Bedankt. Ik ben zelf alleen wel blij met mijn nieuwe UIquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil je wel een van mijn reserve Alba UIs geven.
Als je een grotere club bent dan Feyenoord ben je niet meteen een topclub, aangezien Feyenoord dat ook al jaren niet meer isquote:
Dat voordat Vitesse werd overgenomen ze moeilijk met 1 bus naar de Kuip kwamen, en nu staan ze ineens met z'n allen met Chelsea vlaggen te zwaaien gezien ze meedoen bovenin.quote:
Ook niet. Het is verder ook niet heel raar dat de gemeente af en toe wat bijspringt. Dat mes snijdt ook aan twee kanten.quote:
Ik vraag me echt af wat er in jouw hoofd omgaat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je een grotere club bent dan Feyenoord ben je niet meteen een topclub, aangezien Feyenoord dat ook al jaren niet meer is
Wees blij dat er één Ajacied hier rondloopt die realistisch genoeg is en ook lovend kan zijn over andere clubsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lees: Shreyas is voortaan die-hard FC Twente fan, ipv PSV fan.
jij en realistischquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wees blij dat er één Ajacied hier rondloopt die realistisch genoeg is en ook lovend kan zijn over andere clubs
Bla bla bla, je bent gewoon niet goed bij je hoofd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wees blij dat er één Ajacied hier rondloopt die realistisch genoeg is en ook lovend kan zijn over andere clubs
Ik ben een kennerquote:Op maandag 24 juni 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is echt de slechtste reden die ik ooit heb gehoord.
[..]
Bruma is hun nieuwe verdediger, ben ik nog niet van overtuigd. En ze zullen op meer plaatsen moeten renoveren waar ik totaal geen vertrouwen in heb dat Brands dat tot een goed einde zal brengen.
Depay - Locadia - Narsingh
------------Maher
?????????----???????
Willems - Bruma - ? -?
Zoet
Dat is het enige wat zeker is. Een zeer jonge selectie wat een groot nadeel kan hebben.
En ze moeten ook nog dubbele bezetting hebben etc.
Niemand neemt die jongen echt serieus. Hoe hard hij zijn best ook doet. Best aandoenlijk verder hoor. Vermaak me er wel mee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lees: Shreyas is voortaan die-hard FC Twente fan, ipv PSV fan.
Neemt iemand Fok! überhaupt serieus?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Niemand neemt die jongen echt serieus. Hoe hard hij zijn best ook doet. Best aandoenlijk verder hoor. Vermaak me er wel mee.
De enige die ik serieus hoop te nemen is johannes_vermeerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Neemt iemand Fok! überhaupt serieus?
Ja, kapiteintje. Vooral de sc.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Neemt iemand Fok! überhaupt serieus?
Ik ben blij dat je er zo positief mee omgaat, kunnen veel andere Feyenoorders nog wat van lerenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Niemand neemt die jongen echt serieus. Hoe hard hij zijn best ook doet. Best aandoenlijk verder hoor. Vermaak me er wel mee.
Wat dat betreft zorgt hij wel voor verbroedering tussen supporters van verschillende clubs.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Shit, je hebt me doorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat dat betreft zorgt hij wel voor verbroedering tussen supporters van verschillende clubs.
Loopt allemaal niet over van de kwaliteit inderdaad als simpele spelers als Blind en De Jong zo ongeveer de belangrijkste pionnen zijn/waren. Maar daar kom je in Nederland wel mee weg als je als team goed opereert en dat doet De Boer wel goed.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:53 schreef GGMM het volgende:
Ajax wordt fluitend kampioen.
Al hebben ze volgens Caland net zo'n matig elftal als de rest.
Dat is jouw goed recht.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben zelf alleen wel blij met mijn nieuwe UI
Vanavond achter het station van Groningen ok?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De enige die ik serieus hoop te nemen is johannes_vermeer
Dit. Ajax is natuurlijk wel één van de beste teams, maar ik vind ze niet heel veel beter individueel dan bijvoorbeeld PSV. Alleen denkt bij Ajax iedereen aan het team en aan kampioen worden en bij PSV denkt iedereen "hoe regel ik een transfer en scoor ik doelpunten". Dat is de grote kracht van De Boer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Loopt allemaal niet over van de kwaliteit inderdaad als simpele spelers als Blind en De Jong zo ongeveer de belangrijkste pionnen zijn/waren. Maar daar kom je in Nederland wel mee weg als je als team goed opereert en dat doet De Boer wel goed.
Geen echter vanavondquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is jouw goed recht.
Echter...
Ik lig al in mijn eigen bed. Maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je mag wel bij me in bed komen liggen
Moet je nagaan als er ook nog eens kwalitatief goede spelers komen, dan zijn we qua team EN individu beter dan de restquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Loopt allemaal niet over van de kwaliteit inderdaad als simpele spelers als Blind en De Jong zo ongeveer de belangrijkste pionnen zijn/waren. Maar daar kom je in Nederland wel mee weg als je als team goed opereert en dat doet De Boer wel goed.
omwquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond achter het station van Groningen ok?
Zal ik Maher bellen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond achter het station van Groningen ok?
Ze moeten er ook nog 2 maken.quote:
psv doet sowieso al niet meequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur slacht PSV af.
Heerenveen countert Twente weg.
stuur even een appje of een flappy bird als je d'r bijna bent.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur slacht PSV af.
Heerenveen countert Twente weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |