abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136436805
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:54 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Die ervaring deel ik niet :D Bij mij was het de laatste weken echt wel even kneiterhard bikkelen.
Dat bikkelen zat bij mij in het begin...
Toen dacht ik ook nog dat ik wel even in een paar maanden zou afstuderen :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_136436905
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:55 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik heb mijzelf de tijd gegeven tot april... (dan is de laatste herkansing van een toets die ik nog moet doen :P)
Ik zal hier wel wat meer gaan meelezen, mss word ik meegesleurd door jullie enthousiasme :+
pi_136436951
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:58 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik heb mijzelf de tijd gegeven tot april... (dan is de laatste herkansing van een toets die ik nog moet doen :P)
Ik zal hier wel wat meer gaan meelezen, mss word ik meegesleurd door jullie enthousiasme :+
Je gaat toch ook de halve doen tijdens de CPC?
pi_136436984
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:55 schreef Guard het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart het verschil :D Ik had in het begin juist te weinig gebikkeld, daarom moest ik nogal hard doorwerken :P

Nu zit ik voor m'n afstuderen gewoon hele dagen op kantoor en krijg ik er geld voor, dus hopelijk doe ik nu wel gewoon vanaf het begin af aan genoeg. Al wordt tussendoor hardlopen nu wel erg lastig :P

En Miezziej! Gewoon weer rennen! Lekker af en toe een beetje je hoofd leeg. Dan moet je gewoon denken "als ik nu even een half uurtje hardloop, kan ik me de komende uren weer beter concentreren en ben ik productiever". En dan houd je jezelf niet eens voor de gek.
pi_136437217
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:59 schreef Guard het volgende:

[..]

Je gaat toch ook de halve doen tijdens de CPC?
Zoals het er nu uit ziet, denk ik niet dat ik dat ga redden.
Zat er aan te denken om mijn startnummer "cadeau" te doen aan een collega, heeft nog nooit een HM gedaan en twijfelt daar over. Hij loopt gewoon LDL's van 2 uur ofzo dus ik vind dat hij er wel aan toe is :+.
pi_136437327
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:45 schreef Miezziej het volgende:
(Als ik loop dan denk ik vaak: "Hier heb je helemaal geen tijd voor. Je moet nog aan je scriptie werken. Je moet nog dit en dat doen voor school. Zo ga je nooit afstuderen!" :') Pessimist to the max :P)
Denk je dat ook bij alle andere dingen die het werken aan je scriptie in de weg staan? Zoals feestjes, etentjes, kwaliteittijd met naasten, tv-kijken, et cetera?

Misschien is het wel gewoon een hardloopdipje en heeft het niet zoveel te maken met scripties. Is heel normaal en zal iedereen herkennen. Je vond het ooit leuk en dat gevoel komt vast weer terug. Het is wel jammer, omdat ik denk dat het juist kan zorgen voor meer productiviteit en energie, maar zo werkt het niet altijd.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:12:34 #282
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136437346
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:08 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Zoals het er nu uit ziet, denk ik niet dat ik dat ga redden.
Zat er aan te denken om mijn startnummer "cadeau" te doen aan een collega, heeft nog nooit een HM gedaan en twijfelt daar over. Hij loopt gewoon LDL's van 2 uur ofzo dus ik vind dat hij er wel aan toe is :+.
Bleh.. jammer dat het moeizaam gaat :*
Schrijf je je scriptie thuis? Die scheiding werk/privé kan slopend zijn, terwijl je vast echt wel meer dan genoeg tijd erin steekt (en het gaat ook om de kwaliteit itt kwantiteit ;) ). Wat bij hielp is om er werkdagen van te maken. Ik ging dan om 9:00 uur naar de Coffee Company of de bieb oid en om 17:00 uur weer naar huis. En dan mocht ik ontspannen. No way dat je je dan schuldig voelt :) Succes!
pi_136437678
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:12 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Denk je dat ook bij alle andere dingen die het werken aan je scriptie in de weg staan? Zoals feestjes, etentjes, kwaliteittijd met naasten, tv-kijken, et cetera?

Misschien is het wel gewoon een hardloopdipje en heeft het niet zoveel te maken met scripties. Is heel normaal en zal iedereen herkennen. Je vond het ooit leuk en dat gevoel komt vast weer terug. Het is wel jammer, omdat ik denk dat het juist kan zorgen voor meer productiviteit en energie, maar zo werkt het niet altijd.
Soms wel en soms niet, laatst met collega's wezen lasergamen en dat vond ik stiekem wel erg leuk :+ (en ook een beetje hardloopgerelateerd natuurlijk, weg sprinten voor de tegenstander.. :+)

Ik hoop dat mijn motivatie snel weer terugkomt. Ik ga mijzelf in ieder geval niet meer dwingen om 10km+ te lopen ivm die HM. Ik denk dat ik die laat varen en iemand anders blij ga maken met mijn startnummer. Dan kan ik mij meer focussen op kortere trainingen en ben ik ook niet meer te lang van huis.

Ik werk trouwens op mijn stagebedrijf aan mijn scriptie. Dus ik maak er wel een echte werkdag van :+ Als het goed is ben ik ook bijna klaar (als ik mijn docent begeleider en bedrijfsbegeleider eens op 1 lijn kan krijgen).
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:44:42 #284
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_136438453
Hallo! Evy les 21 uitgelopen *O* 10, 10,12 *O*
Ik ben blij man!
Was wel zo dom om door her parkje terug te lopen waar de plassen niet meer te ontwijken waren.
sop sop sop
pi_136438474
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:22 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Soms wel en soms niet, laatst met collega's wezen lasergamen en dat vond ik stiekem wel erg leuk :+ (en ook een beetje hardloopgerelateerd natuurlijk, weg sprinten voor de tegenstander.. :+)

Ik hoop dat mijn motivatie snel weer terugkomt. Ik ga mijzelf in ieder geval niet meer dwingen om 10km+ te lopen ivm die HM. Ik denk dat ik die laat varen en iemand anders blij ga maken met mijn startnummer. Dan kan ik mij meer focussen op kortere trainingen en ben ik ook niet meer te lang van huis.

Ik werk trouwens op mijn stagebedrijf aan mijn scriptie. Dus ik maak er wel een echte werkdag van :+ Als het goed is ben ik ook bijna klaar (als ik mijn docent begeleider en bedrijfsbegeleider eens op 1 lijn kan krijgen).
Je moet jezelf niet dwingen idd.
Komt wel weer, die motivatie :Y
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:46:03 #286
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_136438500
o en Miezziej :*
(mag ik vragen wat je studeer)
pi_136438947
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:46 schreef Fa-tum het volgende:
o en Miezziej :*
(mag ik vragen wat je studeer)
Dat mag ;) Ik studeer Accountancy :P
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:03:55 #288
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136440812
Ik heb van huisfotograaf JT mijn foto's van de midwintermarathon cadeau gekregen als huwelijkscadeau :D *O*

Overigens: Dit is tof. Helaas niet van NL steden, maar het blijft tof :Y
http://www.want.nl/s-were(...)utes-gevisualiseerd/
F means you're fucked
pi_136440929
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:03 schreef YUR het volgende:
Ik heb van huisfotograaf JT mijn foto's van de midwintermarathon cadeau gekregen als huwelijkscadeau :D *O*

Jammer dat de kaarten van Parijs en New York vooral de route van de marathons laten zien. Dus de tekst van dat artikel: "Mocht je in New York willen rennen en loop je liever een rustige route? Dan weet je dankzij deze kaarten dat je het beste aan de westkant van Central Park moet rennen.", die is ook onzin. Behalve dan op de dag van de NYM, natuurlijk.
pi_136440959
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:08 schreef pijll het volgende:

[..]

Jammer dat de kaarten van Parijs en New York vooral de route van de marathons laten zien. Dus de tekst van dat artikel: "Mocht je in New York willen rennen en loop je liever een rustige route? Dan weet je dankzij deze kaarten dat je het beste aan de westkant van Central Park moet rennen.", die is ook onzin. Behalve dan op de dag van de NYM, natuurlijk.
London laat ook wel de commutersroute zien langs de Thames :+
Ja doei.
pi_136441102
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

London laat ook wel de commutersroute zien langs de Thames :+
De watte?

Overigens is het niet zo heel moeilijk dit soort kaartjes te maken. Perl scrippie maken om de routes te downloaden vanaf Garmin Connect o.i.d., en dan in een kaartje zetten. Dat ga ik ook wel even proberen van Den Haag of zo... Van mijn eigen loopjes maak ik zo'n kaartje altijd al.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:14:58 #292
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136441121
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:14 schreef pijll het volgende:

[..]

De watte?
Woon-werk-hardlopers.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_136441126
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:14 schreef pijll het volgende:

[..]

De watte?

Overigens is het niet zo heel moeilijk dit soort kaartjes te maken. Perl scrippie maken om de routes te downloaden vanaf Garmin Connect o.i.d., en dan in een kaartje zetten. Dat ga ik ook wel even proberen van Den Haag of zo... Van mijn eigen loopjes maak ik zo'n kaartje altijd al.
Commutersroute! Veel mensen die in the City werken doen hun woon-werk al rennend langs de oever van de Thames!
Ja doei.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:17:55 #294
222754 Dagoduck
ROCK 'N GROHL
pi_136441226
Kan iemand mij in de OP toevoegen bij:
9 februari 2014 - Groet uit Schoorl Run (Schoorl)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:23:20 #295
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136441383
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:03 schreef YUR het volgende:

Wow. Daar zou JT mij niet echt blij mee maken. Maar jij bent nu eenmaal foto-genieker meer Zeddie ;)
Leuk geweest in het Zuiden des lands?

Mensen blijven toch wel zo in het centrum 'hangen' in die steden hè? Soms verbaast het me in een stad als A'dam ook hoeveel mensen zigzaggen door bijv de Haarlemmerstraat. Hardlopen is dan echt een soort image-building :Y
pi_136441457
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand mij in de OP toevoegen bij:
9 februari 2014 - Groet uit Schoorl Run (Schoorl)
Done!
Ja doei.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:28:02 #297
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136441538
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:23 schreef Quoi het volgende:

[..]

Wow. Daar zou JT mij niet echt blij mee maken. Maar jij bent nu eenmaal foto-genieker meer Zeddie ;)
Leuk geweest in het Zuiden des lands?

Mensen blijven toch wel zo in het centrum 'hangen' in die steden hè? Soms verbaast het me in een stad als A'dam ook hoeveel mensen zigzaggen door bijv de Haarlemmerstraat. Hardlopen is dan echt een soort image-building :Y
Was erg leuk, en we hebben lekker geen meter hardgelopen O+
F means you're fucked
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:29:53 #298
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136441596
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Was erg leuk, en we hebben lekker geen meter hardgelopen O+
Tsssk. Voel je schuldig }:|
pi_136441784
Leuk dat kaartje van NY, de marathonroute staat er vrij duidelijk op, maar ja die wordt ook vrij goed belopen op een bepaalde dag van het jaar :)
ik heb ook nog een paar gpx-jes van NY O+
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:37:23 #300
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136441864
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:29 schreef Quoi het volgende:

[..]

Tsssk. Voel je schuldig }:|
Nee :D
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties