Sommige users hebben geen fatsoen, met name de asociale tokkies die hier hun gal spuwen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:00 schreef sp3c het volgende:
Je hoeft niet alleen maar goed te lullen
De man was vervelend, maakte graag digitale vijanden, laten we daar niet kinderachtig over doen maar er is een verschil tussen zeggen dat je hem een lul vond en zeggen dat je vlaggestokken in zijn lijk wilt prikken
Dat stonden we niet toe toen hij nog leefde en ik zie niet in waarom we dat nu wel toe zouden moeten staan
Daarnaast vind ik het persoonlijk nogal onfatsoenlijk
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:00 schreef sp3c het volgende:
je vlaggestokken in zijn lijk wilt prikken
Zo grof ben ik niet eens!quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:05 schreef sp3c het volgende:
Iets van die trend iig
Dat halen we weg ja
Vreemd dat een mede FOK!er eerst respect bij jou moet verdienen om niet een schop na te krijgen als hij dood is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Respect verdien je bij leven, niet als je dood bent.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:16 schreef eight het volgende:
[..]
Vreemd dat een mede FOK!er eerst respect bij jou moet verdienen om niet een schop na te krijgen als hij dood is.
Respect hoort als je opgevoed bent standaard aanwezig te zijn want dat zit namelijk in jezelf, niet in anderen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Respect verdien je bij leven, niet als je dood bent.
Correct, tevens een dooddoener. Als men zich niet respectvol gedraagt jegens anderen hoeven die anderen geen respect te tonen naar die persoon. Men kan respect tonen maar dat hoeft natuurlijk niet. Als je altijd respectvol blijft ben je in mijn ogen vrij hypocriet dan ben je respectvol voor de bühne terwijl misschien degene die door dit soort dooddoeners respect afdwingt wel kunt schieten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Respect hoort als je opgevoed bent standaard aanwezig te zijn want dat zit namelijk in jezelf, niet in anderen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik kende 3-voud persoonlijk n.a.v. een akkefietje dat ik met hem heb gehad in het verleden en in mijn ogen was het een manipulerende, narcistische klootzak. Maar de dood wenste ik hem niet toe, maar dat verandert niets aan mijn mening dat het een ontzettende lul was. 3-voud was in real life net zo'n idioot als op het forum, misschien nog wel erger.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:00 schreef DrDentz het volgende:
Vertel er eens effe een beetje meer over, nu we hier toch met koffie en cake zitten.
Ik ook. Kom er eentje halen als die ter ere van jou wordt geserveerdquote:
Ter ere van mij komt er whisky.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ook. Kom er eentje halen als die ter ere van jou wordt geserveerd
Ja, inderdaad. Hij wilde er nooit bij horen dus dan moet dit eigenlijk wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
En toch vind ik dat dit topic een derde deel verdient. Een overlijdenstopic in 3-voud...
Dan moeten we even doormijmeren over zijn dood. Volgens zijn FB is hij vanmorgen gecremeerd overigensquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
En toch vind ik dat dit topic een derde deel verdient. Een overlijdenstopic in 3-voud...
Jaja, nu die dood is wil iedereen opeens zijn ergste vijand geweest zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik kende 3-voud persoonlijk n.a.v. een akkefietje dat ik met hem heb gehad in het verleden en in mijn ogen was het een manipulerende, narcistische klootzak. Maar de dood wenste ik hem niet toe, maar dat verandert niets aan mijn mening dat het een ontzettende lul was. 3-voud was in real life net zo'n idioot als op het forum, misschien nog wel erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |