Wie weet heeft hij zichzelf tot kindsoldaat bevorderd in Knut & Tanja's revolutieleger, dan doet hij wel meer dan de groetjes.quote:
40-45quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:48 schreef TwenteFC het volgende:
Met hoeveel punten is Ajax vorig seizoen eigenlijk kampioen geworden?
genoegquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:48 schreef TwenteFC het volgende:
Met hoeveel punten is Ajax vorig seizoen eigenlijk kampioen geworden?
Sommige mensen kunnen er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Heel Twente is een samenzwering.
Alleen FOX al, alleen maar Twentefans bij de medewerkers. Bjelland die wordt bespaard met een gele kaart. Zo kan ik nog doorgaan.
Het is ook niet mijn favoriete sport. Maar zelfs met dope zijn de prestaties die ze leveren tijdens de grote rondes indrukwekkend.quote:
Ik vind het dieptriest.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn favoriete sport. Maar zelfs met dope zijn de prestaties die ze leveren tijdens de grote rondes indrukwekkend.
HMF waar in Rotterdam moet ik gaan wonen om mijn huis in 10 jaar tijd in waarde te zien verdubbelen. Laat je heilige licht hier even over schijnen aub.quote:
Vergeet het idee dat een huis een investering is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HMF waar in Rotterdam moet ik gaan wonen om mijn huis in 10 jaar tijd in waarde te zien verdubbelen. Laat je heilige licht hier even over schijnen aub.
40-45 jaar te laat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik twijfel over de kaap kut maar ik ben denk ik al 3 jaar te laat.
Nee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vergeet het idee dat een huis een investering is.
Fiets jij eigenlijk nog vaak?quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee![]()
Mooiste sport die er is man. Na voetbal.
Eén en al doping.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee![]()
Mooiste sport die er is man. Na voetbal.
Tuurlijk joh.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Net als veel andere sporten ja
2-3 x per week. Afgelopen 6 weken natuurlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Fiets jij eigenlijk nog vaak?
Hoeveel zijn het er?quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kutkarwei al die foto's overzetten.
Netjesquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2-3 x per week. Afgelopen 6 weken natuurlijk helemaal niet.
Ik ga straks weer ff rondje van 30 km. Even inkomen. Gisteravond ook nog gevoetbald en dat was ook al behoorlijk heftig.quote:
Valt mee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij iets van 3000. Inclusief filmpjes wel. Maar toch.
Ik heb net snowboarden zitten kijken, gaat zo weer verder met 1 Nederlandse erbij.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil alleen Jamaica zien bobsleeën de rest boeit me niks
dacht dat ze morgen pas begonnenquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb net snowboarden zitten kijken, gaat zo weer verder met 1 Nederlandse erbij.
Wat me pas echt niks boeit zijn homorechten in Rusland en daar gaan 9/10 olympische nieuwsberichten over.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil alleen Jamaica zien bobsleeën de rest boeit me niks
Beetje overdreven inderdaadquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat me pas echt niks boeit zijn homorechten in Rusland en daar gaan 9/10 olympische nieuwsberichten over.
Mee eens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat me pas echt niks boeit zijn homorechten in Rusland en daar gaan 9/10 olympische nieuwsberichten over.
ze zijn zo lekker afgegaan door die Greenpeace morons en die dronken diplomaat, nu zijn Willempie en Markje Vladimirs kont aan het likken, ik neem aan dat Maxima het pijpwerk doet zo is ze tenslotte ook bij de Oranjes binnen gekomenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederland staat natuurlijk weer voorop om het moraalriddertje uit te hangen.
Volgens mij kan Maxima best aardig pijpen ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zijn zo lekker afgegaan door die Greenpeace morons en die dronken diplomaat, nu zijn Willempie en Markje Vladimirs kont aan het likken, ik neem aan dat Maxima het pijpwerk doet zo is ze tenslotte ook bij de Oranjes binnen gekomen
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zijn zo lekker afgegaan door die Greenpeace morons en die dronken diplomaat, nu zijn Willempie en Markje Vladimirs kont aan het likken, ik neem aan dat Maxima het pijpwerk doet zo is ze tenslotte ook bij de Oranjes binnen gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |