waarom stop je dan ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:36 schreef Saind het volgende:
jongens ik ben sinds zaterdag weer gestopt met roken. Heb nu een paar biertjes op en ben echt bereid dingen te doen die het daglicht niet kunnen verdragen om een peuk te krijgen
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Was twee jaar gestopt maar nu sinds een maand of 3 weer begonnen
Hele goeie reden maar drinken kan dan wel?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kan amper m'n eten betalen, laat staan peuken
Het is lekkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Waarom ben je dan in godsnaam begonnen
.
Gratis bierquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hele goeie reden maar drinken kan dan wel?
Dat is dus best vaakquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo lekker is het niet , alleen met wat drank of drugs.
Ik vind het ook niks sigaretten, sigaren heb ik wel gerookt, dat doe ik nu misschien 2 keer per jaarquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo lekker is het niet , alleen met wat drank of drugs.
Is ook wel iets hè. Als je nooit gerookt hebt vind je het niks. Als je wel gerookt hebt ben je voor altijd een roken en blijf je het heerlijk vindenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks sigaretten, sigaren heb ik wel gerookt, dat doe ik nu misschien 2 keer per jaar
Ik vind het niet echt vies ofzo, het is meer dat ik er niet van hou dat alles gaat stinken naar rook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Is ook wel iets hè. Als je nooit gerookt hebt vind je het niks. Als je wel gerookt hebt ben je voor altijd een roken en blijf je het heerlijk vinden
Sigaren zijn sowieso top
Sigaretten wel geprobeerd hoor maar de smaak woog niet op tegen de nasmaak, bij sigaren ligt dat beterquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Is ook wel iets hè. Als je nooit gerookt hebt vind je het niks. Als je wel gerookt hebt ben je voor altijd een roken en blijf je het heerlijk vinden
Sigaren zijn sowieso top
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:36 schreef Saind het volgende:
jongens ik ben sinds zaterdag weer gestopt met roken. Heb nu een paar biertjes op en ben echt bereid dingen te doen die het daglicht niet kunnen verdragen om een peuk te krijgen
Laten we erover ophouden ik word niet goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt vies ofzo, het is meer dat ik er niet van hou dat alles gaat stinken naar rook.
Dat is inderdaad smerigquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt vies ofzo, het is meer dat ik er niet van hou dat alles gaat stinken naar rook.
probeer je alleen maar te helpenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Echt op geen enkele manier interessant
ja lang geleden is toch met Joey Pesci?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:50 schreef Saind het volgende:
Hey jongens wie heeft my cousin vinny wel eens gezien
Weet niet, ff pakkie davidoff openmaken hoor, lekker peukie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:50 schreef Saind het volgende:
Hey jongens wie heeft my cousin vinny wel eens gezien
Joe Pesci gaat hard op dezequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja lang geleden is toch met Joey Pesci?
lulquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet niet, ff pakkie davidoff openmaken hoor, lekker peukie.
ja kom maar brengenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb ook nog pakkie lucky strike, mot je?
Op woensdag 5 februari 2014 23:36 schreef Saind het volgende:quote:
quote:jongens ik ben sinds zaterdag weer gestopt met roken. Heb nu een paar biertjes op en ben echt bereid dingen te doen die het daglicht niet kunnen verdragen om een peuk te krijgen
Dat is wel nasty, als hij maar naar het hoekje gaat bij eindhoven centraalquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op woensdag 5 februari 2014 23:36 schreef Saind het volgende:
[..]
we hebben geen centraalquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is wel nasty, als hij maar naar het hoekje gaat bij eindhoven centraal.
Oh. Anyway, succes man. Ik bid voor je. Inshallah.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:59 schreef Saind het volgende:
[..]
we hebben geen centraal
alleen Eindhoven
en beukenlaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:59 schreef Saind het volgende:
[..]
we hebben geen centraal
alleen Eindhoven
Veel plezier. Onthoud. Meest rechter persoon aan de balie (die rechts zit). Gaat veel sneller.quote:Op donderdag 6 februari 2014 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks naar de Tweede Kamer, fuck yeah.
Was het weer leuk op de sociale werkplaats?quote:
Nou nou, wat zwak om mij gelijk persoonlijk aan te vallen zo in de vroege ochtend.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was het weer leuk op de sociale werkplaats?
Heb je daar al een cursus modereren gehad? Het gaat je nog slecht af namelijk.
Ik kreeg net op mijn klote hier.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou, wat zwak om mij gelijk persoonlijk aan te vallen zo in de vroege ochtend.
Hopelijk ontploft je jetpack.
Sterkte man.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kreeg net op mijn klote hier.. Nu even afreageren.
0-2 biaatchquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oleee oleee oleee Heeruuveen!!
quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]wel moeizaam maar moeizame 3 punten tellen ook
Doe ze de groetjesquote:Op donderdag 6 februari 2014 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks naar de Tweede Kamer, fuck yeah.
quote:Wiggins bindt strijd aan met doping
Op de Media Day van het Britse Team Sky heeft voormalig Tourwinnaar Bradley Wiggins zijn plannen voor 2014 bekendgemaakt. Hij wil meedoen in de finale van Parijs-Roubaix en zieltjes winnen voor de wielersport. ‘Ik behoor als cleane Tourwinnaar tot een select groepje van een man of drie. Vanaf nu ga ik preken.’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |