abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 februari 2014 @ 09:24:38 #81
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_136461763
twee weken Vijlen, zuid limburg? Extreem mooie omgeving, leuke huisjes. Heerlijk rustig en genoeg te zien en te doen in de omgeving. 50 km van Monschau. een sanatorium in een erg bosrijke omgeving.
Dat een optie?
Camping Reevallis overigens. (ze hebben huisjes, dus hoef je niet te kamperen en kost ook niet eens dat het barst.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_136512304
We (ik en moeder) hadden van de week even gechat met een ''persoonlijke reis assistent'' van D-Reizen. Ze wist ons veel te vertellen. We werden enthousiaster. Ze hou ons zaterdag (gister) een offerte sturen met wat adresjes die niet te toeristisch waren en die aan onze eisen voldeed. Wel een beetje tot onze schrik waren ze allemaal 3000 +/- Dit hadden we totaal niet verwacht. Zelf hadden we al gekeken en een vlucht was ongeveer 1100/1200. (ryanair) Dus we vonden het nogal gek dat een app of hotel 1800 kostte voor 8 nachten. Familie raadde ons booking.com aan. Dat was volgens haar heel goedkoop en er stonden veel mooie app en hotels op. Wij gekeken dus en inderdaad veel goed beoordeelde (8+/-) appartementen tussen de 450 en 650. Dan zijn we dus rond de 1800 kwijt aan verblijf en vervoer. Dus beetje afzetterij van D-Reizen. De accommodaties die hun stuurde lagen beoordeeld tussen de 7,3 en 8,4. En ook nog is vrij toeristisch gelegen. We gaan nu voor 75% zeker naar Tenerife in de zomer. Even nog wat zaken op een rijtje zetten (vakantiedagen etc)
:)
pi_136512322
Heb niet het hele topic doorgelezen, dus geen idee of dit al aangeraden is.
Ik ben zelf al heel vaak in Istrië geweest, dat is een gebied in Kroatië. Ik ben er al zo vaak geweest, dat ik de tel kwijt ben :') Maargoed, kijk daar eens naar?
Hier eventueel een artikel over Istrië. Vooral Rovinj, Pula en Rabac vind ik echte aanraders!
Je hebt er natuurparken (Plitvice, met veeeel watervallen, maar wel een stuk rijden) en veel geschiedenis. Je kunt er prima naar toe met de auto. Een auto heb je er ook wel nodig, want in één stad blijven vind ik zelf nooit leuk. Als je met het vliegtuig gaat, zal ik dus wel een autootje huren voor een aantal dagen of de hele vakantie.
Op sites als casamundo enzo kun je voor echt weinig geld een appartement huren. Zijn leuke huisjes vaak!
pi_136512957
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef xuryah het volgende:
Heb niet het hele topic doorgelezen, dus geen idee of dit al aangeraden is.
Ik ben zelf al heel vaak in Istrië geweest, dat is een gebied in Kroatië. Ik ben er al zo vaak geweest, dat ik de tel kwijt ben :') Maargoed, kijk daar eens naar?
Hier eventueel een artikel over Istrië. Vooral Rovinj, Pula en Rabac vind ik echte aanraders!
Je hebt er natuurparken (Plitvice, met veeeel watervallen, maar wel een stuk rijden) en veel geschiedenis. Je kunt er prima naar toe met de auto. Een auto heb je er ook wel nodig, want in één stad blijven vind ik zelf nooit leuk. Als je met het vliegtuig gaat, zal ik dus wel een autootje huren voor een aantal dagen of de hele vakantie.
Op sites als casamundo enzo kun je voor echt weinig geld een appartement huren. Zijn leuke huisjes vaak!
Bedankt!
pi_136592242
Appartement geboekt voor 9 nachten/10 dagen in Puerto de la Cruz.
Het is 75% zeker dat ouders dan vakantie hebben. Volgende week overleg. Gelukkig gratis annuleer/wijziging service. Maar het is gewoon bijna zeker dat ze dan vakantie hebben. Vlucht boeken we als het helemaal zeker is, dat is logisch. We hebben er al wel een op het oog. Appartement wilde we eigenlijk ook mee wachten maar er waren er nog twee vrij, en toen opeens 1. Toch maar geboekt anders zou het wel weer weg geweest zijn. In ieder geval hebben we een leuke bestemming :)
pi_136627753
Is een vlucht voor 320 pp een goede deal voor een vlucht naar Tenerife Norte in het hoogseizoen?(met een tussenstop in Madrid) Eerst deel met KLM en tweede met Aireuropa. Terugweg hetzelfde.
pi_136628208
Lijkt me niet duur.
pi_136633839
Via Ryanair kan het ook (rechtstreeks volgens mij, geen tussenstop aangegeven) Maar die vliegen af en toe, en die dagen komen ons niet zo uit. Moet je alles weer 2 dagen gaan verschuiven etc. En ze vliegen op Tenerife south en ons appartement ligt in Puerto de la cruz (midden westkust ongeveer) Dus dan moet je weer een auto huren of een taxi. Dan maakt die 150 euro denk ik ook niet zo veel meer uit. Het conform van KLM zou natuurlijk ook wel beter zijn als van Ryanair.
pi_136635394
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:42 schreef larsvh12 het volgende:
Via Ryanair kan het ook (rechtstreeks volgens mij, geen tussenstop aangegeven) Maar die vliegen af en toe, en die dagen komen ons niet zo uit. Moet je alles weer 2 dagen gaan verschuiven etc. En ze vliegen op Tenerife south en ons appartement ligt in Puerto de la cruz (midden westkust ongeveer) Dus dan moet je weer een auto huren of een taxi. Dan maakt die 150 euro denk ik ook niet zo veel meer uit. Het conform van KLM zou natuurlijk ook wel beter zijn als van Ryanair.
Hoe ga je van Norte naar je appartement dan? Dat is ook ruim 30km dus dat ga je ook niet zomaar lopen. Kost je dus ook een auto of taxi.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_136635537
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:34 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Hoe ga je van Norte naar je appartement dan? Dat is ook ruim 30km dus dat ga je ook niet zomaar lopen. Kost je dus ook een auto of taxi.
Dat is ook niet het hoofdprobleem. Maar je betaalt natuurlijk minder voor 30 km dan voor 65. En het ging ook om de onhandige vluchttijden en het comfort. Dus het word eigenlijk vrijwel zeker vliegen naar Norte. Wel apart dat al die ''trollers'' nu opeens weg zijn. Hele tijd zeggen: ''jullie gaan toch niet, weer een onzin topic'' En nu het geboekt is, zijn ze weg.. Wel sneu maarja. Heb er nu al zin in!
pi_136635608
We kunnen geen tips meer geven als de bestemming al besloten is en we daar zelf geen ervaring mee hebben, wel?
Ja doei.
pi_136640433
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
We kunnen geen tips meer geven als de bestemming al besloten is en we daar zelf geen ervaring mee hebben, wel?
Dit.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 20:37:33 #93
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_136640617
Jullie kunnen op z'n minst je excuses aanbieden voor alle trolls/tips/ongeloof/hulp in dit topic. :{w.

[ Bericht 2% gewijzigd door UIO_AMS op 12-02-2014 20:42:50 ]
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_136640927
quote:
3s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Jullie kunnen op z'n minst je excuses aanbieden voor alle trolls/tips/ongeloof/hulp in dit topic. :{w.
Het spijt me UIO. :@
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_136641578
quote:
Nee ik vond en vind het toontje nog steeds vervelend ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_136673448
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 16:57 schreef larsvh12 het volgende:
Appartement geboekt voor 9 nachten/10 dagen in Puerto de la Cruz.
Het is 75% zeker dat ouders dan vakantie hebben. Volgende week overleg. Gelukkig gratis annuleer/wijziging service. Maar het is gewoon bijna zeker dat ze dan vakantie hebben.
Sorrie, maar ik moet het -nog steeds- eerst zien dat het vliegtuig daadwerkelijk opstijgt mét familie vh12 :) .

Verder wekte lars imho toch wel wat de indruk (in het vorige (Orlando) topic en in dit topic) dat hij de 'alles regelaar' in het gezin is en zijn ouders niet veel te zeggen hebben. En dan ineens lees je de opmerking dat ie dit topic in opdracht van zijn ouders heeft geopend :X .
Nou, nogmaals sorrie, maar het blijven rare vakantie topics en ondanks dat ik al 'sorrie' heb gezegd :+ , voel ik me niet genoodzaakt om excuses aan te bieden voor mijn reacties hierop.
Kom op zeg, we hebben het hier over een knul van 14 die gewoon nog naar zijn ouders moet luisteren (en niet andersom).
Zeer offtopic dit alles, maar ik reageer dan ook puur en alleen op de post van UIO_AMS.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:32:28 #97
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_136673562
Ook off-topic dan: het is sorry.

Maar ideeën heeft hij in ieder geval op opgedaan, of de reis nou wel of niet doorgaat. Planning van reizen is ook leuk :)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 15:02:29 #98
62913 Blik
The one and Only!
pi_136704259
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef Lemans24 het volgende:
Ook off-topic dan: het is sorry.

Maar ideeën heeft hij in ieder geval op opgedaan, of de reis nou wel of niet doorgaat. Planning van reizen is ook leuk :)
Sterker nog, planning is een groot gedeelte van de fun :)
  Moderator vrijdag 14 februari 2014 @ 15:03:58 #99
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_136704313
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:28 schreef KillerBee4ever het volgende:
Zeer offtopic dit alles, maar ik reageer dan ook puur en alleen op de post van UIO_AMS.
Sorry! :@
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_136778045
Ik geef zelf ook toe dat ik vorig jaar ''doorsloeg'' met Amerika. Ik wilde er gewoon heel graag heen en probeerde mijn ouders er op elke manier van te overtuigen dat we naar Amerika zouden ''moeten'' Heb vaak genoeg gepraat daarna er over en realiseerde me later ook dat ik het later zelf maar moet gaan doen, en dat wat dichterbij ook leuk kan zijn! Maar die dromen blijven er natuurlijk wel. (ben nu met bijbaantjes al aan het sparen voor een vakantie naar Canada/Amerika als ik 16 word samen met mijn vader, ik betaal mijn eigen deel dan) Heb gepraat samen met mijn ouders en mocht van hun op internet info en ervaringen opdoen voor een volgende vakantie. Heb alle (nuttige, met info) reacties gedeeld met hun en we hebben zelf ook veel gegoogeled. Uiteindelijk zijn we samen een relatief (mooi) goedkoop appartement tegen gekomen. Dit hebben we vrij snel er na ook geboekt. Aanstaande woensdag hebben mijn ouders vakantie overleg op hun werk. Dan krijgen ze de definitieve datums te weten. Ze gaan er wel vrij zeker van uit dat ze gewoon vakantie krijgen op de datum dat we het appartement al gereserveerd hebben. Dus eind van de week is de vlucht hoogst waarschijnlijk ook geboekt! We hebben er alle 4 nu al zin in! Over 2 weken vakantie. Nu over 1,5 ook naar Engeland met school. De tijd vlieg...
  Moderator zondag 16 februari 2014 @ 17:36:43 #101
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_136780195
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 16:51 schreef larsvh12 het volgende:
Ik geef zelf ook toe dat ik vorig jaar ''doorsloeg'' met Amerika. Ik wilde er gewoon heel graag heen en probeerde mijn ouders er op elke manier van te overtuigen dat we naar Amerika zouden ''moeten'' Heb vaak genoeg gepraat daarna er over en realiseerde me later ook dat ik het later zelf maar moet gaan doen, en dat wat dichterbij ook leuk kan zijn! Maar die dromen blijven er natuurlijk wel. (ben nu met bijbaantjes al aan het sparen voor een vakantie naar Canada/Amerika als ik 16 word samen met mijn vader, ik betaal mijn eigen deel dan) Heb gepraat samen met mijn ouders en mocht van hun op internet info en ervaringen opdoen voor een volgende vakantie. Heb alle (nuttige, met info) reacties gedeeld met hun en we hebben zelf ook veel gegoogeled. Uiteindelijk zijn we samen een relatief (mooi) goedkoop appartement tegen gekomen. Dit hebben we vrij snel er na ook geboekt. Aanstaande woensdag hebben mijn ouders vakantie overleg op hun werk. Dan krijgen ze de definitieve datums te weten. Ze gaan er wel vrij zeker van uit dat ze gewoon vakantie krijgen op de datum dat we het appartement al gereserveerd hebben. Dus eind van de week is de vlucht hoogst waarschijnlijk ook geboekt! We hebben er alle 4 nu al zin in! Over 2 weken vakantie. Nu over 1,5 ook naar Engeland met school. De tijd vlieg...
Leuk! En maak je geen zorgen. De verre reizen op jouw manier komen vanzelf. Eerst nog met je ouders en dan ga je opeens alleen. Wellicht omdat een buitenlandse stage / studieuitwisseling op je wacht, wellicht omdat de drang te groot wordt en je niet met vrienden alleen maar wil feesten in Lloret / Chersonisos / Rimini / en dergelijke. Zo verging het de meesten van ons.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_136894484
Even een vraagje. Mijn moeder is nu naar de vergadering voor de vakantiedagen. Ze is vroeg in de avond weer terug. Maar we hebben dus al een vlucht op het oog (bij Gate1), maar ik kan nergens de ruimbagage selecteren en betalen? Ik neem aan dat je dit van te voren betaalt en niet ter plekke. Het is een vlucht die in de ochtend vanuit Amsterdam richting Madrid vertrekt met KLM. Daar stappen we over op een vliegtuig naar Tenerife met Aireuropa. Bij het boeken kan ik verschillende dingen en extraatjes selecteren maar geen bagage? Iemand idee? We hebben nog maar 1x gevlogen dus vandaar dat we dit niet weten. Alvast bedankt.
pi_136894636
Als je een flying blue account aanmaakt (gratis!) voor iedereen in het gezin mag je gratis ruimbagage meenemen. Het flying blue nr kun je altijd nog op een later moment toevoegen aan je boeking.
pi_136895031
Geldt dit alleen voor KLM of ook voor Aireuropa?
E: Opgezocht en idd bij Aireuropa mag/werkt het ook. Wel raar dat je 15 euro per koffer bespaart als je even ''kosteloos'' een account aanmaakt. Bespaar je met een heel gezin toch 60 euro mee per enkele reis, dus in totaal 120 euro.

[ Bericht 37% gewijzigd door larsvh12 op 19-02-2014 16:04:20 ]
  donderdag 20 februari 2014 @ 14:50:47 #105
62913 Blik
The one and Only!
pi_136929671
Ze hopen dat je op die manier meer "attached" raakt aan KLM doordat je punten spaart, en zo dus eerder een vlucht boekt met KLM dan een andere maatschappij
pi_136977074
Oh oke, bedankt voor je uitleg. Maar nu hebben we beetje een dilemma met een vlucht. We kunnen met Ryanair (vanuit dusseldorf, is voor ons niet verder als schiphol) rechtstreeks vliegen naar Tenerife zuid. Kost ongeveer 300 euro goedkoper, maar we gaan naar het plaatsje Puerto de la Cruz. Dat is vanaf het noordelijk vliegveld rond de 30 km en vanaf het zuidelijke een dikke 60. Maar de andere optie was dus met KLM vanuit schiphol naar Madrid en daar kleine overstap richting Tenerife Norte. Dat is dus 300 duurder, maar we hebben begrepen dat de ruimbagage bij KLM dus gratis kan. Bij Ryanair niet, dus het zal elkaar uiteindelijk niet heel veel schelen denken we. En Ryanair vliegt maar een paar dagen per week naar Tenerife dus moeten we de datum van aankomst 1 dagje verschuiven. Al moet dat geen probleem zijn. (gratis annuleringsservice en wijzigingsservice) Wat zouden jullie doen? We hebben nog maar 1 keertje gevlogen dus ervaring hebben we niet veel. Tips, ervaringen zijn welkom. Alvast bedankt.
pi_136996674
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 15:39 schreef larsvh12 het volgende:
Oh oke, bedankt voor je uitleg. Maar nu hebben we beetje een dilemma met een vlucht. We kunnen met Ryanair (vanuit dusseldorf, is voor ons niet verder als schiphol) rechtstreeks vliegen naar Tenerife zuid. Kost ongeveer 300 euro goedkoper, maar we gaan naar het plaatsje Puerto de la Cruz. Dat is vanaf het noordelijk vliegveld rond de 30 km en vanaf het zuidelijke een dikke 60. Maar de andere optie was dus met KLM vanuit schiphol naar Madrid en daar kleine overstap richting Tenerife Norte. Dat is dus 300 duurder, maar we hebben begrepen dat de ruimbagage bij KLM dus gratis kan. Bij Ryanair niet, dus het zal elkaar uiteindelijk niet heel veel schelen denken we. En Ryanair vliegt maar een paar dagen per week naar Tenerife dus moeten we de datum van aankomst 1 dagje verschuiven. Al moet dat geen probleem zijn. (gratis annuleringsservice en wijzigingsservice) Wat zouden jullie doen? We hebben nog maar 1 keertje gevlogen dus ervaring hebben we niet veel. Tips, ervaringen zijn welkom. Alvast bedankt.
Ryanair vliegt vanaf Weeze, niet dat je naar Düsseldorf gaat.
Wanneer je dus met KLM+AirEuropa vliegt, wordt je koffer doorgelabeld naar Tenrife dus je hoeft op Madrid niet meer je koffer op te halen en opnieuw in te checken. Je hoeft in principe alleen naar het vliegtuig van AirEuropa te lopen.
pi_139616835
Hey allemaal,
Even een kleine update, het is toch weer een tijd geleden. Op dit moment hebben we in Puerto de la Cruz een appartement gereserveerd. We kunnen het elk moment van de dag nog kosteloos annuleren. Het kost rond de 650 euro voor 9 nachten. We twijfelen op dit moment een beetje, het lijkt ons namelijk ook wel leuk om een eigen vakantiehuis te hebben. Het is wel iets duurder, maar je hebt wel meer vrijheid. Raden jullie het aan om ergens in het zuiden te gaan zitten, of rondom Puerto de la Cruz? We willen GEEN massatoerisme, maar er moet wel iets te doen zijn in nabije omgeving. Zelf hadden we al een finca gevonden met eigen zwembad in La Victoria de Acentejo. Weet iemand toevallig of daar iets te doen is, of ligt het heel afgelegen en is er geen ruk te doen? Als we daar zitten, is het trouwens wel noodzakelijk om een auto te huren. Het zit een kwartier rijden van het centrum van Puerto de la Cruz af. Ook hebben we een mooi herenhuis in Callao Salvaje gezien met zwembad. Dat ligt wat in het zuidwesten en ligt wat centraler. Winkels, stranden, supermarkt te voet bereikbaar. Wat zouden jullie kiezen? Hebben jullie verder tips kwa vakantie op Tenerife? Is een auto aan te raden? Alvast bedankt.
pi_139665504
Ik open wel een nieuw topic, slotje
pi_139665896
Nou, dat lijkt me geen slim plan. Houd het maar gewoon hier en vraag om een TT-change bij de TRV mods.
Ja doei.
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:37:44 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_139666166
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')