Lekker thuis blijven.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:18 schreef larsvh12 het volgende:
Hey allemaal,
Wij gaan deze zomer 11 dagen, 10 nachten naar Tenerife. We zitten bij het plaatsje Puerto de la Cruz. Wat raden jullie allemaal aan om te doen wat zeker de moeite waard is? Hebben jullie ook nog tips voor in de buurt? Ik hoor jullie reis verhalen graag.
Groetjes, Lars
Met je autootje kom je niet de Teide op.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:23 schreef Tom_88 het volgende:
[..]
Inderdaad! Autotje huren, lekker touren!
Ohja klopt, nouja je zult toch bij de kabelbaan moeten komen en die tour alleen al was genietenquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Met je autootje kom je niet de Teide op.
Het is lopen of de kabelbaan. En van tevoren een permit regelen.
Bedankt voor je reactie! Ja we zagen idd dat het duur was. Duoticket zou misschien wel een optie zijn ja. Maar vond jij het echt het geld waard? Zijn er trouwens ook van die (grote) shopping malls? En een grote supermarkt? (niet zoals in Nederland)quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:27 schreef Tom_88 het volgende:
[..]
Ohja klopt, nouja je zult toch bij de kabelbaan moeten komen en die tour alleen al was genieten
Siam Park was wel tof opzich, maar net zo duur als de Efteling én net zo lang wachten op een drukke dag. En dan heb je alleen maar een paar (toffe) glijbanen. Duoticket met Loroparque misschien een idee?
Je zou eens op het linkje in mijn sig kunnen klikken. Ik ben er anderhalf jaar geleden geweest. Leuke stadjes om een keer doorheen te slenteren zijn La Orotava, Candelaria en vooral La Laguna. In Santa Cruz vind je de nodige moderne architectuur, musea en overige stedelijke toestanden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:04 schreef larsvh12 het volgende:
Inderdaad. De Teide waren we al van plan. Siam park leek ons ook leuk. We gaan ook sowieso een auto huren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |