waarschijnlijk roze, een beetje vochtig en ook zacht....quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Lief en zacht van buiten, maar van binnen
Tevens naamtopic
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
waarschijnlijk roze, een beetje vochtig en ook zacht....
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
waarschijnlijk roze, een beetje vochtig en ook zacht....
Ekdom kwam de studio in om FIRE te gillen?quote:
I don't carequote:
Let je wel op de rubbertjes?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Rob wie?
Owh die man met smetvrees en een programma er over maakt hoe heel Nederland smetteloos schoon moet zijn. Donder op man.
Dankzij mensen als Rob Geus krijgen we een hele generatie kinderen met een zwak immuunsysteem en allerlei allergieën. Owja en ik vergeet de verspreiding van levensgevaarlijke bacteriën.quote:
Inderdaad. Daaromquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dankzij mensen als Rob Geus krijgen we een hele generatie kinderen met een zwak immuunsysteem en allerlei allergieën. Owja en ik vergeet de verspreiding van levensgevaarlijke bacteriën.
Als er is iets wel ongezond is dan is het heel goed schoonmaken.
quote:
quote:
TR voor spamquote:
ik zie geen TRquote:
Nu wel?quote:
ja, eens kijken wat de mods ermee doenquote:
quote:
xdquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:28 schreef Pandaplint het volgende:
Even een vlammende lunchbox ingestuurd![]()
[ afbeelding ]
Mijn stem heb je alvast.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:28 schreef Pandaplint het volgende:
Even een vlammende lunchbox ingestuurd![]()
[ afbeelding ]
SC was even wegquote:
Mannen + hout = altijd een goede combiquote:
Kan dat niet in een spoiler? Ik schrok mij lam.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan dat niet in een spoiler? Ik schrok mij lam.
quote:
'begint te vervelen'?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:07 schreef Holenmens het volgende:
Ik begin Ekstra Weekend steeds meer te missenDan niet het herhaaldelijke Voicelift/UitHetRaam/GeheimeWoord en al die andere standaard dingen, maar dit soort momenten
![]()
Of het komt gewoon omdat Effe Ekdom begint te vervelen![]()
Dat loop ik al jaren te verkondigenquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dankzij mensen als Rob Geus krijgen we een hele generatie kinderen met een zwak immuunsysteem en allerlei allergieën. Owja en ik vergeet de verspreiding van levensgevaarlijke bacteriën.
De bingo komt uit november, toen was het al verveeld.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:29 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Jaa, altijd dezelfde grappen/items/dingen joh.
Verkondig je ook het volgende: Detolquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat loop ik al jaren te verkondigen
Dat nietquote:
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verkondig je ook het volgende: Detol![]()
Hallo minthyquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja![]()
kindjes van Dettol-mama's zijn vaker ziek/allergisch. De bron moet ik je schuldig blijven helaas...
Zag een tijd terug ook reclame voor een elektronische zeeppomp, zodat je dat ding niet hoeft aan te raken. Bangmakerij en voeding voor mensen met smetvrees imo.
Ik lik altijd de wc-bril schoonquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:58 schreef Pandaplint het volgende:
*eet een rauwe kipfilet uit het vuistje
Alles voor een goede weerstand![]()
Salmonella voor razendsnel faxenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik lik altijd de wc-bril schoon
mooiquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |