had ergens van iemand al een stukje gelezen die het gezin kent en het woont echt in dat huis en is een "normaal" gezinquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je als vader al je vrije tijd besteed aan het ontmaskeren van de dader en eindelijk maar dan ook eindelijk geeft die een fucking wachtwoord ga je daar toch niet een dag mee wachten ?!
Het is dat et OM al onderzoek deed maar anders had ik die hele uitzending niet geloofd
Ik heb het al eerder gezegd en ik zal het maar eens herhalen. Ik heb heel sterk het idee dat die vader Emmelie als een prinsesje ziet die nooit wat fout kan doen. Die moeder kan dan vervolgens de grote boeman zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zij is de enige die de "kritische" vraag stelt of Emmelie het zelf is als de FOX-IT conclusies op tafel komen.
Nu is het slachtoffer ook bijna nooit de dader hequote:Op woensdag 5 februari 2014 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij doet wel meer reportages tegelijk en runt zn bedrijf. Daarnaast is hij vrij naief vooral in vergelijking met bv Peter R de Vries. Hij richt zijn focus altijd heel erg op zijn 'slachtoffers' en hij heeft nog nooit eerder meegemaakt dat de slachtoffer dader bleek. In dat opzicht is hij nooit objectief. Hij houdt weinig afstand van zijn slachtoffers.
Het zal vast zo zijn dat in et begin niemand wist dat zij het zelf was maar nu weten die vader en moeder dat echt wel. En nu komen wij met vragen en dan geeft die dit soort antwoordenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:48 schreef kika2014 het volgende:
h
[..]
had ergens van iemand al een stukje gelezen die het gezin kent en het woont echt in dat huis en is een "normaal" gezin
Ja, zo komt het wel over. Ik denk ook dat zij behoorlijk manipulatief is (Emmelie dus).quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd en ik zal het maar eens herhalen. Ik heb heel sterk het idee dat die vader Emmelie als een prinsesje ziet die nooit wat fout kan doen. Die moeder kan dan vervolgens de grote boeman zijn.
Dochter weet vader te bewerkenquote:
Als je zo reageert terwijl je op dat moment die bedreigingen voor het eerst ziet ben je niet normaal. Kan me serieus niet voorstellen dat een ouder of dochter zo luchtig met dit soort ernstige dingen omgaat als het echt is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:55 schreef koren het volgende:
Denk dat de moeder normaal is.
Vind ook de vader erg grof in taal gebruik.
En bovendien negatief en wantrouwend.
Lijkt mij verre van een normaal gezin .
En christelijk? Ben je dan anders of beter?
Eng.
Eerdere theorie:quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:
Eigenlijk denk ik dat het al bekend was bij die opnames. Het is super vreemd hoe het gezin reageert op alle bedreigingen. Totaal geen paniek of angst. Alsof het allemaal gescript was.
Ik snap dan ook niet hoezo het toch werd uitgezonden
quote:Al vrij snel in het onderzoek komt, mede door geluiden vanuit justitie, naar boven dat Emmelie er mee te maken heeft. Resultaat: nauwelijks materiaal voor een goede uitzending, sponsors (camera's e.d.) niet blij, SBS niet blij.
Oplossing: Alberto en zijn productiemaatschappij gooien het op een akkoordje met de familie. De familie werkt mee aan het maken van een volwaardige uitzending en Alberto is mild voor de familie. Jari wordt gewieberd of nokt er zelf mee. Eindresultaat: familie komt er redelijk goed af door het gecreëerde "open" einde. Alberto heeft z'n uitzending met geweldige plotwending en ideale teaser voor z'n nieuwe serie 'gestalkt'. Iedereen blij. En er zal dan ook geen vervolgaflevering komen.
De M die gebruikt wordt bij het woord "samen" lijkt ook verdacht veel op die in de naam van emmiliequote:Op woensdag 5 februari 2014 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
Deze brief is geprobeerd te schrijven in een ander, onherkenbaar handschrift, maar tegen de onderste zin zie je de oude "e" weer terug komen ook:
[ afbeelding ]
bij de, deur, briefje, emmelie
En dan dat GEEN RELATIE MEER
emm en jari
Aaah dit had ik niet gelezen. Maar wtf waarom werk je als ouder dan mee om je dochter landelijk voor schut te zetten ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |