abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136361178
Als je als vader al je vrije tijd besteed aan het ontmaskeren van de dader en eindelijk maar dan ook eindelijk geeft die een fucking wachtwoord ga je daar toch niet een dag mee wachten ?!

Het is dat et OM al onderzoek deed maar anders had ik die hele uitzending niet geloofd :P
pi_136361234
HIj geeft waarschijnlijk dat antwoord omdat die nu weet dat zij het zelf was met waarschijnlijk een ander gestoord vriendje of vriendinnetje maar het niet wilt toegeven. Wat ik ook best snap want dat kind spoort echt niet
pi_136361237
h
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je als vader al je vrije tijd besteed aan het ontmaskeren van de dader en eindelijk maar dan ook eindelijk geeft die een fucking wachtwoord ga je daar toch niet een dag mee wachten ?!

Het is dat et OM al onderzoek deed maar anders had ik die hele uitzending niet geloofd :P
had ergens van iemand al een stukje gelezen die het gezin kent en het woont echt in dat huis en is een "normaal" gezin
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:48:21 #229
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136361245
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:45 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Zij is de enige die de "kritische" vraag stelt of Emmelie het zelf is als de FOX-IT conclusies op tafel komen.
Ik heb het al eerder gezegd en ik zal het maar eens herhalen. Ik heb heel sterk het idee dat die vader Emmelie als een prinsesje ziet die nooit wat fout kan doen. Die moeder kan dan vervolgens de grote boeman zijn.
pi_136361260
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hij doet wel meer reportages tegelijk en runt zn bedrijf. Daarnaast is hij vrij naief vooral in vergelijking met bv Peter R de Vries. Hij richt zijn focus altijd heel erg op zijn 'slachtoffers' en hij heeft nog nooit eerder meegemaakt dat de slachtoffer dader bleek. In dat opzicht is hij nooit objectief. Hij houdt weinig afstand van zijn slachtoffers.
Nu is het slachtoffer ook bijna nooit de dader he :P
pi_136361321
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:48 schreef kika2014 het volgende:
h

[..]

had ergens van iemand al een stukje gelezen die het gezin kent en het woont echt in dat huis en is een "normaal" gezin
Het zal vast zo zijn dat in et begin niemand wist dat zij het zelf was maar nu weten die vader en moeder dat echt wel. En nu komen wij met vragen en dan geeft die dit soort antwoorden
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 13:50:17 #232
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136361326
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik heb het al eerder gezegd en ik zal het maar eens herhalen. Ik heb heel sterk het idee dat die vader Emmelie als een prinsesje ziet die nooit wat fout kan doen. Die moeder kan dan vervolgens de grote boeman zijn.
Ja, zo komt het wel over. Ik denk ook dat zij behoorlijk manipulatief is (Emmelie dus).
Ze is enig kind, ze zijn enorm gelovig, ik denk inderdaad dat bij papa Emmelie niks fout kan doen. Moeder wordt onder de duim gehouden en als ze eens kritisch uit de hoek komt lacht madam het weg "ik ben het niet want anders zou ik dit dat".
Ze komt alleen met punten "waarom zou ik dit of dat".
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_136361379
Vader en dochter tegen iedereen?
  Moderator woensdag 5 februari 2014 @ 13:52:33 #234
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_136361410
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:51 schreef koren het volgende:
Dochter weet vader te bewerken
Dochter kan bij vader sowieso niks fout doen

Vader is naïef en beschermt zijn dochter tegen de boze wereld buiten vol stalkers.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_136361415
quote:
Nee vader die niet voor heel nl wil toegeven dat zn prinsesje niet spoort :P
pi_136361523
Heb heel de reeks gevolgd, chapeau voor alle bevindingen, erg leuk om te lezen! ^O^

Al vind ik dat de rek er nu wel een beetje uit is. Het lijkt me wel duidelijk dat zij er voor het grootste deel zelf achter zit Het enige wat nog enigszins raar is is dat ze wel een handlanger lijkt te hebben, maar wie dat dan is?

Een afsluiting en enige zekerheid zou nu wel fijn zijn. Jammer dat de uitzending zo on-af is.
Koel en donker bewaren
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:55:19 #237
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136361529
quote:
Nee, vader die niet wil inzien dat Emmelie minder onschuldig is dan zij doet voorkomen.
pi_136361539
Eigenlijk denk ik dat het al bekend was bij die opnames. Het is super vreemd hoe het gezin reageert op alle bedreigingen. Totaal geen paniek of angst. Alsof het allemaal gescript was.

Ik snap dan ook niet hoezo het toch werd uitgezonden
pi_136361543
Denk dat de moeder normaal is.
Vind ook de vader erg grof in taal gebruik.
En bovendien negatief en wantrouwend.
Lijkt mij verre van een normaal gezin .
En christelijk? Ben je dan anders of beter?
Eng.
pi_136361853
Van die pa ga je niks wijzer worden
pi_136361940
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:55 schreef koren het volgende:
Denk dat de moeder normaal is.
Vind ook de vader erg grof in taal gebruik.
En bovendien negatief en wantrouwend.
Lijkt mij verre van een normaal gezin .
En christelijk? Ben je dan anders of beter?
Eng.
Als je zo reageert terwijl je op dat moment die bedreigingen voor het eerst ziet ben je niet normaal. Kan me serieus niet voorstellen dat een ouder of dochter zo luchtig met dit soort ernstige dingen omgaat als het echt is.
pi_136361988
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Eigenlijk denk ik dat het al bekend was bij die opnames. Het is super vreemd hoe het gezin reageert op alle bedreigingen. Totaal geen paniek of angst. Alsof het allemaal gescript was.

Ik snap dan ook niet hoezo het toch werd uitgezonden
Eerdere theorie:

quote:
Al vrij snel in het onderzoek komt, mede door geluiden vanuit justitie, naar boven dat Emmelie er mee te maken heeft. Resultaat: nauwelijks materiaal voor een goede uitzending, sponsors (camera's e.d.) niet blij, SBS niet blij.
Oplossing: Alberto en zijn productiemaatschappij gooien het op een akkoordje met de familie. De familie werkt mee aan het maken van een volwaardige uitzending en Alberto is mild voor de familie. Jari wordt gewieberd of nokt er zelf mee. Eindresultaat: familie komt er redelijk goed af door het gecreëerde "open" einde. Alberto heeft z'n uitzending met geweldige plotwending en ideale teaser voor z'n nieuwe serie 'gestalkt'. Iedereen blij. En er zal dan ook geen vervolgaflevering komen.
  woensdag 5 februari 2014 @ 14:07:52 #243
336280 schaap000
Als één schaap over de dam is
pi_136362004
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
Deze brief is geprobeerd te schrijven in een ander, onherkenbaar handschrift, maar tegen de onderste zin zie je de oude "e" weer terug komen ook:

[ afbeelding ]

bij de, deur, briefje, emmelie

En dan dat GEEN RELATIE MEER
emm en jari
De M die gebruikt wordt bij het woord "samen" lijkt ook verdacht veel op die in de naam van emmilie
pi_136362057
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 14:07 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Eerdere theorie:

[..]

Aaah dit had ik niet gelezen. Maar wtf waarom werk je als ouder dan mee om je dochter landelijk voor schut te zetten ?
pi_136362119
Er staat iedereen blij. Maar als bekend is dat dochter niet spoort dan zorg je toch voor hulp en ga je niet op tv voor heel nederland dit doen? Daar kan ik echt niet bij met mijn hoofd :{
pi_136362246
En het is misschien wel een goede teaser voor zijn nieuwe programma maar hij heeft het verhaal niet opgelost dus ... Snap er helemaal niks van :P
pi_136362312
Denk dat de hele story nog wel een staartje krijgt.
pi_136362328
Wat een mooie input allemaal!! Ik zou graag vanavond de openingspost willen updaten, maar dan is er wellicht al een nieuw deel.
pi_136362440
Stel je voor dat het idd zo is dat al vroeg bij het maken van de uitzending Alberto er achterkomt dat dit meisje het zelf heeft gedaan(alleen of niet). HIj denkt kut daar ging mijn geweldige uitzending en hij krijgt de ouders en het meisje zover om toch door te gaan met dan de in scene gezette afleveringen. Dan sporen ze toch allemaal niet . De ouders , het meisje en alberto niet.

Kan me serieus niet voorstellen dat zoveel mensen er dan mee doorgaan
  woensdag 5 februari 2014 @ 14:19:48 #250
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_136362456
Wat mij verder is opgevallen is dat die vader en moeder van Emmelie niet bij elkaar in de vriendenlijst staan. Die snap ik dus niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')