quote:Op maandag 10 februari 2014 18:29 schreef Max23 het volgende:
De Canadese curlingmannen hebben zojuist hun tweede wedstrijd verloren met 5-4
Zo lus ik er nog wel een, dan ga ik voortaan jane als antwoord geven en na afloop zeggen wat ik bedoelde.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
33. [Biatlon] Eindigt de winnaar van de sprint op het podium van de achtervolging?
Ik had bij deze vraag 'mee' geantwoord, ik neem aan dat duidelijk was dat ik hiermee 'nee' bedoelde?
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:29 schreef Max23 het volgende:
Godver, kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 10 februari 2014 18:29 schreef Max23 het volgende:
Ik had Riesch fout, net als deze curlingvraagquote:Op maandag 10 februari 2014 19:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Godver, kan er ook nog wel bijShorttrack en schaatsvraag op het laatst ook beide veranderd, driemaal raden waar naartoe
Denk dat je morgen alleen vraag 35 fout hebt.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:44 schreef -0- het volgende:
Poeh niet zo´n hele beste dag weer maar we gaan vrolijk verder
11 Februari:
35. Jenny Wolf
36. Ja
37. 2
38. Ja
39. Nee
Ik had het niet eens gemerkt.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
33. [Biatlon] Eindigt de winnaar van de sprint op het podium van de achtervolging?
Ik had bij deze vraag 'mee' geantwoord, ik neem aan dat duidelijk was dat ik hiermee 'nee' bedoelde?
Ik ga zelf ook nog niet heel goed.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:36 schreef Felagund het volgende:
Antwoorden 10 februari:
30 [Schaatsen] Wint een Nederlander goud op de 500 meter? Ja (16 keer goed)
31 [Alpineskiën] Wie wint de supercombinatie bij de vrouwen? Riesch (22 keer goed)
32 [Curling] Wint Canada (mannen + vrouwen) alle drie de wedstrijden van vandaag? Nee (8 keer goed)
33 [Biatlon] Eindigt de winnaar van de sprint op het podium van de achtervolging? Nee (11 keer goed)
34 [Shorttrack] Hoeveel Nederlandse mannen plaatsen zich voor de 1500m finale? 0 (9 keer goed)
Tussenstand
R Deelnemer Punten
1 Redefine 11
2 Mexicanobakker 9
2 Nober 9
2 FaroHaviva 9
5 Max23 8
5 Franklop 8
5 Slobeend 8
5 remcoP 8
5 xander17100 8
5 Sporttv 8
11 hhh38 7
11 Leatherface 7
11 ijs_beer 7
11 heywoodu 7
11 Felagund 7
11 rajknier 7
11 Majkool 7
11 wimderon 7
11 Pino112 7
20 Mansjester 6
20 -0- 6
22 TheVulture 5
22 Montov 5
22 4-elements 5
25 takkfyrir 4
26 Columbiafan 3
26 DeeBee 3
Redefine neemt een voorsprong op de rest.Had bij Leatherface ook nog een klein foutje gevonden (puntje te weinig op 8 februari), zal morgen nog alles goed controleren.
Check, het vraagnummer in het antwoord laten staan. Morgen is het gecorrigeerd.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:22 schreef -0- het volgende:
Topwerk Felagund, mooi om een dagelijks overzicht te hebben.![]()
Ik had alleen vandaag volgens mij 3 goed en heb er maar 2 punten bijgekregen volgens mij?
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Check, het vraagnummer in het antwoord laten staan. Morgen is het gecorrigeerd.
Even sportief zijn: Weirather doet niet mee op de afdalingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
40. Ja
41. Ja
42. Canadese vrouwen
43. Frenzel
44. Ja
Kan die vraag dan niet beter gewoon geschrapt worden..?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even sportief zijn: Weirather doet niet mee op de afdaling
Had ik eindelijk een goede kans een vraag goed te hebben....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:09 schreef Felagund het volgende:
De twee vragen zullen geschrapt worden en tellen dus niet mee voor het klassement.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom gewoon laten staan, dan hebben degene die al meerdere vragen hebben ingevuld gewoon pech of geluk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:34 schreef Montov het volgende:
Kans is natuurlijk groot dat er meer vragen komen waarbij het antwoord vantevoren al duidelijk is...
Nee hoor, die is voor mij.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:50 schreef Montov het volgende:
Wow, het gaat echt waardeloos bij mij.
Misschien kan ik de rode lantaarn nog pakken.
Er is nog niets beslist vandaag.quote:
Oh, het gaat om de gehele wedstrijd van de Noordse Combinatie? Ik las het als 'wie wint het schansspringen'.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er is nog niets beslist vandaag.
Dat was een ja/nee vraag. En een diskwalificatie kan, net als bijvoorbeeld op de 4x100m hardlopen/zwemmen, door een foute wissel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:10 schreef Nober het volgende:
Godverdomme maar 2 goed omdat jullie vraag 41 hebben uitgesloten van deelname.
Deze vraag:
50. [Rodelen] Wordt Duitsland, Canada, Italië, Rusland, Oostenrijk, Letland of de VS gediskwalificeerd in de landenwedstrijd?
Is er sowieso een land dat gediskwalificeerd zal worden?(Heb Letland ingevuld maar heb natuurlijk geen flauw idee)
Verdorie, zo heb ik de vraag ook geinterpreteerd. Anders had ik ook wel Frenzel gedaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, het gaat om de gehele wedstrijd van de Noordse Combinatie? Ik las het als 'wie wint het schansspringen'.
Nouja, Frenzel gaat 'm dan wel even binnenhalen. Hoop ik.
Ga jij maar eens terug naar Spanje met je Bowe.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
45. Bowe
46. Nee
47. Ja
48. Zweden/Rusland
49. Zweden
50. Nee
Ik hoop op Lotte. Lottequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga jij maar eens terug naar Spanje met je Bowe.
In de vraag stond wie de wedstrijd wint, de wedstrijd bij de Noordse combinatie gaat natuurlijk over beide onderdelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Verdorie, zo heb ik de vraag ook geinterpreteerd. Anders had ik ook wel Frenzel gedaan![]()
Eerste clean sweep bij de vrouwen, Wüst, v. Beek, Boer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop op Lotte. Lotte
Wust gaat niet winnen, maar Lotte heeft wel kans.
Leenstra dan? Ik verwacht haar nog eerder op het podium dan Boer. En Richardson sowieso.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerste clean sweep bij de vrouwen, Wüst, v. Beek, Boer.
Dan kun je net zo goed wat meer vragen invullen. Anders heb je als Bowe niet wint 0 punten en dat staat zo zielig in de eindstand.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:34 schreef geindoctrineerd het volgende:
Ik doe alleen vraag 45, mag dat?
Want dat is Bowe namelijk
van die andere sporten heb ik geen verstand. ik doe gewoon een poging tot 100% scorequote:Op woensdag 12 februari 2014 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed wat meer vragen invullen. Anders heb je als Bowe niet wint 0 punten en dat staat zo zielig in de eindstand.
Deze eenzame fietser vind het geen enkel probleem om ingehaald te worden. Zolang deze aan het eind van de rit op het hoogste schavot staat. En anders is het natuurlijk: meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog steeds in de achtervolgende groepWe halen die eenzame fietser wel bij. Als erkend daler en erkend hardrijder komen mijn beste momenten ook nog.
Ik zie nu pas dat je bij vraag 50 heb "De VS" hebt staan, terwijl het eigenlijk een ja/nee vraag is. Ik interpreteer je antwoord als "Ja" (dat er één van de landen wordt gediskwalificeerd), maar dat mag je nog veranderen als je wil.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:48 schreef Leatherface het volgende:
Leuk spelleke. Laat ik eens een poging wagen, antwoorden in bold achter de vragen.
[..]
quote:
quote:
Opmerking tegen Leatherface geldt ook voor jullie. Het is een ja/nee vraag, antwoord interpreteer ik als "Ja", als je dit niet wil, geef dan tot 6:00 morgenvroeg een nieuw antwoord.quote:
Ik wil vraag 55 veranderen in Elizabeth Yarnold.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:40 schreef Nober het volgende:
14 februari:
51. [Alpineskiën] Aksel Lund Svindal
52. [Biatlon] Ja
53. [Langlaufen] Petter Northug
54. [Kunstschaatsen] Ja
55. [Skeleton] Shelley Rudman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |