SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord wordt liever tiende met Ajax tweede, dan dat zij tweede worden met Ajax kampioenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ze heel erg veel geld uitgeven, weinig clubcultuur hebben, een raar beleid voeren en een buitenlandse eigenaar hebben. Al verbaast het mij ook wel dat Feyenoorders weinig zeggen 'liever hen dan Ajax'.
Als je er zelf maar in gelooft toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord wordt liever tiende met Ajax tweede, dan dat zij tweede worden met Ajax kampioen
Ach, laat hem lekker.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er zelf maar in gelooft toch?
Van jou geloof ik wel dat je er niet zo over denkt, maar genoeg Feyenoorders die dat wel zo zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er zelf maar in gelooft toch?
Ik hoop het elk jaar weer, maar elk jaar weten ze het weer te voorkomenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
ADO zien we niet terug in de eredivisie volgend jaar?
afgunst misschien?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:32 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het toch dat zowel Feyenoorders als PSV-ers tegen Vitesse zijn?
Tuurlijk jochie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van jou geloof ik wel dat je er niet zo over denkt, maar genoeg Feyenoorders die dat wel zo zien.
Nog 12 finalesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
ADO zien we niet terug in de eredivisie volgend jaar?
Ajax moet nog naar de Kuip en Gelredome, het wordt nog spannend genoegquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Tchock het volgende:
Het is natuurlijk hartstikke leuk voor alle Ajacieden als Vitesse gaat verliezen maar ik vind het wel jammer voor de spanning
Ajax verliest donderdag in Groningenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Tchock het volgende:
Het is natuurlijk hartstikke leuk voor alle Ajacieden als Vitesse gaat verliezen maar ik vind het wel jammer voor de spanning
Het is voor PSV écht heel makkelijk om kampioen te worden. Kun je nagaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze maken het PSV wel erg makkelijk om kampioen te worden.
Jij bent de laatste tijd best grappig davy.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze maken het PSV wel erg makkelijk om kampioen te worden.
Ze spelen in de ArenA, pikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ajax verliest donderdag in Groningen
Een solide 0-2 lijkt mij wel een realistisch scenario.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oeiquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
je kent het programma zo te zienquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee niet echt. Trouwens, met City is opzich ook weer niet zóveel mis.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Omdat het het City van Nederland is.
Oh. Sorry. Tegen Groningen danquote:
Ik heb niet zoveel met Ajax (ook niet met Groningen) en zag eerder wat voorbij flitsenquote:
Je kwark is ruim 3 jaar over de datum.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga de lege bak nu gebruiken als asbak.
Neequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:42 schreef Ooku het volgende:
Ajax was gewoon al kampioen geweest als ze hadden gewonnen van utrecht zondag
alsof je alleen van vet dik wordtquote:
Is goed neetje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:42 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga de lege bak nu gebruiken als asbak.
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:42 schreef Ooku het volgende:
Ajax was gewoon al kampioen geweest als ze hadden gewonnen van utrecht zondag
Nah.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
alsof je alleen van vet dik wordt
Als je wint heb je vrienden, zo blijkt maar weer. Vraag me af wat er gebeurt als Jordania de stekker eruit trekt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:40 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Nee niet echt. Trouwens, met City is opzich ook weer niet zóveel mis.
Toen Feyenoord met 10-0 verloor van PSV waren de meeste Feyenoorders het er wel over eens dat er later dat jaar van PSV gewonnen moest worden, hoewel dat betekende dat Ajax kampioen werd. Dat leverde Ajax het eerste kampioenschap in jaren op.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van jou geloof ik wel dat je er niet zo over denkt, maar genoeg Feyenoorders die dat wel zo zien.
Vitesse heeft die Rus, Feyenoord heeft Blokland, PSV heeft de Gemeente Eindhoven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je wint heb je vrienden, zo blijkt maar weer. Vraag me af wat er gebeurt als Jordania de stekker eruit trekt.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je wint heb je vrienden, zo blijkt maar weer.
Jordania is al heel lang weg. Ik merk al dat je je weinig in zowel City als Vitesse hebt verdiept.quote:Vraag me af wat er gebeurt als Jordania de stekker eruit trekt.
Ok.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Toen Feyenoord met 10-0 verloor van PSV waren de meeste Feyenoorders het er wel over eens dat er later dat jaar van PSV gewonnen moest worden, hoewel dat betekende dat Ajax kampioen werd.
(Overigens won Feyenoord dat seizoen twee keer van PSV na die 10-0 maar daar hoor je nooit iemand over.)
http://retro.nrc.nl/W2/Nieuws/2001/03/17/Vp/z.htmlquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vitesse heeft die Rus, Feyenoord heeft Blokland, PSV heeft de Gemeente Eindhoven.
Alleen Ajax en FC Twente doen het zelf.
Bloklandquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vitesse heeft die Rus, Feyenoord heeft Blokland, PSV heeft de Gemeente Eindhoven.
Alleen Ajax en FC Twente doen het zelf.
Hij is tegenwoordig voor Heerenveen. We kijken uit naar de klassieker Groningen - Heerenveen binnenkort.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:44 schreef Grifte het volgende:
ADO![]()
Het is tijd voor actie Littlerabbit
? Een stadion van een gemeente, wat is hiermee?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://retro.nrc.nl/W2/Nieuws/2001/03/17/Vp/z.html
Het is wel een relevante opmerking. Als PSV met 2-1 gewonnen had, dan had Feyenoord die wedstrijd laten lopen om Ajax een hak te zetten. Fred Rutten had er achteraf ook spijt van dat ze maar door bleven gaan tegen Feyenoord.quote:
Je wil beweren dat er anders expres van PSV verloren was? En natuurlijk hoor je daar niets over, dat zijn geen recordsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Toen Feyenoord met 10-0 verloor van PSV waren de meeste Feyenoorders het er wel over eens dat er later dat jaar van PSV gewonnen moest worden, hoewel dat betekende dat Ajax kampioen werd. Dat leverde Ajax het eerste kampioenschap in jaren op.
(Overigens won Feyenoord dat seizoen twee keer van PSV na die 10-0 maar daar hoor je nooit iemand over.)
Jij bedankt voor je totaal niet irrelevante verhaal.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bedankt voor je structurele bijdrage.
Ach, hij had in mijn manager toch niets kunnen betekenen:quote:
Shreyas ziet Twente als nieuwe topclub.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef Caland het volgende:
Twente is letterlijk gered van het faillissement toch door de gemeente
Daarmee bewijst hij dus het gelijk van de persoon in kwestie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef Shreyas het volgende:
Het is wel een relevante opmerking. Als PSV met 2-1 gewonnen had, dan had Feyenoord die wedstrijd laten lopen om Ajax een hak te zetten
Ja, dat had Feyenoord het seizoen er voor ook gedaan tegen FC Twente. De Feyenoord supporters zouden woedend zijn als ze zouden winnen van Twentequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je wil beweren dat er anders expres van PSV verloren was? En natuurlijk hoor je daar niets over, dat zijn geen records
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bedankt voor je totaal niet irrelevante verhaal.
Nooitquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shreyas ziet Twente als nieuwe topclub.
Geen idee?quote:
Die wedstrijd had Feyenoord anders met gemak gewonnen ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, dat had Feyenoord het seizoen er voor ook gedaan tegen FC Twente. De Feyenoord supporters zouden woedend zijn als ze zouden winnen van Twente
Ok, alleen Ajax doet het zelf dusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef Caland het volgende:
Twente is letterlijk gered van het faillissement toch door de gemeente
Het was dus wel relevant (zie de post van Shreyas), maar dat jij het niet zou inzien had ik wel verwacht.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bedankt voor je totaal niet irrelevante verhaal.
Denk het wel jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wedstrijd had Feyenoord anders met gemak gewonnen ja.
Dat was ook mijn punt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarmee bewijst hij dus het gelijk van de persoon in kwestie.
Nee dat was het niet. Het sloeg als een lul op een drumstel, maar dat jij dat niet inziet is niet zo gek.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het was dus wel relevant (zie de post van Shreyas), maar dat jij het niet zou inzien had ik wel verwacht.
badum tssquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Het sloeg als een lul op een drumstel, maar dat jij dat niet inziet is niet zo gek.
Jawel, Ajax.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt. Geen enkele club eigenlijk.
Ok.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Het sloeg als een lul op een drumstel, maar dat jij dat niet inziet is niet zo gek.
quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:41 schreef Shreyas het volgende:
Twente is de afgelopen tien jaar, laten we zeggen vanaf 2002, een grotere club dan Feyenoord, in eigenlijk elk opzicht. Ik voorspel dat dat ook voorlopig zo zal blijven.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |