quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:00 schreef DrMabuse het volgende:
Hoofdleverancier :
[ afbeelding ]
http://worldrecs.net/the-most-hirsute-person-in-the-world.html
Dat ging alleen in de Al Qaidetten.quote:
precies, niets mis meequote:Op woensdag 5 februari 2014 15:29 schreef SeLang het volgende:
Ik denk dat dit meisje op de broodafdeling werkt
[ afbeelding ]
Levert wel de meeste haren opquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
precies, niets mis mee
het is anders als het een griekse vrouw van 52 was
dan was mijn brood wel goedkoperquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:56 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Levert wel de meeste haren op
Fokken. Niet kweken. Planten kweek je, Chinezen fok je.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De echte veganisten kweken die shit gewoon zelf in hun tuin. Andere veganisten zijn gewoon een stel posers, om over vegetariërs nog maar te zwijgen. Die mensen willen gewoon interessant doen.
Ik had het ook over kweken. Die mensen kweken hun eigen eten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
Fokken. Niet kweken. Planten kweek je, Chinezen fok je.
Ja, en ze fokken hun eigen Chinezen. Voor het haar, zodat ze brood kunnen bakken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik had het ook over kweken. Die mensen kweken hun eigen eten.
Alsof die stof een vereiste is voor het bakken van brood.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja, en ze fokken hun eigen Chinezen. Voor het haar, zodat ze brood kunnen bakken.
0,0001%. Om bang van te worden.quote:Om de malsheid van het brood te verbeteren, voegen sommige bakkers een plantaardige 'broodverbeteraar' toe, aminozuur genaamd L-cysteïne. "Op een kilo bloem wordt 1 milligram L-cysteïne toegevoegd",
Natuurlijk! Voor de smaak wordt het niet gedaan. Daar kan je beter Peruanenhaar voor gebruiken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof die stof een vereiste is voor het bakken van brood.
Achterhaald. Van varkenshaar werden al lange tijd ingrediënten voor in brood gemaakt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:56 schreef ZuidKardinaal het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)haar_in_brood__.html
[..]
Ik wist dat er soms smerige dingen in ons eten zaten, maar dit vind ik toch wel een beetje ranzig
Grappig dat zo'n lage dosering al een effect heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:14 schreef Janneke141 het volgende:
Op grote schaal, ja ja.
[..]
0,0001%. Om bang van te worden.
Er zijn meer dingen die heel functioneel zijn op zeer lage doseringen hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Grappig dat zo'n lage dosering al een effect heeft.
Dat is vaak gewoon af te kopen!quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:05 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Dat het dan wel weer officieel kosher is!
Varkenshaar, dat wist ik ja. Maar mensenhaar, dat is weer nieuw voor me.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Achterhaald. Van varkenshaar werden al lange tijd ingrediënten voor in brood gemaakt.
Zoals nu in het journaal gezegd wordt: de dierlijke en plantaardige varianten van cysteïne zijn niet van elkaar te onderscheiden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |