Mee eens ook. Zoveel rust, opbouwend sterk, goede kopper en durft ook aanvallend op te bouwen. Ontzettende baas met zijn Fresh Prince of Bell-Air kapselquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:15 schreef satecl het volgende:
Kongolo volgens AD beste speler van het veld, samen met Hupperts. Gewoon laten staan ons grootste verdedigend talent.
Zware steen?quote:
Is een maatje van Brandsquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zet mn geld op luhukay als opvolger.
Klopt. Goeie speler. Paar jaar geleden stonden hij en Rekik in het centrum bij oranje U17. Enorm talent toen. Zat overal tussen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:15 schreef satecl het volgende:
Kongolo volgens AD beste speler van het veld, samen met Hupperts. Gewoon laten staan ons grootste verdedigend talent.
Je bent zelf een jood.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Overklast door de superjoden.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Overklast door de superjoden.
Zal je toch echt moeten doen, AZ gaat er deze zomer ook volledig voor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat die jongen de juiste mentaliteit heeft. En hij is ook best snel, redelijk balvast. Zou voor ons budget gewoon een goede aanwinst zijn denk ik. Maar natuurlijk geen transfersom voor betalen.
Wellicht degradeert Roda en zit er een clausule in zijn contract. Dan kan je hem niet transfervrij halen, maar wel voor weinig denk ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Zal je toch echt moeten doen, AZ gaat er deze zomer ook volledig voor.
Ik had geen zin in nieuws volgen man.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijdsverschil is nou toch ook weer niet zo groot?
Maar wel om te fokken en fokkers een kerstkaart te sturen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had geen zin in nieuws volgen man.
Dat klopt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar wel om te fokken en fokkers een kerstkaart te sturen.
knalharter hundquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zet mn geld op luhukay als opvolger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |