waarschijnlijk roze, een beetje vochtig en ook zacht....quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Lief en zacht van buiten, maar van binnen
Tevens naamtopic
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
waarschijnlijk roze, een beetje vochtig en ook zacht....
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
waarschijnlijk roze, een beetje vochtig en ook zacht....
Ekdom kwam de studio in om FIRE te gillen?quote:
I don't carequote:
Let je wel op de rubbertjes?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Rob wie?
Owh die man met smetvrees en een programma er over maakt hoe heel Nederland smetteloos schoon moet zijn. Donder op man.
Dankzij mensen als Rob Geus krijgen we een hele generatie kinderen met een zwak immuunsysteem en allerlei allergieën. Owja en ik vergeet de verspreiding van levensgevaarlijke bacteriën.quote:
Inderdaad. Daaromquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dankzij mensen als Rob Geus krijgen we een hele generatie kinderen met een zwak immuunsysteem en allerlei allergieën. Owja en ik vergeet de verspreiding van levensgevaarlijke bacteriën.
Als er is iets wel ongezond is dan is het heel goed schoonmaken.
quote:
quote:
TR voor spamquote:
ik zie geen TRquote:
Nu wel?quote:
ja, eens kijken wat de mods ermee doenquote:
quote:
xdquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:28 schreef Pandaplint het volgende:
Even een vlammende lunchbox ingestuurd![]()
[ afbeelding ]
Mijn stem heb je alvast.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:28 schreef Pandaplint het volgende:
Even een vlammende lunchbox ingestuurd![]()
[ afbeelding ]
SC was even wegquote:
Mannen + hout = altijd een goede combiquote:
Kan dat niet in een spoiler? Ik schrok mij lam.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan dat niet in een spoiler? Ik schrok mij lam.
quote:
'begint te vervelen'?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:07 schreef Holenmens het volgende:
Ik begin Ekstra Weekend steeds meer te missenDan niet het herhaaldelijke Voicelift/UitHetRaam/GeheimeWoord en al die andere standaard dingen, maar dit soort momenten
![]()
Of het komt gewoon omdat Effe Ekdom begint te vervelen![]()
Dat loop ik al jaren te verkondigenquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dankzij mensen als Rob Geus krijgen we een hele generatie kinderen met een zwak immuunsysteem en allerlei allergieën. Owja en ik vergeet de verspreiding van levensgevaarlijke bacteriën.
De bingo komt uit november, toen was het al verveeld.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:29 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Jaa, altijd dezelfde grappen/items/dingen joh.
Verkondig je ook het volgende: Detolquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat loop ik al jaren te verkondigen
Dat nietquote:
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verkondig je ook het volgende: Detol![]()
Hallo minthyquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja![]()
kindjes van Dettol-mama's zijn vaker ziek/allergisch. De bron moet ik je schuldig blijven helaas...
Zag een tijd terug ook reclame voor een elektronische zeeppomp, zodat je dat ding niet hoeft aan te raken. Bangmakerij en voeding voor mensen met smetvrees imo.
Ik lik altijd de wc-bril schoonquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Pandaplint het volgende:
*eet een rauwe kipfilet uit het vuistje
Alles voor een goede weerstand![]()
Salmonella voor razendsnel faxenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik lik altijd de wc-bril schoon
mooiquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:
Bazentrackquote:
....quote:
had ooit een huisgenoot die iedere week de hele badkamer met dettol schoonmaakte. en ze gooide haar dekbed 1x per week in de droger. en ze verzorgde haar konijn niet goed. en ze belde middenin de nacht de politie omdat ze aangevallen werd, maar als de politie dan kwam deed ze niet open....quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja![]()
kindjes van Dettol-mama's zijn vaker ziek/allergisch. De bron moet ik je schuldig blijven helaas...
Zag een tijd terug ook reclame voor een elektronische zeeppomp, zodat je dat ding niet hoeft aan te raken. Bangmakerij en voeding voor mensen met smetvrees imo.
Ik had ooit een huisgenoot die ook nogal last van smetvrees had. Maar ondertussen wel kip en groenten op dezelfde snijplank snijdenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
had ooit een huisgenoot die iedere week de hele badkamer met dettol schoonmaakte. en ze gooide haar dekbed 1x per week in de droger. en ze verzorgde haar konijn niet goed. en ze belde middenin de nacht de politie omdat ze aangevallen werd, maar als de politie dan kwam deed ze niet open....
conclusie: dettolgebruikers zijn gaga
Doe ik ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik had ooit een huisgenoot die ook nogal last van smetvrees had. Maar ondertussen wel kip en groenten op dezelfde snijplank snijden![]()
Hoe dat altijd goed is gegaan is mij een raadsel
Idem.quote:
Welterusten Pinoquote:
Slaap lekker SCquote:
Een liedje voor jouquote:
Hoi Wolfjequote:
Wel lekker afwisselend zo met die zenders.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:01 schreef Pino112 het volgende:
Vandaag een dagje met Sky
Godverdomme nu al toeter.
Jammer dat ze nagenoeg allemaal hetzelfde draaienquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wel lekker afwisselend zo met die zenders.
Ik vind het over het algemeen helemaal niks, maar ik moet wel zeggen dat ik deze plaat wel aardig vindquote:
Je bent er vroeg bij!quote:
Gisteren heb ik je tussen 7:10 uur en 11:00 uur 4x gefaxedquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij!
Ik heb net m'n koffie op, dus hij komt er zo aan
heb je zo'n speciale plintentangquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
plint! Je hebt mijn vloer mooi afgewerkt hoor!!1
twitter:wilbertmutsaers twitterde op donderdag 06-02-2014 om 08:50:19Poe, @ChefSpecial @3FM roert luisteraars tot tranen, tweets, appjes, smsjes stromen binnen @giel3fm http://t.co/bU1ep8UnYx
reageer retweet
Nu al megahit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:52 schreef Holenmens het volgende:
Ik zag net op de webcam iemand door die deur kijken bij de speelplaats, blijkt het Wilbert te zijntwitter:wilbertmutsaers twitterde op donderdag 06-02-2014 om 08:50:19Poe, @ChefSpecial @3FM roert luisteraars tot tranen, tweets, appjes, smsjes stromen binnen @giel3fm http://t.co/bU1ep8UnYx[ afbeelding ] reageer retweet
Een verstekknipper had ik geleend idd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
heb je zo'n speciale plintentang?
Had je ook een plintentrapje gehuurd?quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een verstekknipper had ik geleend idd.
Ik ga denkik een bamboehouten snijplank kopen bij IKEA xD
Ik ben alweer benieuwd naar Effeekdomquote:
Effe Firedom heet ie toch?quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben alweer benieuwd naar Effeekdom
Wat een trieste jaloeziequote:Op donderdag 6 februari 2014 09:45 schreef wolfrolf het volgende:
http://abcnews.go.com/m/story?id=22284038
After topping more than 100,000 signatures on "We the People," the White House is now obligated to respond to a petition to "Deport Justin Bieber and revoke his green card."!!!
ben jij het?quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:59 schreef Paul het volgende:
Dit is toch een FOK!ker?
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)39419&type=1&theater
QFTquote:
Enschede is een van de meeste explosieve steden van Nederland hoor!quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:46 schreef alors het volgende:
Enschede is toch ook gewoon Duitsland?
Nee SC, dat kan niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Enschede is een van de meeste explosieve steden van Nederland hoor!
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:46 schreef alors het volgende:
Enschede is toch ook gewoon Duitsland?
Het is 14 jaar geleden... houdbaarheidsdatum is verlopenquote:
Jaaaa dat is Robdriessenquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:59 schreef Paul het volgende:
Dit is toch een FOK!ker?
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)39419&type=1&theater
En Jack Johnson. Maar toen lag je nog te slapen denk ikquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Gold
I only want to be with you
Lekkere muziek
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En Jack Johnson. Maar toen lag je nog te slapen denk ik
Heb ik nou nooit last van.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:56 schreef alors het volgende:
[..]
'Het zat erin maar het wilde niet komen'
Meer drinkenquote:
Wanneer vraag jij weer eens een bazenrequest aan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:21 schreef Againzender het volgende:
Don't cry. Wist u dat:
- er twee versies zijn
- de zanger van Blind Melon meezingt op dit nummer
Hoe meer ze daar is, hoe minder ze hier is. Alleen maar voordelen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:26 schreef Bronson het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ontdekt_in_VS__.html
Wel een slimme zet van haarquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:26 schreef Bronson het volgende:
Hahah denken dat je met zulk Engels kunt doorbreken daarquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:26 schreef Bronson het volgende:
Om over interviews nog maar te zwijgen....quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:33 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah denken dat je met zulk Engels kunt doorbreken daar
paar minuten geledenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wanneer vraag jij weer eens een bazenrequest aan?
en dit dan lezen als het op het nieuws net over kanker gaatquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Kut nieuws te horen gekregen. Mijn tante heeft lymfeklierkanker en waarschijnlijk is het dodelijk. Vorig jaar al mijn opa verloren aan kanker...
55 geloof ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dit dan lezen als het op het nieuws net over kanker gaatKutnieuws idd.
Hoe oud is je tante (niet dat dat nou wat uitmaakt)
Is het gezellig met DJ Free? Maakt hij leuke grapjes enzo?quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Kut nieuws te horen gekregen. Mijn tante heeft lymfeklierkanker en waarschijnlijk is het dodelijk. Vorig jaar al mijn opa verloren aan kanker...
Ze weten nog niet of het terminaal is, maar het zat iig al in haar hersens. Dus dan schat ik de kansen laag in.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Sterkte! Komt helaas maar al te vaak voor tegenwoordig, ook in mijn omgeving helaas(gelukkig niet terminaal en vroeg ontdekt)
Ja dan wordt het vaak sowieso heeeeeel erg zwaar en altijd maar de vraag of het goed gaatquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze weten nog niet of het terminaal is, maar het zat iig al in haar hersens. Dus dan schat ik de kansen laag in.
Oh.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 6 februari 2014 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat klotequote:Op donderdag 6 februari 2014 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Sterkte.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeker.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:46 schreef Pandaplint het volgende:
Mooi topic WGR / verklaring omtrent gedrag
Sterkte toegewenst.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Lion in the morning sun?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:34 schreef Againzender het volgende:
Request maar weer eens de deur uit.
ik ga voor plage.quote:
na zo'n goed begin met sandra van nieuwland kan het alleen maar achteruit gaan, natuurlijk.quote:
collega hoorde gisteren dat haar pa darmkanker heeftquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Zou het?quote:
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 12:26:35@Pandaplint da's dan heel erg jammer. Ik ga er namelijk KEIHARD mee door! voorspelbaar of niet. Ik doe mijn ding! reageer retweet
Mss is Ekdom op het matje geroepen door een van zijn bazen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zou het?
twitter:gerardekdom twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 12:26:35@Pandaplint da's dan heel erg jammer. Ik ga er namelijk KEIHARD mee door! voorspelbaar of niet. Ik doe mijn ding! reageer retweet
als je een beetje professioneel bent luister je naar je publiek. Als hij meer van dit soort signalen krijgt zou hij zich dat best kunnen aantrekken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zou het?
Over bazen gesprokenquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss is Ekdom op het matje geroepen door een van zijn bazen.
Het staat 1-1quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
als je een beetje professioneel bent luister je naar je publiek. Als hij meer van dit soort signalen krijgt zou hij zich dat best kunnen aantrekken.
twitter:Eline_Nap twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 22:34:53@Pandaplint @gerardekdom Zeur niet zo! Ik vind het wel leuk. Moet elke keer weer lachen! reageer retweet
De plint is idd een baas.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss is Ekdom op het matje geroepen door een van zijn bazen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:20 schreef Pandaplint het volgende:
Fax onderweg!![]()
Ho, verkeerde account![]()
Ik heb weer een leuke matchquote:
Een brunette met mooie krullen (op haar hoofd)quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een brunette met mooie krullen (op haar hoofd)
De rest vergt nadere inspectie
met Pandaplint Keurwerkquote:
Ik heb krullenquote:
quote:
Wil je m'n krullen zien?quote:
Ik denk dat ik pas, het wordt mij te fysiek.quote:
Daar heb je een pandapunt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik pas, het wordt mij te fysiek.
Dankzij Wilbertgodquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
JAAAAAA HEPPIE!!!!!11!#@!±!@#!±±±!@
prima liedjequote:Op donderdag 6 februari 2014 14:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
JAAAAAA HEPPIE!!!!!11!#@!±!@#!±±±!@
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |