Wie is we?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je maakt de fout aan te nemen dat we überhaupt zitten te wachten op je.
Een herhaling van zetten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
Apart trouwens, als je dit topic leest: POL / Aaahikwordgek overleden
Alles wat daar gezegd is komt hier weer terug. We zijn net papegaaien.
Daar heb ik geen enkel probleem mee, ben slechts een simpele boer die zijn mening weergeeft net zoals jij dat doet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben er al, daarom kan ik zo makkelijk oordelen. Jouw gebrek aan stand en klaarblijkelijk ook dat van je omgeving "want oh wat ben je wat gewend" zijn indicatie genoeg tot het niet hoog inschalen van jouw wezen.
Als er internet is in het hiernamaals, zal ie dit topic geweldig vinden denk ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:47 schreef kraakschandaal het volgende:
En 3-voud wist in ieder geval meningen los te maken, jammer maar helaas.
Nee, ik zie vooral een zielig oudje zonder leven die denkt grappig te moeten doen. Als een Freek de Jonge tekeer gaan terwijl iedereen allang van mening is dat er geen kut aan is. Maar wees niet getreurd, ook Freek houdt krampachtig vol dat het nog gewaardeerd wordt, net als jij. Je bent dus niet de enige blinde zwakzinnige.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
You will find that it is you who are mistaken, about a great many things.
Freek was alleen maar goed met Bram erbij.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik zie vooral een zielig oudje zonder leven die denkt grappig te moeten doen. Als een Freek de Jonge tekeer gaan terwijl iedereen allang van mening is dat er geen kut aan is. Maar wees niet getreurd, ook Freek houdt krampachtig vol dat het nog gewaardeerd wordt, net als jij. Je bent dus niet de enige blinde zwakzinnige.
Je hebt nog geen aanleiding gegeven om de conclusie te trekken dat het überhaupt wijsheid betreft, in welke vorm dan ook.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:49 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Vergis je niet in boerenwijsheid.
Boerenwijsheid gaat niet in volzinnen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt nog geen aanleiding gegeven om de conclusie te trekken dat het überhaupt wijsheid betreft, in welke vorm dan ook.
M.i. is het ongepast.quote:
Een alternatief is: niet meer posten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Gewoon een teken dat het topic wel klaar is.
Waarom altijd alleen maar goed lullen over de doden wanneer die op zijn tijd aardig de knuppel in het hoenderhok gooiden?quote:
Volgens mij was ik daar ook duidelijk geen voorstander van, maar ik heb het vooral nu over het gekissebis.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:58 schreef kraakschandaal het volgende:
Waarom altijd alleen maar goed lullen over de doden wanneer die op zijn tijd aardig de knuppel in het hoenderhok gooiden?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:37 schreef LXIV het volgende:
Enfin, RIP aan de nabestaanden en het hondje.
Uit respect?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:58 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Waarom altijd alleen maar goed lullen over de doden wanneer die op zijn tijd aardig de knuppel in het hoenderhok gooiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |