Als in mijn ouders! Niet me.quote:
In het hoogseizoen? Ik zou zeggen: nee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:24 schreef larsvh12 het volgende:
Is 550/600 pp redelijk voor de eisen (of canarische eilanden) of niet? Ohja 1,5 week is wel lang genoeg..
lol, hahaquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het wel slim van je ouders
Ze laten jou gewoon elke maand een andere vakantie uitpluizen op internet en zo blijf je ver weg van drugs en hangen op straat
Good parenting!
En dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:25 schreef Copycat het volgende:
Gaat 'm niet worden voor dat budget in het hoogseizoen.
Dat kun je zelf uitzoeken door te vergelijken bij reisbureau's. Zelf goede ervaringen met sunweb.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:05 schreef larsvh12 het volgende:
We bedoelen dan zonder uitjes etc. Alleen verblijf en vlucht. Had gister gekeken voor een vlucht naar Tenerife (met een tussenstop, 7 uur reistijd in totaal) kost 1200 voor 4 in hoogseizoen op onze geplande data. Zakynthos 1800 (heen direct, terug een tussenstop)
Wat is dan een redelijk budget? En hoeveel kost een verblijf voor ongeveer 10 nachten?
er staat niks over kamperen in de OP.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:24 schreef larsvh12 het volgende:
We zijn niet op zoek naar een kampeervakantie. Lees de OP gewoon. Iemand ervaring met Tenerife of Zakynthos?
Ik wordt niet goed van je bazige gedrag. Je zoekt het maar uit prutser.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:47 schreef larsvh12 het volgende:
Ik vraag tips hier en niet aan een reisbureau
Ik ben nie bazig. Ik wil gewoon hier informatie en niet van het reisbureau die je alleen maar omhaalt om het zo duur mogelijk te maken. Anders was ik toch geen topic gestart?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wordt niet goed van je bazige gedrag. Je zoekt het maar uit prutser.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:41 schreef larsvh12 het volgende:
[..]
Ik ben niet bazig. Ik wil gewoon hier informatie en niet van het reisbureau die je alleen maar omhaalt om het zo duur mogelijk te maken. Anders was ik toch geen topic gestart?
Je kunt dat toch online uitzoeken dan smeert niemand je wat aan. Gewoon voor jezelf kijken waar je goedkoop kan boeken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:41 schreef larsvh12 het volgende:
[..]
Ik ben nie bazig. Ik wil gewoon hier informatie en niet van het reisbureau die je alleen maar omhaalt om het zo duur mogelijk te maken. Anders was ik toch geen topic gestart?
Bedankt!quote:Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef xuryah het volgende:
Heb niet het hele topic doorgelezen, dus geen idee of dit al aangeraden is.
Ik ben zelf al heel vaak in Istrië geweest, dat is een gebied in Kroatië. Ik ben er al zo vaak geweest, dat ik de tel kwijt benMaargoed, kijk daar eens naar?
Hier eventueel een artikel over Istrië. Vooral Rovinj, Pula en Rabac vind ik echte aanraders!
Je hebt er natuurparken (Plitvice, met veeeel watervallen, maar wel een stuk rijden) en veel geschiedenis. Je kunt er prima naar toe met de auto. Een auto heb je er ook wel nodig, want in één stad blijven vind ik zelf nooit leuk. Als je met het vliegtuig gaat, zal ik dus wel een autootje huren voor een aantal dagen of de hele vakantie.
Op sites als casamundo enzo kun je voor echt weinig geld een appartement huren. Zijn leuke huisjes vaak!
Hoe ga je van Norte naar je appartement dan? Dat is ook ruim 30km dus dat ga je ook niet zomaar lopen. Kost je dus ook een auto of taxi.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:42 schreef larsvh12 het volgende:
Via Ryanair kan het ook (rechtstreeks volgens mij, geen tussenstop aangegeven) Maar die vliegen af en toe, en die dagen komen ons niet zo uit. Moet je alles weer 2 dagen gaan verschuiven etc. En ze vliegen op Tenerife south en ons appartement ligt in Puerto de la cruz (midden westkust ongeveer) Dus dan moet je weer een auto huren of een taxi. Dan maakt die 150 euro denk ik ook niet zo veel meer uit. Het conform van KLM zou natuurlijk ook wel beter zijn als van Ryanair.
Dat is ook niet het hoofdprobleem. Maar je betaalt natuurlijk minder voor 30 km dan voor 65. En het ging ook om de onhandige vluchttijden en het comfort. Dus het word eigenlijk vrijwel zeker vliegen naar Norte. Wel apart dat al die ''trollers'' nu opeens weg zijn. Hele tijd zeggen: ''jullie gaan toch niet, weer een onzin topic'' En nu het geboekt is, zijn ze weg.. Wel sneu maarja. Heb er nu al zin in!quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:34 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Hoe ga je van Norte naar je appartement dan? Dat is ook ruim 30km dus dat ga je ook niet zomaar lopen. Kost je dus ook een auto of taxi.
Dit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
We kunnen geen tips meer geven als de bestemming al besloten is en we daar zelf geen ervaring mee hebben, wel?
Het spijt me UIO.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Jullie kunnen op z'n minst je excuses aanbieden voor alle trolls/tips/ongeloof/hulp in dit topic..
Nee ik vond en vind het toontje nog steeds vervelendquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Jullie kunnen op z'n minst je excuses aanbieden voor alle trolls/tips/ongeloof/hulp in dit topic..
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Sorrie, maar ik moet het -nog steeds- eerst zien dat het vliegtuig daadwerkelijk opstijgt mét familie vh12quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:57 schreef larsvh12 het volgende:
Appartement geboekt voor 9 nachten/10 dagen in Puerto de la Cruz.
Het is 75% zeker dat ouders dan vakantie hebben. Volgende week overleg. Gelukkig gratis annuleer/wijziging service. Maar het is gewoon bijna zeker dat ze dan vakantie hebben.
Sterker nog, planning is een groot gedeelte van de funquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef Lemans24 het volgende:
Ook off-topic dan: het is sorry.
Maar ideeën heeft hij in ieder geval op opgedaan, of de reis nou wel of niet doorgaat. Planning van reizen is ook leuk
Sorry!quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:28 schreef KillerBee4ever het volgende:
Zeer offtopic dit alles, maar ik reageer dan ook puur en alleen op de post van UIO_AMS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |