Het is bij wijze van spreken.. bewijs van spreken is papiamentoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Er staat niet voor niks ''bewijs van spreken''. Ajax heeft toch ook een hele hoop punten goed gemaakt in eerdere seizoenen. Kijken we hier echt niet zo gek meer van op hoor.
Gelijk heb je idd. Beetje papiamento op zn tijd is nooit wegquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is bij wijze van spreken.. bewijs van spreken is papiamento
Tuurlijk, het kan, maar het is heel voorbarig en niet logisch. Feyenoord zit niet in een flow, zoals Ajax dat de afgelopen jaren wel zat. En dit jaar vind ik Ajax ook net wat constanter.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Er staat niet voor niks ''bewijs van spreken''. Ajax heeft toch ook een hele hoop punten goed gemaakt in eerdere seizoenen. Kijken we hier echt niet zo gek meer van op hoor.
Bij Feyenoord duurt een flow meestal maar 1 helft.. de serie van 5 gewonnen wedstrijden laatst was daarom nogal opmerkelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tuurlijk, het kan, maar het is heel voorbarig en niet logisch. Feyenoord zit niet in een flow, zoals Ajax dat de afgelopen jaren wel zat. En dit jaar vind ik Ajax ook net wat constanter.
De kans is natuurlijk groter dat het niet zal gebeuren dan andersom. Maar toch, grote club als Feyenoord. Toch naar als het al zolang niet lukt om kampioen te worden terwijl je Ajax de laatste jaren steeds op kop ziet staan aan het eind van het seizoen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tuurlijk, het kan, maar het is heel voorbarig en niet logisch. Feyenoord zit niet in een flow, zoals Ajax dat de afgelopen jaren wel zat. En dit jaar vind ik Ajax ook net wat constanter.
Dat eerste heeft niets te maken met de rest van je post.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk groter dat het niet zal gebeuren dan andersom. Maar toch, grote club als Feyenoord. Toch naar als het al zolang niet lukt om kampioen te worden terwijl je Ajax de laatste jaren steeds op kop ziet staan aan het eind van het seizoen.
Maar goed, misschien komt de Feyenoord tijd wel weer eens.
Zal nog wel heel lang duren vrees ik.. omdat Ajax ieder jaar CL speelt en steeds rijker wordt, gaan we net zo'n vervelende competitie krijgen als in Schotland. Daar kunnen ze ieder jaar de schaal al uitreiken voor de competitie is begonnen..slaat helemaal nergens op die competitie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar goed, misschien komt de Feyenoord tijd wel weer eens.
Klopt, was te lui voor 2 entertjes ^^quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat eerste heeft niets te maken met de rest van je post.
Haha klopt inderdaad. Maar dat is in Nederland zeker niet zo. Elk jaar is het weer spannend!quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zal nog wel heel lang duren vrees ik.. omdat Ajax ieder jaar CL speelt en steeds rijker wordt, gaan we net zo'n vervelende competitie krijgen als in Schotland. Daar kunnen ze ieder jaar de schaal al uitreiken voor de competitie is begonnen..slaat helemaal nergens op die competitie.
Dankzij geld dat PSV, Feyenoord, Vitesse en kennelijk ook Twente krijgen van derden (individuele personen of gemeenten) zal Ajax niet zo ver uit kunnen lopen zoals in Schotland gebeurde.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zal nog wel heel lang duren vrees ik.. omdat Ajax ieder jaar CL speelt en steeds rijker wordt, gaan we net zo'n vervelende competitie krijgen als in Schotland. Daar kunnen ze ieder jaar de schaal al uitreiken voor de competitie is begonnen..slaat helemaal nergens op die competitie.
Het gat is ook nog niet zo groot als in Schotland met Celtic en al die baggerclubs.. maar die kant gaan we wel langzaam op hier. Als Ajax straks voor de 4e keer op rij kampioen wordt dan begint me dat zachtjesaan toch wel de keel uit te hangen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha klopt inderdaad. Maar dat is in Nederland zeker niet zo. Elk jaar is het weer spannend!
Komen altijd weer geldschieters voor andere clubs zodat Ajax niet heel veel rijker zal zijn. Verder blijf ik het wel mooi vinden als Ajax het elk jaar weer bewijst.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gat is ook nog niet zo groot als in Schotland met Celtic en al die baggerclubs.. maar die kant gaan we wel langzaam op hier. Als Ajax straks voor de 4e keer op rij kampioen wordt dan begint me dat zachtjesaan toch wel de keel uit te hangen.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Komen altijd weer geldschieters voor andere clubs zodat Ajax niet heel veel rijker zal zijn. Verder blijf ik het wel mooi vinden als Ajax het elk jaar weer bewijst.
Ajax heeft niks verdient aan die aandelen toen ze naar de beurs zijn gegaan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Komen altijd weer geldschieters voor andere clubs zodat Ajax niet heel veel rijker zal zijn. Verder blijf ik het wel mooi vinden als Ajax het elk jaar weer bewijst.
In 2003-2003 draaiden we voor het laatst echt mee in de top, hadden toen eigenlijk kampioen moeten worden.. helaas waren er toen 2 die bijna geen punten verspeelden. Na dat seizoen ging Pi-air weg en nog wat steunpilaren uit die periode. Sindsdien is het nooit meer echt wat geworden met Feyenoord helaas.. jammer, ik dacht na de UEFA Cup winst dat we nu eindelijk ook vaker echt mee zouden doen voor de titel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker een club als Feyenoord moet zich natuurlijk sowieso doodschamen dat ze een individu als Pim Blokland nodig hebben gehad om financieel gezond te geraken, maar goed, anders zou de club wellicht failliet zijn verklaart. Ik snap ook wel dat je dan kiest voor de Blokland optie, al is de club vanaf dat moment natuurlijk nooit meer hetzelfde.
Je ziet het nu al. Een sterke aanwijzing daarvan is dat de KNJB minder vaak hoeft in te grijpen dan andere jaren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk zeggen, dat had ik ook gedacht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In 2003-2003 draaiden we voor het laatst echt mee in de top, hadden toen eigenlijk kampioen moeten worden.. helaas waren er toen 2 die bijna geen punten verspeelden. Na dat seizoen ging Pi-air weg en nog wat steunpilaren uit die periode. Sindsdien is het nooit meer echt wat geworden met Feyenoord helaas.. jammer, ik dacht na de UEFA Cup winst dat we nu eindelijk ook vaker echt mee zouden doen voor de titel.
In Schotland is het nog moeilijk om een andere club bij naam te noemen. Dat valt in Nederland nog wel mee. Als je puur kijkt naar de prestaties, zou Feyenoord al lang elk jaar in de middenmoot draaien. In plaats daarvan is het nog steeds een soort slapende reus vanwege de enorme aanhang onder publiek en bedrijven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gat is ook nog niet zo groot als in Schotland met Celtic en al die baggerclubs.. maar die kant gaan we wel langzaam op hier. Als Ajax straks voor de 4e keer op rij kampioen wordt dan begint me dat zachtjesaan toch wel de keel uit te hangen.
60 miljoen, is in recordtijd verdampt. Zelfs Feyenoord heeft dat niet voor elkaar gekregen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ajax heeft niks verdient aan die aandelen toen ze naar de beurs zijn gegaan?
quote:
Die wil geen LB spelen. En nog 1 jaar contract hierna.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:27 schreef TN-FR het volgende:
Is die viergever van az niet iets om onze lb positie in te vullen. Dacht dat hij ook een aflopend contract had.
Nog niet die van de NOS, wel alleen de doelpunten en die van Fox hierquote:Op woensdag 5 februari 2014 02:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is de samenvatting al geweest trouwens? Kan alleen de samenvatting van afgelopen weekend vinden op NOS.nl.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1395008quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is de samenvatting al geweest trouwens? Kan alleen de samenvatting van afgelopen weekend vinden op NOS.nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |