...
Ja doei.
pi_136435904
quote:
14,5 s is geen bijzondere tijd, maar wel veel sneller dan het gros van de amateurlopers haalt. Zelf heb ik het één keer geklokt op 18 s en ooit in een grijs verleden met gym iets in de 16 en ik denk niet dat ik ooit sneller kan zijn omdat 100 m voor mij te kort is om op snelheid te komen. Mijn PR op de 200 is namelijk 36 s.

3 km op de cooper is een prima score, maar ook nog niet uitzonderlijk.

Voor iemand die net begonnen is zijn het wel indrukwekkende tijden/afstanden, maar waarschijnlijk had je al een basis vanuit een andere sport.

Doe gewoon wat je het leukst vindt, daar ben je waarschijnlijk automatisch het beste in.
pi_136436112
Mijn motivatie voor het hardlopen is helemaal naar het vriespunt gezakt.. En wanneer ik dan al loop, gaat het ook helemaal niet lekker. Ik laat mijn loopjes stiekem ook gewoon in mijn Garmin zitten :@ Vind het de moeite niet waard om up te loaden :')
Kan alleen maar denken aan mijn stomme scriptie ;(.
pi_136436199
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:37 schreef Miezziej het volgende:
Mijn motivatie voor het hardlopen is helemaal naar het vriespunt gezakt.. En wanneer ik dan al loop, gaat het ook helemaal niet lekker. Ik laat mijn loopjes stiekem ook gewoon in mijn Garmin zitten :@ Vind het de moeite niet waard om up te loaden :')
Kan alleen maar denken aan mijn stomme scriptie ;(.
~O> ga eens lopen jij....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_136436391
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:39 schreef Guard het volgende:

[..]

~O> ga eens lopen jij....
Zaterdag of zondag... (Nu niet zeggen allebei :+)
Maandag meeting met begeleider voor scriptie. Hopelijk is daarna de eindstreep in zicht en kan ik zonder hoofdpijn gaan hardlopen :+ (Als ik loop dan denk ik vaak: "Hier heb je helemaal geen tijd voor. Je moet nog aan je scriptie werken. Je moet nog dit en dat doen voor school. Zo ga je nooit afstuderen!" :') Pessimist to the max :P)
pi_136436574
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:45 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Zaterdag of zondag... (Nu niet zeggen allebei :+)
Maandag meeting met begeleider voor scriptie. Hopelijk is daarna de eindstreep in zicht en kan ik zonder hoofdpijn gaan hardlopen :+ (Als ik loop dan denk ik vaak: "Hier heb je helemaal geen tijd voor. Je moet nog aan je scriptie werken. Je moet nog dit en dat doen voor school. Zo ga je nooit afstuderen!" :') Pessimist to the max :P)
Ik had dat ook tijdens mijn aftsuderen, en ineens gaat het heel snel en dan denk je : "heb ik me daar nu zo druk om gemaakt?"
Dus komt allemaal goed, gewoon af en toe de zinnen verzetten met een rondje hardlopen :)
pi_136436737
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:50 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik had dat ook tijdens mijn aftsuderen, en ineens gaat het heel snel en dan denk je : "heb ik me daar nu zo druk om gemaakt?"
Dus komt allemaal goed, gewoon af en toe de zinnen verzetten met een rondje hardlopen :)
Die ervaring deel ik niet :D Bij mij was het de laatste weken echt wel even kneiterhard bikkelen.
pi_136436805
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:54 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Die ervaring deel ik niet :D Bij mij was het de laatste weken echt wel even kneiterhard bikkelen.
Dat bikkelen zat bij mij in het begin...
Toen dacht ik ook nog dat ik wel even in een paar maanden zou afstuderen :')
pi_136436905
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:55 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik heb mijzelf de tijd gegeven tot april... (dan is de laatste herkansing van een toets die ik nog moet doen :P)
Ik zal hier wel wat meer gaan meelezen, mss word ik meegesleurd door jullie enthousiasme :+
pi_136436951
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:58 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik heb mijzelf de tijd gegeven tot april... (dan is de laatste herkansing van een toets die ik nog moet doen :P)
Ik zal hier wel wat meer gaan meelezen, mss word ik meegesleurd door jullie enthousiasme :+
Je gaat toch ook de halve doen tijdens de CPC?
pi_136436984
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:55 schreef Guard het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart het verschil :D Ik had in het begin juist te weinig gebikkeld, daarom moest ik nogal hard doorwerken :P

Nu zit ik voor m'n afstuderen gewoon hele dagen op kantoor en krijg ik er geld voor, dus hopelijk doe ik nu wel gewoon vanaf het begin af aan genoeg. Al wordt tussendoor hardlopen nu wel erg lastig :P

En Miezziej! Gewoon weer rennen! Lekker af en toe een beetje je hoofd leeg. Dan moet je gewoon denken "als ik nu even een half uurtje hardloop, kan ik me de komende uren weer beter concentreren en ben ik productiever". En dan houd je jezelf niet eens voor de gek.
pi_136437217
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:59 schreef Guard het volgende:

[..]

Je gaat toch ook de halve doen tijdens de CPC?
Zoals het er nu uit ziet, denk ik niet dat ik dat ga redden.
Zat er aan te denken om mijn startnummer "cadeau" te doen aan een collega, heeft nog nooit een HM gedaan en twijfelt daar over. Hij loopt gewoon LDL's van 2 uur ofzo dus ik vind dat hij er wel aan toe is :+.
pi_136437327
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:45 schreef Miezziej het volgende:
(Als ik loop dan denk ik vaak: "Hier heb je helemaal geen tijd voor. Je moet nog aan je scriptie werken. Je moet nog dit en dat doen voor school. Zo ga je nooit afstuderen!" :') Pessimist to the max :P)
Denk je dat ook bij alle andere dingen die het werken aan je scriptie in de weg staan? Zoals feestjes, etentjes, kwaliteittijd met naasten, tv-kijken, et cetera?

Misschien is het wel gewoon een hardloopdipje en heeft het niet zoveel te maken met scripties. Is heel normaal en zal iedereen herkennen. Je vond het ooit leuk en dat gevoel komt vast weer terug. Het is wel jammer, omdat ik denk dat het juist kan zorgen voor meer productiviteit en energie, maar zo werkt het niet altijd.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:12:34 #282
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136437346
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:08 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Zoals het er nu uit ziet, denk ik niet dat ik dat ga redden.
Zat er aan te denken om mijn startnummer "cadeau" te doen aan een collega, heeft nog nooit een HM gedaan en twijfelt daar over. Hij loopt gewoon LDL's van 2 uur ofzo dus ik vind dat hij er wel aan toe is :+.
Bleh.. jammer dat het moeizaam gaat :*
Schrijf je je scriptie thuis? Die scheiding werk/privé kan slopend zijn, terwijl je vast echt wel meer dan genoeg tijd erin steekt (en het gaat ook om de kwaliteit itt kwantiteit ;) ). Wat bij hielp is om er werkdagen van te maken. Ik ging dan om 9:00 uur naar de Coffee Company of de bieb oid en om 17:00 uur weer naar huis. En dan mocht ik ontspannen. No way dat je je dan schuldig voelt :) Succes!
pi_136437678
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:12 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Denk je dat ook bij alle andere dingen die het werken aan je scriptie in de weg staan? Zoals feestjes, etentjes, kwaliteittijd met naasten, tv-kijken, et cetera?

Misschien is het wel gewoon een hardloopdipje en heeft het niet zoveel te maken met scripties. Is heel normaal en zal iedereen herkennen. Je vond het ooit leuk en dat gevoel komt vast weer terug. Het is wel jammer, omdat ik denk dat het juist kan zorgen voor meer productiviteit en energie, maar zo werkt het niet altijd.
Soms wel en soms niet, laatst met collega's wezen lasergamen en dat vond ik stiekem wel erg leuk :+ (en ook een beetje hardloopgerelateerd natuurlijk, weg sprinten voor de tegenstander.. :+)

Ik hoop dat mijn motivatie snel weer terugkomt. Ik ga mijzelf in ieder geval niet meer dwingen om 10km+ te lopen ivm die HM. Ik denk dat ik die laat varen en iemand anders blij ga maken met mijn startnummer. Dan kan ik mij meer focussen op kortere trainingen en ben ik ook niet meer te lang van huis.

Ik werk trouwens op mijn stagebedrijf aan mijn scriptie. Dus ik maak er wel een echte werkdag van :+ Als het goed is ben ik ook bijna klaar (als ik mijn docent begeleider en bedrijfsbegeleider eens op 1 lijn kan krijgen).
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:44:42 #284
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_136438453
Hallo! Evy les 21 uitgelopen *O* 10, 10,12 *O*
Ik ben blij man!
Was wel zo dom om door her parkje terug te lopen waar de plassen niet meer te ontwijken waren.
sop sop sop
pi_136438474
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:22 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Soms wel en soms niet, laatst met collega's wezen lasergamen en dat vond ik stiekem wel erg leuk :+ (en ook een beetje hardloopgerelateerd natuurlijk, weg sprinten voor de tegenstander.. :+)

Ik hoop dat mijn motivatie snel weer terugkomt. Ik ga mijzelf in ieder geval niet meer dwingen om 10km+ te lopen ivm die HM. Ik denk dat ik die laat varen en iemand anders blij ga maken met mijn startnummer. Dan kan ik mij meer focussen op kortere trainingen en ben ik ook niet meer te lang van huis.

Ik werk trouwens op mijn stagebedrijf aan mijn scriptie. Dus ik maak er wel een echte werkdag van :+ Als het goed is ben ik ook bijna klaar (als ik mijn docent begeleider en bedrijfsbegeleider eens op 1 lijn kan krijgen).
Je moet jezelf niet dwingen idd.
Komt wel weer, die motivatie :Y
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:46:03 #286
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_136438500
o en Miezziej :*
(mag ik vragen wat je studeer)
pi_136438947
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:46 schreef Fa-tum het volgende:
o en Miezziej :*
(mag ik vragen wat je studeer)
Dat mag ;) Ik studeer Accountancy :P
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:03:55 #288
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136440812
Ik heb van huisfotograaf JT mijn foto's van de midwintermarathon cadeau gekregen als huwelijkscadeau :D *O*

Overigens: Dit is tof. Helaas niet van NL steden, maar het blijft tof :Y
http://www.want.nl/s-were(...)utes-gevisualiseerd/
F means you're fucked
pi_136440929
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:03 schreef YUR het volgende:
Ik heb van huisfotograaf JT mijn foto's van de midwintermarathon cadeau gekregen als huwelijkscadeau :D *O*

Jammer dat de kaarten van Parijs en New York vooral de route van de marathons laten zien. Dus de tekst van dat artikel: "Mocht je in New York willen rennen en loop je liever een rustige route? Dan weet je dankzij deze kaarten dat je het beste aan de westkant van Central Park moet rennen.", die is ook onzin. Behalve dan op de dag van de NYM, natuurlijk.
pi_136440959
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:08 schreef pijll het volgende:

[..]

Jammer dat de kaarten van Parijs en New York vooral de route van de marathons laten zien. Dus de tekst van dat artikel: "Mocht je in New York willen rennen en loop je liever een rustige route? Dan weet je dankzij deze kaarten dat je het beste aan de westkant van Central Park moet rennen.", die is ook onzin. Behalve dan op de dag van de NYM, natuurlijk.
London laat ook wel de commutersroute zien langs de Thames :+
Ja doei.
pi_136441102
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

London laat ook wel de commutersroute zien langs de Thames :+
De watte?

Overigens is het niet zo heel moeilijk dit soort kaartjes te maken. Perl scrippie maken om de routes te downloaden vanaf Garmin Connect o.i.d., en dan in een kaartje zetten. Dat ga ik ook wel even proberen van Den Haag of zo... Van mijn eigen loopjes maak ik zo'n kaartje altijd al.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:14:58 #292
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136441121
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:14 schreef pijll het volgende:

[..]

De watte?
Woon-werk-hardlopers.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_136441126
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:14 schreef pijll het volgende:

[..]

De watte?

Overigens is het niet zo heel moeilijk dit soort kaartjes te maken. Perl scrippie maken om de routes te downloaden vanaf Garmin Connect o.i.d., en dan in een kaartje zetten. Dat ga ik ook wel even proberen van Den Haag of zo... Van mijn eigen loopjes maak ik zo'n kaartje altijd al.
Commutersroute! Veel mensen die in the City werken doen hun woon-werk al rennend langs de oever van de Thames!
Ja doei.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:17:55 #294
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_136441226
Kan iemand mij in de OP toevoegen bij:
9 februari 2014 - Groet uit Schoorl Run (Schoorl)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:23:20 #295
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136441383
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:03 schreef YUR het volgende:

Wow. Daar zou JT mij niet echt blij mee maken. Maar jij bent nu eenmaal foto-genieker meer Zeddie ;)
Leuk geweest in het Zuiden des lands?

Mensen blijven toch wel zo in het centrum 'hangen' in die steden hè? Soms verbaast het me in een stad als A'dam ook hoeveel mensen zigzaggen door bijv de Haarlemmerstraat. Hardlopen is dan echt een soort image-building :Y
pi_136441457
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand mij in de OP toevoegen bij:
9 februari 2014 - Groet uit Schoorl Run (Schoorl)
Done!
Ja doei.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:28:02 #297
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136441538
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:23 schreef Quoi het volgende:

[..]

Wow. Daar zou JT mij niet echt blij mee maken. Maar jij bent nu eenmaal foto-genieker meer Zeddie ;)
Leuk geweest in het Zuiden des lands?

Mensen blijven toch wel zo in het centrum 'hangen' in die steden hè? Soms verbaast het me in een stad als A'dam ook hoeveel mensen zigzaggen door bijv de Haarlemmerstraat. Hardlopen is dan echt een soort image-building :Y
Was erg leuk, en we hebben lekker geen meter hardgelopen O+
F means you're fucked
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:29:53 #298
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136441596
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Was erg leuk, en we hebben lekker geen meter hardgelopen O+
Tsssk. Voel je schuldig }:|
pi_136441784
Leuk dat kaartje van NY, de marathonroute staat er vrij duidelijk op, maar ja die wordt ook vrij goed belopen op een bepaalde dag van het jaar :)
ik heb ook nog een paar gpx-jes van NY O+
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:37:23 #300
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136441864
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:29 schreef Quoi het volgende:

[..]

Tsssk. Voel je schuldig }:|
Nee :D
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties