Ja ja. Neemt niet weg dat TS als TT 'Chinees mensenhaar in ons brood' heeft gekozen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:00 schreef Onnoman het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)oodverbeteraar.dhtml
Ik vind dieren toch net iets anders dan producten van mensen, hoor! Overigens is het wel een heel gepuzzel als je streng veganist of moslim bent.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dit is toch al bekend? Oud nieuws.
Zo zijn er meer dingen in voedsel die menig mens bizar vindt. Lekker boeie, zolang je er niet ziek van wordt...
Zo zijn er ook E-nummers die bestaan uit fijngemalen vissenschubben en worden de botten van geslachte dieren ook gewoon fijngemalen en in voedsel gebruikt
Je bedoelt luizen? Voor het mooie roze kleurtje van het Valentijnssnoepquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
Kakkerlakken worden ook veelvuldig gebruikt in voedsel.
De echte veganisten kweken die shit gewoon zelf in hun tuin. Andere veganisten zijn gewoon een stel posers, om over vegetariėrs nog maar te zwijgen. Die mensen willen gewoon interessant doen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:12 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Ik vind dieren toch net iets anders dan producten van mensen, hoor! Overigens is het wel een heel gepuzzel als je streng veganist of moslim bent.
Eigenlijk is het nagenoeg onmogelijk om dat te zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:12 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Ik vind dieren toch net iets anders dan producten van mensen, hoor! Overigens is het wel een heel gepuzzel als je streng veganist of moslim bent.
Oh worden die ook al gebruikt... Weer wat nieuws geleerd. Vooral in snoep zitten de meest bizarre dingen trouwens.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:13 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Je bedoelt luizen? Voor het mooie roze kleurtje van het Valentijnssnoep
Kaas is sowieso al een beetje viesquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Oh worden die ook al gebruikt... Weer wat nieuws geleerd. Vooral in snoep zitten de meest bizarre dingen trouwens.
Blauwe kaas wordt trouwens gegroeid op dierenpoep....![]()
tja het is een schimmel....quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:18 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Kaas is sowieso al een beetje vies
Maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
Liever Chinees mensenhaar dan asbest.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:00 schreef DrMabuse het volgende:
Hoofdleverancier :
[ afbeelding ]
http://worldrecs.net/the-most-hirsute-person-in-the-world.html
Dat ging alleen in de Al Qaidetten.quote:
precies, niets mis meequote:Op woensdag 5 februari 2014 15:29 schreef SeLang het volgende:
Ik denk dat dit meisje op de broodafdeling werkt
[ afbeelding ]
Levert wel de meeste haren opquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
precies, niets mis mee
het is anders als het een griekse vrouw van 52 was
dan was mijn brood wel goedkoperquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:56 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Levert wel de meeste haren op
Fokken. Niet kweken. Planten kweek je, Chinezen fok je.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De echte veganisten kweken die shit gewoon zelf in hun tuin. Andere veganisten zijn gewoon een stel posers, om over vegetariėrs nog maar te zwijgen. Die mensen willen gewoon interessant doen.
Ik had het ook over kweken. Die mensen kweken hun eigen eten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
Fokken. Niet kweken. Planten kweek je, Chinezen fok je.
Ja, en ze fokken hun eigen Chinezen. Voor het haar, zodat ze brood kunnen bakken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik had het ook over kweken. Die mensen kweken hun eigen eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |