SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord wordt liever tiende met Ajax tweede, dan dat zij tweede worden met Ajax kampioenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ze heel erg veel geld uitgeven, weinig clubcultuur hebben, een raar beleid voeren en een buitenlandse eigenaar hebben. Al verbaast het mij ook wel dat Feyenoorders weinig zeggen 'liever hen dan Ajax'.
Als je er zelf maar in gelooft toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord wordt liever tiende met Ajax tweede, dan dat zij tweede worden met Ajax kampioen
Ach, laat hem lekker.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er zelf maar in gelooft toch?
Van jou geloof ik wel dat je er niet zo over denkt, maar genoeg Feyenoorders die dat wel zo zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er zelf maar in gelooft toch?
Ik hoop het elk jaar weer, maar elk jaar weten ze het weer te voorkomenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
ADO zien we niet terug in de eredivisie volgend jaar?
afgunst misschien?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:32 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het toch dat zowel Feyenoorders als PSV-ers tegen Vitesse zijn?
Tuurlijk jochie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van jou geloof ik wel dat je er niet zo over denkt, maar genoeg Feyenoorders die dat wel zo zien.
Nog 12 finalesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
ADO zien we niet terug in de eredivisie volgend jaar?
Ajax moet nog naar de Kuip en Gelredome, het wordt nog spannend genoegquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Tchock het volgende:
Het is natuurlijk hartstikke leuk voor alle Ajacieden als Vitesse gaat verliezen maar ik vind het wel jammer voor de spanning
Ajax verliest donderdag in Groningenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Tchock het volgende:
Het is natuurlijk hartstikke leuk voor alle Ajacieden als Vitesse gaat verliezen maar ik vind het wel jammer voor de spanning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |