Nee, dat vind ik echt helemaal niets.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:27 schreef TN-FR het volgende:
Is die viergever van az niet iets om onze lb positie in te vullen. Dacht dat hij ook een aflopend contract had.
Koeman heeft hier gewoon gelijk hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:14 schreef PIETR het volgende:
Ben wat Immers betreft wel blij dat Koeman vertrekt
"Hij was weer van onschatbare waarde", vertelde Koeman na afloop van de wedstrijd tegen het ANP. "Lex heeft een paar wedstrijden minder gespeeld, maar in dit duel was hij weer heel belangrijk voor de ploeg. Hij weet op de beslissende momenten wat hij moet doen en beseft ook als geen ander wat het betekent om voor Feyenoord te spelen."
Ik heb wel het idee dat die jongen de juiste mentaliteit heeft. En hij is ook best snel, redelijk balvast. Zou voor ons budget gewoon een goede aanwinst zijn denk ik. Maar natuurlijk geen transfersom voor betalen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is nog steeds een wereld van verschil of je bij Roda speelt of bij Feyenoord. Hupperts is vergelijkbaar met Schaken, Fernandez, Jozefzoon dat soort types. Kunnen van waarde zijn, maar zijn geen structurele versterking.
En een opmerking als 'Zo'n Hupperts zal het nooit slechter doen dan Schaken' is wel heel erg makkelijk, gezien een gemiddelde B-junior met loopvermogen het al beter zou doen.
Verder loop jij alleen maar te geilen op Hupperts omdat je na een paar biertjes een keer hebt geroepen 'DA'S EEN GOEIE !!11!1' na zijn goal tegen PSV o.i.d.
Zonder transfersom zou ik het ook wel willen proberen, lijkt me zelfs wel een open deur. hij speelt echt al maanden goed, is een plaag voor elke LB, en houdt overzicht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat die jongen de juiste mentaliteit heeft. En hij is ook best snel, redelijk balvast. Zou voor ons budget gewoon een goede aanwinst zijn denk ik. Maar natuurlijk geen transfersom voor betalen.
Volgens mij speelt hij wel liever op links hoor, zodat hij als hij naar binnenkomt kan schieten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:08 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zou eigenlijk liever een nieuwe linksbuiten komen zodat Boetius terug kan naar zijn eigen plek.
Dat laatste vind ik juist zijn slechtste kwaliteit. Zijn afronding is nog niet goed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij speelt hij wel liever op links hoor, zodat hij als hij naar binnenkomt kan schieten.
2 mln zou ik wat veel vinden, maar met een bescheiden transfersom van 5 ton-max 1 mln zou ik hem ook nog best proberen ja. Volgens mij is het een jongen die ook als hij niet in vorm steekt, in ieder geval wel alles geeft.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:10 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zonder transfersom zou ik het ook wel willen proberen, lijkt me zelfs wel een open deur. hij speelt echt al maanden goed, is een plaag voor elke LB, en houdt overzicht.
Maar wat Sjaak ook wel terecht zei, je weet niet of hij het ook waar kan maken bij een grotere club, waar hi nu mjnder fouten mag maken. Desondanks zou ik ook niet tegen zijn als we hem moeten kopen voor max 2 mln oid. (Indien het geld beschikbaar natuurlijk) Ik heb wel een goed gevoel bij het spel van die jongen en je moet toch in een 'beperkt-budget-markt' vissen.
Een type Kuyt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
2 mln zou ik wat veel vinden, maar met een bescheiden transfersom van 5 ton-max 1 mln zou ik hem ook nog best proberen ja. Volgens mij is het een jongen die ook als hij niet in vorm steekt, in ieder geval wel alles geeft.
Hij is op die manier best vaak gevaarlijk, ook met een steekpass of een voorzet via binnendoor. Maar zijn afronding is inderdaad nog niet top, dat bleek wel weer tegen Roda. Zo'n 1 op 1 kans moet er gewoon in.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik juist zijn slechtste kwaliteit. Zijn afronding is nog niet goed.
Dat hoop ik wel, want dat is een van de weinige redenen dat ik er op kijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
Als je erboven of eronder zit, moet je naar het bord aan de overkant kijken. Kan je de tijd niet eens zien, zo klein. Maar dal nog wel aangepast worden lijkt me.
Ja, bijzonderquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:02 schreef Luni het volgende:
Heracles uit 21 maart gaat waarschijnlijk niet door wegens de nucleaire top in Den Haag.
Ik las het net in Feijenoord-topic 1318 post 268 jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:02 schreef Luni het volgende:
Heracles uit 21 maart gaat waarschijnlijk niet door wegens de nucleaire top in Den Haag.
Heel de competitie gooien ze er uit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, bijzonder
Je hebt eens een keer 20 agenten nodig, die zijn er toch wel hoop ik
Ja, terwijl dit alles al lang was besproken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:13 schreef Luni het volgende:
[..]
Heel de competitie gooien ze er uit.
In welk elftal zit zijn broertje? Die moet nog beter zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:15 schreef satecl het volgende:
Kongolo volgens AD beste speler van het veld, samen met Hupperts. Gewoon laten staan ons grootste verdedigend talent.
B1 dacht ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In welk elftal zit zijn broertje? Die moet nog beter zijn.
Mwah, alle Heraclieden zijn natuurlijk nog woedend en vol adrenaline na de bekerwedstrijd toen er Feyenoorders op de thuisvakken zaten. Die hooivorken kunnen best scherp zijn, dus er is wel wat meer politie nodigquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, bijzonder
Je hebt eens een keer 20 agenten nodig, die zijn er toch wel hoop ik
Oh, oké. O/16 staat in ieder op de site van de jeugdopleiding, dus dat lijkt me inderdaad B2.quote:
Voor die 3 fans?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, alle Heraclieden zijn natuurlijk nog woedend en vol adrenaline na de bekerwedstrijd toen er Feyenoorders op de thuisvakken zaten. Die hooivorken kunnen best scherp zijn, dus er is wel wat meer politie nodig
Beter voor zijn ontwikkeling ook. De beste spelers van de B1 zijn naar de A1 doorgeschoven, waaronder Slabbekoorn. De B1 is nu echt niet om aan te zien. 2 weken terug was ik nog wezen kijken bij de uitwedstrijd tegen AZ. Toen gingen ze kansloos ten onder.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh, oké. O/16 staat in ieder op de site van de jeugdopleiding, dus dat lijkt me inderdaad B2.
Zou mooi zijn als die zich blijft doorontwikkelen. Veelbelovend die jongenquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Beter voor zijn ontwikkeling ook. De beste spelers van de B1 zijn naar de A1 doorgeschoven, waaronder Slabbekoorn. De B1 is nu echt niet om aan te zien. 2 weken terug was ik nog wezen kijken bij de uitwedstrijd tegen AZ. Toen gingen ze kansloos ten onder.
Daarintegen is de A1 veel sterker geworden, en kunnen zij zelfs nog kampioen worden. Mede door Slabbekoorn. Echt een speler die je in de gaten moet houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |