Shorttracker, is het Ahn?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wie is dat en wat voor sport doet hij?
haha, een Aziaat met baardgroei.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Shorttracker, is het Ahn?
Edit: niet dus
Thailand ook, In Hong Kong ook wat lokaal maar vooral import uit Australiëquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan zeer zeker ja. Goede verse melk. In de rest van Azië niet gezien
In Oostenrijk heb ik een keer zomercurling gedaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke ijssport exclusief ijshockey.
En Curling natuurlijk, dat is ook voor macho's
hebben die schijven dan wieltjes?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Oostenrijk heb ik een keer zomercurling gedaan
jij maakt wat meequote:Op woensdag 5 februari 2014 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Oostenrijk heb ik een keer zomercurling gedaan
En dan liggen er kiezelsteentjes op de baan die je moet wegvegen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van die supermarktkar draaiwieltjes
Je moest niet vegen maar vooral andere schijven wegbeukenquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan liggen er kiezelsteentjes op de baan die je moet wegvegen?
Geen alternatief dan. Het vegen is waar Curling voor mij omdraait.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moest niet vegen maar vooral andere schijven wegbeuken
quote:
Teleurstelling omtrent het niet kwalificeren van de Nederlandse ploeg waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat is voor veel mensen toch zo'n beetje het hoogtepunt van de Olympische spelen.
Behalve Curling.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:03 schreef Pascalus het volgende:
Alle sporten op de Olympische Spelen zijn B-sporten, die ondergeschikt zijn aan voetbal.
Ik overweeg overnieuw te beginnen met de tandeloze tijdquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap niet waarom ze niks met sneeuwballen doen. Groot gemis.
Deze had zo in GTA IV gekund.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje wat een emotioneel nummer over Katyn
Slag om de blauwbrug kan ik wel 100x lezenquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik overweeg overnieuw te beginnen met de tandeloze tijd
Heb al een hele tijd alleen geschiedenisboeken gelezen, tijd voor een roman
Hey Knut. Prangende vraag. Is het echt zo dat je betaald kunt participeren in een bukkake sessie?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat voor leven is dat
Afsluiten met een koud glas melk natuurlijk
Vrouwenquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:09 schreef Cara het volgende:
Begon een vrouw hier net te zeiken over het feit dat mannen zoveel meer verdienen dan vrouwen.
Als je dan uitwijst dat dat vooral ligt aan het feit dat mannen meer uren maken, fysiek meer werk uitvoeren, vaak meer ambities hebben, vrouwen het risico lopen met zwangerschapsverlof te vertrekken etc. word je gewoon voor leugenaar uitgemaakt en heb je vijf boze vrouwen in je nek. Donder op, ik zeg gewoon hoe het is, jammer dat je het niet wil horen.
Ik wil trouwens een andere baan.
Die wilde ik weer eens doen iddquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Slag om de blauwbrug kan ik wel 100x lezen
Jij ging naar de bieb toch. Kijk of ze "roman met cocaine" hebben.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Is het echt zo dat je betaald kunt participeren in een bukkake sessie?
Werk je in de zorg?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:09 schreef Cara het volgende:
Begon een vrouw hier net te zeiken over het feit dat mannen zoveel meer verdienen dan vrouwen.
Als je dan uitwijst dat dat vooral ligt aan het feit dat mannen meer uren maken, fysiek meer werk uitvoeren, vaak meer ambities hebben, vrouwen het risico lopen met zwangerschapsverlof te vertrekken etc. word je gewoon voor leugenaar uitgemaakt en heb je vijf boze vrouwen in je nek. Donder op, ik zeg gewoon hoe het is, jammer dat je het niet wil horen.
Microbiologiequote:
Ga lekker vrouwen slaan, vieze rus.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:09 schreef Cara het volgende:
1. Geen idee. In de Filipijnen gaat t zeker lukken though.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey Knut. Prangende vraag. Is het echt zo dat je betaald kunt participeren in een bukkake sessie?
En ben je bij Jiri sushi wezen eten? Effe nassen na het stappen.
Had je vroeger maar moeten leren. Had je nu een fatsoenlijke baan gehad waar geen vrouwen werken.quote:
Neem gelijk keukenconfessies van bourdain meequote:Op woensdag 5 februari 2014 16:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Die wilde ik weer eens doen idd
En ik zal kijken
Wat een vraag.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey Knut. Prangende vraag. Is het echt zo dat je betaald kunt participeren in een bukkake sessie?
En ben je bij Jiri sushi wezen eten? Effe nassen na het stappen.
Filipijnen trek ik niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1. Geen idee. In de Filipijnen gaat t zeker lukken though.
2. Jiri? Jiro? G maanden wachttijd
Niet zozeer vrouwen, gisteren had ik ook al gezeik door een kritische noot te zetten bij een rare reli-uitspraak van een collega. Ik word er zo strontziek van dat iedereen maar de grootst mogelijke diarree uit kan kotsen en als iemand er vervolgens ook maar een klein puntje van kritiek bij zet gelijk de hele wereld gepikeerd is. Hoe durf je een andere, wél onderbouwde mening te hebben!!1quote:
Vrouwen op het werk kunnen sowieso zwaar irritant zijn, met dat gemekker over hun thuissituatie, kleding en weet ik wat nog meer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:09 schreef Cara het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |