Als in mijn ouders! Niet me.quote:
In het hoogseizoen? Ik zou zeggen: nee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:24 schreef larsvh12 het volgende:
Is 550/600 pp redelijk voor de eisen (of canarische eilanden) of niet? Ohja 1,5 week is wel lang genoeg..
lol, hahaquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het wel slim van je ouders
Ze laten jou gewoon elke maand een andere vakantie uitpluizen op internet en zo blijf je ver weg van drugs en hangen op straat
Good parenting!
En dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:25 schreef Copycat het volgende:
Gaat 'm niet worden voor dat budget in het hoogseizoen.
Dat kun je zelf uitzoeken door te vergelijken bij reisbureau's. Zelf goede ervaringen met sunweb.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:05 schreef larsvh12 het volgende:
We bedoelen dan zonder uitjes etc. Alleen verblijf en vlucht. Had gister gekeken voor een vlucht naar Tenerife (met een tussenstop, 7 uur reistijd in totaal) kost 1200 voor 4 in hoogseizoen op onze geplande data. Zakynthos 1800 (heen direct, terug een tussenstop)
Wat is dan een redelijk budget? En hoeveel kost een verblijf voor ongeveer 10 nachten?
er staat niks over kamperen in de OP.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:24 schreef larsvh12 het volgende:
We zijn niet op zoek naar een kampeervakantie. Lees de OP gewoon. Iemand ervaring met Tenerife of Zakynthos?
Ik wordt niet goed van je bazige gedrag. Je zoekt het maar uit prutser.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:47 schreef larsvh12 het volgende:
Ik vraag tips hier en niet aan een reisbureau
Ik ben nie bazig. Ik wil gewoon hier informatie en niet van het reisbureau die je alleen maar omhaalt om het zo duur mogelijk te maken. Anders was ik toch geen topic gestart?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wordt niet goed van je bazige gedrag. Je zoekt het maar uit prutser.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:41 schreef larsvh12 het volgende:
[..]
Ik ben niet bazig. Ik wil gewoon hier informatie en niet van het reisbureau die je alleen maar omhaalt om het zo duur mogelijk te maken. Anders was ik toch geen topic gestart?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |